hoe oud moet je zijn om te draaien?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RobiTekzz    posted on 25-07-2011 23:53
Dus Ik ging op cafe en ineens stond ik aan de praat me de baas van de karaoke Jongeren caf?.Ik zei ik draai ook hij zij ja ik heb wel dj's nodig schrijf anders eens je nr op en prijs ik zei ik ben een beginner dus ik wil het wel gratis doen hij zei nee zo werkt het niet, schrijf je prijs op en ik bel je later ik zeg ja oke,.. maar nu de grote vraag ik ben eigenlijk bijna 15 maar mag ik eigenlijk wel draaien? (is er een verplichte Leeftijd?) Mijn moeder zij je moet 16 zijn dacht ze heb al rond gekeken maar vind niets Daarom deze vraag

alvast Bedankt

Mvg Robitekzz
User edit by RobiTekzz on 26-07-2011 @ 00:00:13 (6%)

What do you think about hoe oud moet je zijn om te draaien? ??

Vote :   

mrmagix    posted on 26-07-2011 00:03
het jaar dat je 16 wordt mag je werken. Doe zelf al h??l lang weekend werk dus heb het allemaal al eens opgezocht.
En de man heeft gelijk, gratis doe je dat niet. Hij moet jou uitbetalen, wettelijk gezien. Of je zou het inschrijven als vrijwilligerswerk, maar dan weet ik niet hoe het zit.
En ook, doe dat toch niet gratis man. Anders ben jij maar een dj die gratis draait en als je dan uiteindelijk bookings krijgt, gaan de mensen zeggen 'maar, jij draaide toch gratis, waarom bij mij dan ook niet?' Al vraag je 50 euro voor een ganse avond, gewoon doen.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Bennet    posted on 26-07-2011 00:03
Er is geen verplichte leeftijd.
dj-zero    posted on 26-07-2011 00:05
Voor zover is dit niet bij wet vast gesteld:P
Er zijn hier volgens mij wel meer jongere dj's die al voor hun 16e de nodige ervaring hebben opgedaan...
Ik denk dat het vooral aan de eigenaar ligt,,, is het incidenteel zal het niet veel uitmaken.