Iemand ervaring met dance-tunes.nl? (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

poazzz    posted on 09-01-2006 18:10
Hallo ik heb me in de zomer twee cdspelers gekocht en ik draai nogal graag hardstyle.
Nu omdat dit nogal schaars is op cd met lange mixes enzo was ik vanplan om me misschien op www.dance-tunes.nl te gaan registreren.

Heeft er iemand hier ervaring mee en krijg je ook een bewijs dat je ze hebt gekocht?

greets.

What do you think about Iemand ervaring met dance-tunes.nl? ??

Vote :   

Bobson    posted on 10-04-2007 21:53
Hey iedereen, ik zit nu al een een paar weken liedjes te downloaden van Dance-Tunes.com en dit via bankoverschrijving.
In het begin niets last gehad en liedjes waren allemaal ok
Kheb er nu een stuk of 200 maar sinds vorige week, 1ste week van april begon het allemaal fout te gaan.
Ze hebben sinds enkele weken de 2.0 versie van Dance-Tunes gemaakt dus gebruik ik deze (ook met de classic versie heb ik al problemen, dus welke van de 2 versies ik ook gebruik, miserie).
Dus vorige week kon ik voor 3 dagen niet op de site en me niet inloggen. Dan hadk een mail gestuurd met klacht, dag erna terug in orde.
Gisteren, maandag 9 april wil ik het nieuwe Tiësto album kopen, ik doe dat, komt overeen met 16 credits of €9.99.
Ik download de tracks en vervolgens wil ik ze afspelen, zegt Windows Media Player 11 (en alle andere players zoals Sonique, Winamp en dergelijken) dat die extensies ni kunnen afgespeeld worden alhoewel dat de tracks een mp3- extensie hebben....(strange). Dus ik nogmaals klachtmail gestuurd.
Vandaag terug mail gekregen en zeiden dat ik deze opnieuw gratis kon downloaden. Dat bleek dan ook wel ma werken nog altyd niet... Grrr :D
Dus nu terug klachtmail gestuurd dat ik mijn credits terug wil van dit album dat ik niet kan afspelen en dat ik dan wel andere liedjes zal downloaden tot de credits op zyn in de hoop van dat dat dan toch nog zou werken.
Wil ik zojuist op de site, werkt die toch OPNIEUW NIET, GRRRRRRRRRRRR :D
Ja, je hoort het al hé, dus hierbij raad ik iedereen aan .....

NIET BIJ DANCE-TUNES TE DOWNLOADEN!

(Dan doe je nog moeite om muziek legaal te kopen en dan flikkeren ze je zoiets)

[edit]

Mazzel en keep the decks spinnin'....!!! Yoeeee
Alert : graag een beetje (boel) op je taalgebruik letten aub!
Mod edit by Jorrit on 12-04-2007 10:55 (1%)
djjw    posted on 10-04-2007 22:06
Poster: Bobson
K*NKER :D

Niet echt netjes... wel..?
Bobson    posted on 10-04-2007 22:13
allé, kheb het veranderd, beter Winking my eye ? kwist nu ni dat dat zo'n scheldwoord was maja, we moeten het nog beetje proper houden
djjw    posted on 10-04-2007 22:16
 Respectvol
ScottB    posted on 10-04-2007 22:23
Het is wel balen ... Net nu ik begon te denken om bij Dance-Tunes mp3's te gaan kopen. Ik krab me nog wel een paar keer achter de oren denk ik voordat ik ook hieraan begin Happy, laughing

djjw    posted on 10-04-2007 22:29
Poster: ScottB
Het is wel balen ... Net nu ik begon te denken om bij Dance-Tunes mp3's te gaan kopen. Ik krab me nog wel een paar keer achter de oren denk ik voordat ik ook hieraan begin Happy, laughing

