Gezocht : Reggae Music
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jeffrey412    posted on 26-07-2011 17:20
Hallo,

Over het algemeen draai ik House, Urban, en top 40 muziek, maar ik merk ook dat als ik er wat reggae in gooi, dat de dansvloer ff lekker gaat dansen.

Helaas heb ik me nooit echt bezig gehouden met deze muziek, dus ben ik op zoek naar de nieuwe reggae hitjes, het allemooiste waar ik naar op zoek ben, zijn bekende nummertjes, die in reggae zijn gemaakt zoals;
Missy Elliot - Get Your Freak On (Manik Reggaeton Remix)

Ik hoop dat er mensen zijn die mij wat hitjes kunnen doorgeven !

Alvast bedankt
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol

What do you think about Gezocht : Reggae Music ??

Vote :   
Dolivieira    posted on 26-07-2011 17:30
iTunes en Amazon?denk ik daar wel zal vinden.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
MichaelMiller    posted on 26-07-2011 19:05
Reggae..<3 Draai zelf vrijwel niet reggae, maar is inderdaad echt heel vet. Is heel slim om ineens een plaat in te gooien die iedereen kent, maar nooit horen in een discotheek. Ik ga nu voor je zoeken! Heb ik zelf vast nog wat aan.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
MichaelMiller    posted on 26-07-2011 19:15
Hoorde pas een hele vette Reggae versie van 'Don't worry be happy'. Ook wel lachen om te draaien, toch?
Op Youtube staat heel veel. Als je dat opzoekt en je vindt goede, kan je zoeken waar je ze kan downloaden/kopen.

Michael Jackson - Heal the world (Reggae version)
Zelf draai ik ook vaak Michael Jackson, bijv. acapella door een track zonder vocals.
Aanrader wantvrijwel ?iedereen vindt het mooi. Ben benieuwd wat er nu gebeurt als je een bootleg van
Valerie of Rehab (Amy Winehouse) draait. Nu ineens weer heel veel nep-fans die van te voren zeiden
wat een belachelijk mens ze wel niet is en nu 'altijd al fan zijn geweest'.

Knock you Down (Reggae version)
With you (Reggae version)
Miss Independent (Reggae version)
Hate that I love you (Reggae version)
Umbrella of Take a bow (Reggae version)

Kijk maar of er wat tussen zit. Is heel veel R&B maar rest is veel troep.

Check 'Massive R&B Hits in Reggae' op iTunes!
Daar heel veel van zo'n nummers.
Hoop je geholpen te hebben.

Grtz!
Dolivieira    posted on 26-07-2011 19:53
Poster: Mikeyy-V
Aanrader wantvrijwel ?iedereen vindt het mooi. Ben benieuwd wat er nu gebeurt als je een bootleg van
Valerie of Rehab (Amy Winehouse) draait. Nu ineens weer heel veel nep-fans die van te voren zeiden Wat een belachelijk mens ze wel niet is en nu 'altijd al fan zijn geweest'

Sorry, maar het was toch ook een belachlijk mens. Kan nog niet bevestigt worden maar 99% zeker dat ze zich dood gezopen of gedrogeerd heeft. Neemt niet weg dat het een goede zangeres met veel talent was. De muziek was goed. Maar ze scoorde echt niet. Waarheidis hart. Vind het jammer dat een talent zo dood moest gaan. Maar ik heb geen medelijden met haar. Als je je lichaam zo op je donder geeft?dan gaat het gewoon fout. ?

Maar je ziet ook dat de mensen ook niet helemaal scoren. Die Cds kan je over 10 jaar nog kopen. Die onzin zag je ook bij MJ. Elke cd is nog steeds te krijgen.
MichaelMiller    posted on 26-07-2011 20:08
Dolivieira;
Bij Michael Jackson zeiden ze ook van dat het een verschrikkelijke pedofiel was en met zijn neus enz.
Michael had ook heel veel problemen. Zijn muziek was legendarisch.
Na zijn dood werd iedereen plotseling groot fan van MJ. Dan ineens wel?
Dat bedoelde ik te zeggen. Als je nu Amy Winehouse draait heb je wss ook ineens mensen
van; O, wat was haar muziek goed. Voor haar dood; Wat een belachelijk wijf.

Snaptem?
Dolivieira    posted on 26-07-2011 20:17
Ik snap je ook wel. Maar ik ga niet mee in die hype van mensen die een oordeel hebben over een persoon. Ik kijk wat gepresteerd hebben. En beide mensen waren goed in de ding ze deden. Het waren allebei rare snuiters. Maar hun muziek was geniaal. Vooral van MJ. Die man was goed. En ik heb ook nooit gelooft in al die verhalen die over hem werden verteld. Het was een rare. Maar deed geen vlieg kwaad.

Maar goed on topic maar weer.
Unidentified    posted on 26-07-2011 21:58
Miike Snow - Animal (Mark Ronson Remix) vind ik zelf wel goed, maar ik draai zelf geen regae in mijn sets
hoogstraatfan    posted on 26-07-2011 22:32
Black rose - Anthem
?
Luister daar maar eens naar, ben benieuwd wat je daar van vindt.
dj-zero    posted on 27-07-2011 01:20
niet helemaal reggea volgens mij.. maar creeert ook een beetje zon relaxte sfeer...
King of de bongo van manu chao
MrQreeny    posted on 27-07-2011 12:42
'Music is the universal language of mankind...'
jeffrey412    posted on 27-07-2011 15:22
nice allemaal ! Hartstikke bedankt Happy, laughing
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol

This is an old Topic

No new postings for 5.171 days.
 Post CommentThat would be 172.4 months
or a whopping 14.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

198 Users online: 63 Guests (135 Unknown)
Pages generated today : 26.071
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.361.602