Bekent.. maar wat was de naam..
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

stefklep    posted on 26-07-2011 14:48
Iemand die op de naam kan komen van de volgende plaat.

http://www.youtube.com/watch?v=1fLiD1dclsk

En dan vanaf 5:10

Komt me zo bekent in me oren voor.. maar de naam is me echt weer ontschoten.

What do you think about Bekent.. maar wat was de naam.. ??

Vote :   

MrQreeny    posted on 26-07-2011 14:58
K weet alleen dat die vocal Lil John is... Nogal herkenbaar...
'Music is the universal language of mankind...'
stefklep    posted on 26-07-2011 15:07
Poster: MrQreeny
K weet alleen dat die vocal Lil John is... Nogal herkenbaar...

Klopt dat is inderdaad een heele bekende (voice)vocal.. Zoek me momenteel rot naar de titel van de plaat...
dj-zero    posted on 26-07-2011 15:26
ik neem aan dat het om de vocal put your fucking hands up gaat?
volgens mij heeft deze niets met het liedje zelf te maken:P die vocal wordt door veel dj's echt overal doorheen gegooid....
stefklep    posted on 26-07-2011 16:17
Poster: dj-zero
ik neem aan dat het om de vocal put your fucking hands up gaat?
volgens mij heeft deze niets met het liedje zelf te maken:P die vocal wordt door veel dj's echt overal doorheen gegooid....

Nou daar gaat het eigenlijk juist niet om, het is echt de track die je hoort niet de vocal.
MichaelMiller    posted on 26-07-2011 19:02
Klote, mijn mobiel wordt momenteel gerepareerd. Daar zit zo'n app op om titel te zoeken. Werkt echt goed. Als ik hem terug heb post ik het, maar weet vrij zeker dat meer mensen die app hebben (of kunnen downloaden).
Naam van track weet ik zo niet.

'Put your fucking hands up' wordt idd echt heel veel gebruikt. In Zero Insomnia, mash-up van Mike Mazu, wordt hij wel echt heel vet gebruikt!
www.facebook.com/michaelmillerofficial
dj-zero    posted on 26-07-2011 19:21
Poster: stefklep
Nou daar gaat het eigenlijk juist niet om, het is echt de track die je hoort niet de vocal.

dat snapte ik:P daarom was mijn opmerking ook meer bedoeld als wat maakt de vocal nou uit...daar gaat t niet om:P?
excuses als ik niet geheel duidelijk wasWinking my eye

ohja w8 dat zal ik zo ff doen als mn cd klaar is met brandenWinking my eye dan zoek ik t f met mn iphone opWinking my eye goed idee:P
laat je z.s.m. wat wetenWinking my eye
User edit by dj-zero on 26-07-2011 @ 19:22:25 (48%)
Ywe    posted on 26-07-2011 19:22
Soundhound App: No close matches were found.... heb je ook weinig aan...
dj-zero    posted on 26-07-2011 19:22
ok dan laat maar:P
MichaelMiller    posted on 26-07-2011 19:27
Zijn verschillende apps. Op mijn HTC zit Soundhound, op Samsung van?mijn vader?zit heel andere app. Midomi ofzo. Als je het niet probeert, weet je het ook niet..Winking my eye
www.facebook.com/michaelmillerofficial
stefklep    posted on 26-07-2011 20:40
Poster: Mikeyy-V
Zijn verschillende apps. Op mijn HTC zit Soundhound, op Samsung van?mijn vader?zit heel andere app. Midomi ofzo. Als je het niet probeert, weet je het ook niet..Winking my eye

Bedankt voor het proberen... ik had ook al shazem geprobeerd maar ook geen resultaat, vaak werkt dat inderdaad perfect. Maar bij dit nummer helaas nog geen slaging percentage.
-FLoriZ-    posted on 26-07-2011 20:44
Midomi vind ook niks.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
dj-zero    posted on 27-07-2011 00:56
Poster: Mikeyy-V

ja ik heb zelf ook soundhound dusja:P
Airstate    posted on 04-08-2011 23:52
op het eerste gezicht vind ik 'm verdacht veel lijken op W&W - Collosseum maar aangezien die niet word uitgebracht en de trance van W&W niet iets voor bingo players is zal dat het ook wel niet zijn

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

250 Users online: 70 Guests (180 Unknown)
Pages generated today : 20.716
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.356.247