DN-S3700 + Traktor
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

mrmagix    posted on 25-07-2011 23:08
Liefste DJR's,

Ik heb een probleem/vraag/shitload aan foutmeldingen...

Het zit zo, ik probeer nu al enkele weken mijn geliefde denon S3700'tjes te mappen in Traktor. Lukt allemaal zeer goed, veel lichtjes al en toffe functies maar nu heb ik een ander probleem.

Als ik mijn linkse deck start (midi channel:1) , speelt ie langs mijn rechtse deck (midi channel:2). Als ik mijn rechtse deck start, gebeurd er niets...
Ik werk op een mac en heb via het midi configuratie dingetje mijn spelers toegevoegd en heb ze beide gecheckt. Ze reageren correct als ik ze test.

Mijn vraag aan jullie: Is er iets dat ik over het hoofd zie? Moet ik iets speciaal instellen? Heb al meerdere handleidingen gevolgd maar ze leiden nooit naar een oplossing. Enkel met mijn gezond verstand ben ik al het verste geraakt maar nu is dat ook al op Cool.

Alvast erg bedankt aan zij die hun hoofd hier even willen over breken!

Groetjes,
Frederik
(a.k.a. mrmagix)
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.

What do you think about DN-S3700 + Traktor ??

Vote :   

mrmagix    posted on 26-07-2011 20:35
Niemand enige kennis van Traktor Scratch Pro? Da's vreemd op een forum als dit Happy, laughing.
Henri_D    posted on 26-07-2011 21:00
zou je wel willen helpen maar meer dan het gewone mapwerk in traktor heb ik geen ervaring mee.
Je gebruikt niet 2x zelfde midi channels ofzo? Gok dat die spelers beide zelfde signalen uitsturen, maar dit is allemaal vrij basic dus alles wat ik kan bedenken zul je wel al gedaan hebben.
mrmagix    posted on 26-07-2011 21:02
En toch heb je geholpen :D?Jouw tekst deed me denken aan men output routing, die kreeg ik niet veranderd maar heb verder opgezocht en bleek dat ik aggregated devices ofzoiets moest maken etc etc... Kortom, ca marche :D
Vinnyo    posted on 27-07-2011 00:35
Dat probleem had ik ook vandaag toen ik mijn CDJ 850s wilde aansluiten op traktor, heb het ook opgelost via dat output routing ding.
Dolivieira    posted on 27-07-2011 09:43
Je kan me alles vragen over Traktor Scratch Pro. Maar over Midi in traktor ben ik ook nog leek. Ik weet dat je dat in core audio en wat HenriB in je output routing iets meoet doen. Maar ik gebruik hier 3 CDJ1000s en 2 X1s. 3 CDJ1000 zijn niet midi en de X1s zijn Pre mapt en Plug en Play. Ben nu wel met TouchOSC bezig met een iPodje te mappen om dingen te kunnen controleren. Maar ik kom tijd te kort om verder te komen.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
mrmagix    posted on 27-07-2011 10:20
Alleszins bedankt toch Happy, laughing 't is me wat, midi mapping. Het laatste wat ik nog perfect wil krijgen is de platter die mooi volgt want men needle op men wave's springt nu alle kanten op als ik aan men platter kom en het display, dat gaat wat anders worden denk ik Happy, laughing. Misschien eerst toch maar traktor 2 aanschaffen, naar het schijnt is ie beter voor HID...
Henri_D    posted on 27-07-2011 11:00
Poster: mrmagix
En toch heb je geholpen :D?Jouw tekst deed me denken aan men output routing, die kreeg ik niet veranderd maar heb verder opgezocht en bleek dat ik aggregated devices ofzoiets moest maken etc etc... Kortom, ca marche :D

haha, blij om te kunnen helpen. Infeite is met iemand discussieren over dingen altijd nuttig als je vast zit, zelf al weet die persoon de oplossing niet!?

Zou wel heel sterk zijn als je ook nog display enzo in werking krijgt. Veel suc6 er alvast mee.
Ga je btw alles updaten of enkel software naar de 2 ? Heb er even zitten over denken om m'n duo upgrade naar traktor 2 te doen, maar zonder de audio6 lijkt me dat weinig voordeel te bieden.
Xtremer    posted on 27-07-2011 12:45
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

219 Users online: 144 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 36.487
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.943.779