Poster: TheTapDanceRje neemt me de woorden uit de mond
ja ik koop soms wat via Dance Tunes.. Je kan het eerst luistern als je het leuk vind kan je hem kopen (als je het niet leuk vind ook). Als je dan op kopen klikt komt het in een zogenaamde: winkelwagen. Dan kan je hem nog wegdoen! Als je zeker bent klik je op betaal en dan heb je de keuze uit om met een creditcard of via sms betalen. Je klikt op je keuze en dan kan je hem downloaden (hij word dan in een door jouw gekozen mapje gedownload!) Als je hem hebt gedownload krijg je een mail waarin staat waarvoor je hebt betaald.(natuurlijk moet je je wel even van te voren gratis registreren).
Poster: TheTapDanceR
Als je zeker bent klik je op betaal en dan heb je de keuze uit om met een creditcard of via sms betalen. Je klikt op je keuze en dan kan je hem downloaden
Poster: poazzz
Hoe moet je precies betalen op de site sturen ze een rekening op of moet je je code op de site ingeven?
Poster: poazzzhoe bedoel je van visa ofzo? Daar krijg je elke maand een rekening van wat je hebt verburik met je visa kaart die maand
Ik kan niet echt uit aan hun uitleg op de site er staat dan betalen via creditcart dus moet ik eerst nog visa aanschaffen want men vader zijn gewoon kaart gaat niet en die van mij ook niet nu staat er ook dat je dan je kaart nummer moet invoeren e.d.
Wordt dan de rekening opgestuurd of moet je in een verdere stop je code invoeren op het net? Want dat staat niet goed beschreven op de site.
Poster: poazzz
Ja maar die heb ik ook niet ik zou eventueel wel via sms kunnen kopen maar ik weet niet of ik dan ook bundels kan kopen en hoe dat moet via sms weet ik ook niet.
Heeft soms iemand dat al gedaan via sms?