Hey iedereen, ik zit nu al een een paar weken liedjes te downloaden van Dance-Tunes.com en dit via bankoverschrijving.
In het begin niets last gehad en liedjes waren allemaal ok
Kheb er nu een stuk of 200 maar sinds vorige week, 1ste week van april begon het allemaal fout te gaan.
Ze hebben sinds enkele weken de 2.0 versie van Dance-Tunes gemaakt dus gebruik ik deze (ook met de classic versie heb ik al problemen, dus welke van de 2 versies ik ook gebruik, miserie).
Dus vorige week kon ik voor 3 dagen niet op de site en me niet inloggen. Dan hadk een mail gestuurd met klacht, dag erna terug in orde.
Gisteren, maandag 9 april wil ik het nieuwe Tiësto album kopen, ik doe dat, komt overeen met 16 credits of €9.99.
Ik download de tracks en vervolgens wil ik ze afspelen, zegt Windows Media Player 11 (en alle andere players zoals Sonique, Winamp en dergelijken) dat die extensies ni kunnen afgespeeld worden alhoewel dat de tracks een mp3- extensie hebben....(strange). Dus ik nogmaals klachtmail gestuurd.
Vandaag terug mail gekregen en zeiden dat ik deze opnieuw gratis kon downloaden. Dat bleek dan ook wel ma werken nog altyd niet... Grrr :D
Dus nu terug klachtmail gestuurd dat ik mijn credits terug wil van dit album dat ik niet kan afspelen en dat ik dan wel andere liedjes zal downloaden tot de credits op zyn in de hoop van dat dat dan toch nog zou werken.
Wil ik zojuist op de site, werkt die toch OPNIEUW NIET, GRRRRRRRRRRRR :D
Ja, je hoort het al hé, dus hierbij raad ik iedereen aan .....
NIET BIJ DANCE-TUNES TE DOWNLOADEN!
(Dan doe je nog moeite om muziek legaal te kopen en dan flikkeren ze je zoiets)
[edit]Mazzel en keep the decks spinnin'....!!! Yoeeee
Alert : graag een beetje (boel) op je taalgebruik letten aub!