Iemand ervaring met dance-tunes.nl? (1/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

poazzz    posted on 09-01-2006 18:10
Hallo ik heb me in de zomer twee cdspelers gekocht en ik draai nogal graag hardstyle.
Nu omdat dit nogal schaars is op cd met lange mixes enzo was ik vanplan om me misschien op www.dance-tunes.nl te gaan registreren.

Heeft er iemand hier ervaring mee en krijg je ook een bewijs dat je ze hebt gekocht?

greets.

What do you think about Iemand ervaring met dance-tunes.nl? ??

Vote :   

Lukaz    posted on 09-01-2006 18:46
ja ik koop soms wat via Dance Tunes.. Je kan het eerst luistern als je het leuk vind kan je hem kopen (als je het niet leuk vind ook). Als je dan op kopen klikt komt het in een zogenaamde: winkelwagen. Dan kan je hem nog wegdoen! Als je zeker bent klik je op betaal en  dan heb je de keuze uit om met een creditcard of via sms betalen. Je klikt op je keuze en dan kan je hem downloaden (hij word dan in een door jouw gekozen mapje gedownload!) Als je hem hebt gedownload krijg je een mail waarin staat waarvoor je hebt betaald. Happy, laughing (natuurlijk moet je je wel even van te voren gratis registreren).
Reemz    posted on 09-01-2006 18:50
Deze site is een onderdeel van de organisatie ID&T en zeer betrouwbaar.
Basrose    posted on 09-01-2006 19:50
ik heb daar nog nooit iets gekocht maar volgens mij zijn ze wel oke
the-melody    posted on 09-01-2006 19:51
Poster: TheTapDanceR
ja ik koop soms wat via Dance Tunes.. Je kan het eerst luistern als je het leuk vind kan je hem kopen (als je het niet leuk vind ook). Als je dan op kopen klikt komt het in een zogenaamde: winkelwagen. Dan kan je hem nog wegdoen! Als je zeker bent klik je op betaal en  dan heb je de keuze uit om met een creditcard of via sms betalen. Je klikt op je keuze en dan kan je hem downloaden (hij word dan in een door jouw gekozen mapje gedownload!) Als je hem hebt gedownload krijg je een mail waarin staat waarvoor je hebt betaald. Happy, laughing (natuurlijk moet je je wel even van te voren gratis registreren).
 je neemt me de woorden uit de mond
Mount    posted on 09-01-2006 20:09
is wel oke nooit problemen gehad.. al vind ik beatport wel wat beter qua muziek kwaliteit/bitrate
Lukaz    posted on 09-01-2006 20:19
het enige nadeel is dat je 1 nummer koopt en niet zoals in de platenzaak met RMX en al meestal is het dus alleen de Original Mix of als de Label vind dat er een RMX bij moet kan je die ook nog wel appart! downloaden
Ramon72    posted on 10-01-2006 11:06
Ik koop zeer regelmatig online bij dance-tunes.com.
Helemaal niets mis mee. Je kunt je tracks 3 minuten beluisteren, downloaden gaat waanzinnig snel en is van goed kwaliteit (hoewel soms 192k) en je krijgt netjes een bewijs van je aankoop.

Kun je gewoon doen dus.
Koop wel een bundel, dat scheelt een hoop!

poazzz    posted on 10-01-2006 18:17
Dat van die email waarin een bewijs staat dat ik het heb gekocht heeft me overtuigd en mijn ouders vinden het ook goed dus ik ga me binnekort een bundeltje kopen

Bedankt voor jullie reacties ik denk dat dankzij dance-tunes de wereld voor cd dj's opengaat omdat hardstyle enzo niet echt veel te vinden is in de plaatselijke cd winkels.

poazzz    posted on 10-01-2006 19:18
Hoe moet je precies betalen op de site sturen ze een rekening op of moet je je code op de site ingeven?
Lukaz    posted on 10-01-2006 19:55
Poster: TheTapDanceR
Als je zeker bent klik je op betaal en dan heb je de keuze uit om met een creditcard of via sms betalen. Je klikt op je keuze en dan kan je hem downloaden

Winking my eye je doet het dus meteen op dat moment
User edit by Lukaz on 10-01-2006 @ 19:56:17 (18%)
Ramon72    posted on 10-01-2006 19:56
Poster: poazzz
Hoe moet je precies betalen op de site sturen ze een rekening op of moet je je code op de site ingeven?

Het makkelijkst is via creditcard. Het kan ook anders, staat uitgelegd op hun site.
Leon    posted on 10-01-2006 21:05
Meestal als je naar dancefeesten gaat ofzo krijg je wel es een kaartje met een code, wat recht geeft op een aantal credits en dat heeft mij over de streep getrokken om het eens uit te proberen. Nu wil ik me idd ook een bundeltje aanschaffen om wat oudere plaatjes te downloaden (blijf natuurlijk een vinylfreak, dus het nieuwe werk komt gewoon van de platenboer) maar heb op moment weinig geld dus gaat wat moeilijk...