Ik koop bijna al mn mp's bij dance tunes, nog nooit problemen gehad..
misschien heb ik dan altijd geluk, en ik koop altijd serieuze bundels..
Ik heb er nu nog 72 credits, om maar aan te geven dat ik het veel gebruik.
mikko    posted on 10-04-2007 23:00
ik heb er ook 2x problemen mee gehad dat een liedje niet afgespeeld kon worden of dat hij een liedje niet downloaden en dan is hij meteen weg. Ik stuurde toen een mailtje en ze toen hadden ze het meteen de liedjes weer online gezet.
Hansje    posted on 11-04-2007 09:59
Ik download al bij dance-tunes sinds dat ze begonnen zijn en heb echt nog nooit meegemaakt dat ik de mp3's niet kon afspelen.
Julemac    posted on 11-04-2007 11:38
ik had ook 1 keer een probleem dat ik een track niet kon afspelen, mailtje gestuurd en toen kon ik em opnieuw downloaden, kreeg volgens mij zelfs een credit erbij.
Nu ben ik zelf geen megafan van dancetunes, want het maar 192 kbs maar toch wel handig. Op dat mailtje reageerden ze trouwens heel snel.
dus ik ben wel te spreken over de service
Illusion    posted on 11-04-2007 13:34
Poster: Bobson

(Dan doe je nog moeite om muziek legaal te kopen en dan flikkeren ze je zoiets)

[edit]

Mazzel en keep the decks spinnin'....!!! Yoeeee

Ik denk niet dat Dance Tunes dit graag ziet. Niet echt bepaald een goede reclame. Dance Tunes is best een bekende site, en het kan eventueel ook nog aan je eigen PC liggen.

Dit is dus het nadeel van Online muziek (mp3) bestellen. Ik ga hier absoluut niet aan beginnen. Het enige muziek wat ik koop is Vinyl. Het klinkt beter, geeft meer gevoel, en is niet nep:D. Plaat geeft je de echte feeling.

Voor andere mensen die wel mp3 via internet kopen, Dance Tunes is best een redelijke site. En je kan er best muziek kopenWinking my eye

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Mod edit by Jorrit on 12-04-2007 10:55 (1%)
Bobson    posted on 11-04-2007 15:19
hehe vinyl beter klinken hmm... daar heb ik toch mijn bedenkingen bij, heb zelf al redelijk wat vinyl gekocht (tegen de 700 stuks) en het verduurt (krassen)en je hoort stofdeeltjes, ok cd's verduren ook ma is wel digitaal geluid en klinkt toch veel helderder en je kan het opnieuw branden.

En waarom zouden mp3's dan "nep" zijn?

Hetgeen me het meeste stoort is dat ze een site hebben: versie 1.31 en als dat allemaal lekker loopt willen ze per sé updaten naar de 2.0 en een versie uitbrengen die nog niet te goed loopt, dat is toch vragen voor problemen...
Kan goed zijn dat ik bij de weinige hoor dat daar problemen mee ondervind maja, je betaalt voor iets en dan moet je wel waar krijgen voor je geld.

En euh, platen zyn tot 10 keer duurder dan cd's, dan heb ik snel de beslissing gemaakt, enkel te hopen dat het goed komt eh...

Bedankt voor de responce.
djjw    posted on 11-04-2007 20:35
Poster: Illusion
Het enige muziek wat ik koop is Vinyl. Het klinkt beter, geeft meer gevoel, en is niet nep:D. Plaat geeft je de echte feeling.

Dat jij graag vast houdt aan vinyl, en waarschijnlijk ook bang bent dat over een jaartje of 8 tot 10 bijna nergens meer draaitafels staan, wil niet zeggen dat cd's nep zijn.. of dat het geen feeling heeft...
Wat moeten alle drive inn shows draaien op plaat....
Wat moeten de slaapkamer dj's kopen die niet veel geld hebben...
Wat moeten de all round dj's (als ik zelf) met platen...
Naar mijn schatting is het over een jaartje of 8 toch echt wel gedaan
met de meeste draaitafels.. (ik zeg niet dat het dan weg is..)
De mogelijkheden van digitale muziek rijken steeds verder,
kijk naar de hd spelers die in opkomst zijn die gewoon bijna mee kunnen
met top cd spelers qua functie's.

Dus site's als dance tunes hebben zeker toekomst.. iets wat ik van veel
platenzaken niet durf tezeggen.
Ik vind de dancetunes site ook niet de beste trouwens, ze zijn
soms wat laat met nieuwe muziek, en ik zou er graag een functie in zien
waar de laatst toegevoegde tracks op genre staan.

Jorrit    posted on 11-04-2007 21:07
Het enige muziek wat ik koop is Vinyl. Het klinkt beter, geeft meer gevoel, en is niet nep. Plaat geeft je de echte feeling.

