Hey DJR-leden! Hier is een filmpje van 1 minuut van mijn 1e grote optreden. Was niet heel veel beeldmateriaal, wel heel goed gelukkig. Filmpje bestaat uit video, reacties, foto's.
What do you think about Filmpje 1e grote optreden Qualix ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
@Playasong111 Helemaal geen stomme vraag hoor...! Ik heb op social media enz. ontzettend veel gezocht naar plaatsen waar ik zou kunnen draaien. Daardoor heb ik o.a. dus al bij twee radiostations gedraaid om beetje ervaring op te doen en er toch lekker mee bezig te zijn. Op Twitter zag ik 'DJ Gezocht voor schoolfeest met Sascha Visser & Dean Saunders'. Toen heb ik dus contact opgenomen. Ik heb daarna een mail gestuurd met waarom ik zou willen draaien e.d. en dan is het een kwestie van jezelf goed verkopen. Het was een uitgebreide mail, net zoals ik soms hier op DJR uitgebreide teksten neerzet. Soms is het om te versterken waarom je iets heel graag wilt of gewoon voor duidelijkheid.
Normaal is leeftijd onder 16 een 'belemmering' om ergens te kunnen draaien. Je mag sowieso niet eens de meeste discotheken binnen enz. De leerlingen waren dus van mijn leeftijd en ik weet dus wat ze zeg maar vet vinden om te horen. Ik heb aangegeven dat ik ook veel commerci?le muziek zou draaien, heel veel hits enz. Toch draaide ik wel veel dance zoals Koko (R3hab) en Save the World enz. maar gewoon wat de meesten kenden. Het was geen DJ contest dus ze gingen niet kijken of ik perfect kon scratchen enz. maar het beatmatchen beheers ik door dat ontzettend veel oefenen zeker goed genoeg. Ritmegevoel zit zeker goed..;D
In ieder geval, 14 scholen hadden zich opgegeven om dat schoolfeest te 'winnen'. Hiervoor moesten ze heel veel stemmen en een motivatie opgeven. Uiteindelijk won het Fioretti College (Veghel, half uurtje rijden maar). Ik kreeg een mail dat er 4 erg geschikte DJ's bij waren. Op de dag dat bekend gemaakt werd dat het Fioretti dus had gewonnen kreeg ik een mail dat ze niet konden kiezen tussen mij en een andere DJ (die op die school zat). De dag erna werd ik dus gebeld om te kijken wat voor iemand ik ben enz. en om te kunnen beslissen.
Ik werd gekozen en alles was echt top geregeld. DJ Gear waar ik (komende jaren) alleen nog van kan dromen en alles was heel professioneel geregeld. Beveiliging, twitterwall, fantastisch verlichting, heel goed geluid.. Alles! Mooi nog samen met Sascha Visser gedraaid, is toch een bekende Nederlander en was gewoon supermooie avond. Dean Saunders dus ook nog een tijdje opgetreden en samen met broer Jaimy gezongen. Echt heel vette reacties, en foto's met meiden enz. Staat toch leuk op mijn 'CV'. Nu steeds meer boekingen. Feestjes van sportclubs en pas nog een heel vet examenfeest, die was toch wel speciaal. Draaide echt van alles, house, dubstep en ook nummers als Brabant & Angels enz. Verzoekje was 99 Luftballons van Nena. Zoek maar op als je hem niet kent, mijn moeder was er vroeger zelfs fan van. Heb hem gedraaid, haha! (A) Afsluiten met Liquido - Narcotic is wel echt heel vet..!
Tevreden met antwoord of zal ik nog iets uitgebreider doen. haha?;P
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 26-07-2011 @ 18:43:08 (16%)
Jawel hoor, haha! Had speciaal een voor gemaakt van ongv. 20 minuutjes. Heel commercieel, veel goede bootlegs van bekende nummers. Maar zoals ik al zei, het was geen DJ contest. Muziekkeuze was verreweg het belangrijkst.
Fantastisch! Voor mij is heel veel hoor, 800 man. Stond hier op forum dat iemand van 15 vaak in een club voor 2000 man draait. Is denk ik nogal overdreven, maar zou mooi zijn voor hem. Hoop dat ook te mogen, maar komt wel goed denk ik. Lil' Quint hier doet het ook heel lekker. Op Youtube staat leuk interview met hem, moet je maar eens kijken. En videoclip met verrekte veel views. Lijkt me vet als iemand van dit forum echt doorbreekt. Voor zover ik weet zitten er (nog) geen professionele bekende DJ's hier op dit forum ofwel? Of niet actief.
Was wel vet geweest, zijn schedule ziet er behoorlijk vet uit. Die van Miss Nine ook maar daar hoor ik vrij weinig van (?)
@LilQuint Bedankt..
www.facebook.com/michaelmillerofficial
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.036 days. Post CommentThat would be 167.9 months or a whopping 13.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...