Maar voor de rest werkt het echt super!
Collin    posted on 10-01-2006 21:09

Ik vind dat je daar gewoon goeie mp3 hebt , ik gebruik soms wat mp3 daar , en betaal het makkelijkst via creditcard
poazzz    posted on 11-01-2006 13:46
Ik kan niet echt uit aan hun uitleg op de site er staat dan betalen via creditcart dus moet ik eerst nog visa aanschaffen want men vader zijn gewoon kaart gaat niet en die van mij ook niet nu staat er ook dat je dan je kaart nummer moet invoeren e.d.

Wordt dan de rekening opgestuurd of moet je in een verdere stop je code invoeren op het net? Want dat staat niet goed beschreven op de site.
denricco    posted on 11-01-2006 17:41
als je mbv je creditcard betaald, dan moet je je pasnummer invullen en de datum tot wanneer die geldig is. Als je dan op submit / verzenden ofzo drukt dan worden je gegevens online (via een beveiligde verbinding) gecheckt en als deze kloppen dan heb je direct betaald en kan je de nummers downloaden.

weet niet precies of het met sms ook zo werkt, maar meestal gaat dat zo: je kiest voor de optie sms / telefoonnummer bellen. Je krijgt vervolgens instructies welk nummer je moet bellen / sms'en, dit gesprek cq sms zal dan ter waarde van de prijs van je gekochte nummers zijn. Ook nu heb je direct betaald en kan je vervolgens de nummers downloaden.
the-melody    posted on 11-01-2006 17:47
Ik kan niet echt uit aan hun uitleg op de site er staat dan betalen via creditcart dus moet ik eerst nog visa aanschaffen want men vader zijn gewoon kaart gaat niet en die van mij ook niet nu staat er ook dat je dan je kaart nummer moet invoeren e.d.

Wordt dan de rekening opgestuurd of moet je in een verdere stop je code invoeren op het net? Want dat staat niet goed beschreven op de site.
  hoe bedoel je van visa ofzo? Daar krijg je elke maand een rekening van wat je hebt verburik met je visa kaart die maand
poazzz    posted on 11-01-2006 20:18
Ja van visa ah ja wij hebben geen visa dus dan maar eentje aanvragen denk ik
denricco    posted on 11-01-2006 21:35
kan ook met mastercard en american express...
poazzz    posted on 12-01-2006 17:17
Ja maar die heb ik ook niet ik zou eventueel wel via sms kunnen kopen maar ik weet niet of ik dan ook bundels kan kopen en hoe dat moet via sms weet ik ook niet.

Heeft soms iemand dat al gedaan via sms?
Hansje    posted on 01-03-2007 20:22
Ik download veel bij dance tunes en betaal gewoon met IDEAL.
Creditcard gebruik ik alleen voor site's als beatport en djdownload.com
RoyBeware    posted on 01-03-2007 23:00
Ik koop ook regelmatig bij Dance-tunes en ik betaal via IDEAL en de aankoop bevesteging die print ik uit en lamineer hem zodat als ik ergens draai wat verder weg, kan ik het zo mee nemen en komt er water of wat anders over heen kan je het zo schoonmaken...

jerzz    posted on 01-03-2007 23:16
Zoek op JERZZ Winking my eye
Leoo    posted on 02-03-2007 20:07
ik ben zeer tevreden over DT..bestel er mijn nummers voor de cdj en het werkt prima. Ik betaal via bankoverschrijving.
sjefkuh    posted on 02-03-2007 20:49
Ja maar die heb ik ook niet ik zou eventueel wel via sms kunnen kopen maar ik weet niet of ik dan ook bundels kan kopen en hoe dat moet via sms weet ik ook niet.

Heeft soms iemand dat al gedaan via sms?

volgensmij werkt de sms nu niet meer. laats heb ik het ook nog eens geprobeert maar dat werkte niet. een paar maanden geleden moest je gewoon een sms sturen naar een nummer. en dan krijg je een smsje terug met een code die je dan in moet vullen. er gaat dus 1.40  (of 0.99) van je beltegoed af plus de prijs die je betaald voor een smsje.
_Ivan_    posted on 02-03-2007 20:52
Sms werkt niet meerWinking my eye... maar ik betaal nu gewoon via IDEAL gaat veel sneller
Feel&.Celebrate.Life!

217 Users online: markvl & 59 Guests (157 Unknown)
Pages generated today : 41.698
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.858.244