Niet dat ik dieper op de zo vaak gevoerde vinyl / cd discussie wil in gaan, maar of vinyl ook echt beter klinkt zou ik niet durven zeggen.
Maar daar bestaan genoeg topics over, (oa. deze) nu weer ontopic.
OneSixty    posted on 11-04-2007 23:26
ach joh, gewoon alles gratis van limewire halen
NielsR    posted on 12-04-2007 00:00
koop gewoon de cd van elements of life ik heb het ook juist gedaan 13,99 met bonus cd
Reind    posted on 12-04-2007 01:41

Ik doe het vaak zat en nooit problemen eigenlijk.

[edit]

Waarschijnlijk ben jij de enige op deze wereld die bij dat woord een :D zet. Ik vind het ronduit zielig en tis maar goed dat ik hier niets te vertellen heb anders was je al lang en breed van het forum af gedonderd.
Mod edit by Jorrit on 12-04-2007 10:56 (1%)
sjefkuh    posted on 12-04-2007 10:27

en ik zou er graag een functie in zien
waar de laatst toegevoegde tracks op genre staan.

Die functie is er wel bij de nieuwe dance-tunes site.
Jorrit    posted on 12-04-2007 10:57
Waarschijnlijk ben jij de enige op deze wereld die bij dat woord een zet. Ik vind het ronduit zielig en tis maar goed dat ik hier niets te vertellen heb anders was je al lang en breed van het forum af gedonderd.

Ben ik met je eens, heb het even weggeknipt allemaal.
Svp. op je taalgebruik letten Bobson.

Iets anders, zijn mp3's op Dance-tunes echt 192 kbp/s?
Illusion    posted on 12-04-2007 11:52
@ Bobson, ik denk niet dat je nu door dit eenmalige gebeuren, direct zo slecht over dance tunes moet denken, en helemaal niet zo moet gaan praten. Dance tunes is een bekende goede site. Misschien moet je eens goed overleggen met Dance Tunes, en ze eventueel mogelijk opbellen.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
RenéKuppens    posted on 12-04-2007 12:24
Poster: Jorrit

Iets anders, zijn mp3's op Dance-tunes echt 192 kbp/s?

Ja dat zijn ze echt. vraag me af waarom ze niet 320 van maken
greup    posted on 12-04-2007 14:20
Poster: Reind

Neit te downloaden bij dance-tunes

Ik doe het vaak zat en nooit problemen eigenlijk.

Ook hier, en bij veel collega's nog nooit een klacht over dance-tunes gehaald. Ook niet over dat inlog probleem.. Misschien ligt het aan je comp?
Bobson    posted on 12-04-2007 18:29
Nee, die man van de helpdesk geeft toe dat bij het oprichten van zo'n nieuwe site er altijd wel mensen zijn die er problemen met hebben ma jullie hebben waarschijnlijk wel gelijk dat ik niet zo had moeten reageren. Maar moest het bij jullie zijn dat je al 200 euro hebt gegeven aan digitale downloads en je kunt er al 2 weken geen liedjes downloaden, op den duur begint je geduld ook op te geraken.
En voor diegenen dat geschockeerd zouden zijn voor dat ik dat o zo stoute woord gebruikt te hebben, was de reden waarom ik da smileyke erachter heb gezet is dat ik het allemaal nog licht probeer op te vatten. Maar soit, gisteren kon ik weer niet inloggen vandaag terug wel ma heb ook mijn bedankmail gestuurd naar die kerel van de helpdesk voor mijn probleem op te lossen en hoop dat dit niet meer voor valt. En zoals Illusion zegt, dit hopelijk een eenmalig gebeuren zou zijn.
djjw    posted on 14-04-2007 10:49
Poster: sjefkuh

Die functie is er wel bij de nieuwe dance-tunes site.

Hmm die had ik nog niet ontdekt..
en na even zoeken nog niet, misschien lees ik er overheen...
Kun je mij een tipje geven waar hij staat...? 
sjefkuh    posted on 14-04-2007 11:21
ja:P ik heb ff 'n printscreen gemaakt.

(Clickable)

Je gaat dus gewoon op  'snelkeuze genre hoofdpagina' staan, en dan kies je je genre uit.
djjw    posted on 14-04-2007 11:26
Uhh oke, jullie kunnen dit niet zien maar ik zit nu ergens in een hoekje
me heel diep te schamen...

Idd gewoon er overheen gekeken..
thnx man...

162 Users online: 68 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 1.143
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.861.541