Hallo,
Mijn naam is Dennis Netten en volg al een tijdje dit forum. ik zal mezelf even introduceren:
Ik leef sinds 27 Oktober 1995 op deze wereld en ben eigenlijk al een sinds dien meteen in deze wereld gerold aangezien mijn vader Jos Netten Drive-In DJ was. Als kleine jongen ging ik toen samen met mijn moeder geregeld kijken bij wat boekingen. Toen ik eenmaal wat ouder was heeft mijn moeder een ziekte gehad waardoor mijn vader er geen plezier meer in had om s'avonds alleen weg te zijn. Sinds dien ben ik met hem mee gegaan en tot nu toe draaien we nog altijd met zijn 2 de 'Goud & Foutshow' waarbij hij de presentatie doet en ik de techniek er buiten om. De drive in show doet nog erg veel voor mij want ik vind het nog steeds erg tof om dit samen met mijn vader te doen. Ondanks alles ben ik toch oa ook via Youtube het Beatmatchen tegen gekomen. Mijn eerste reactie toen der tijd was: 'Wow dit wil ik ook pa!!'. Ik had toen van mijn ouders een Dateq DPM 6.2 en een Skytec 1200 dubbele CD Speler gehad. Ik heb mening uurtjes door gebracht met deze set! Na een paar jaar kwam er een USBlaster all-in-one mixdeck. Hierop heb ik eigenlijk het beatmatchen geleerd door gewoon een koptelefoon op te zetten en 2 platen gelijk te zetten. Het heeft even geduurt tot ik het door had maar ik was wel heel erg trots! Na een half jaar had ik besloten om een 'echte' DJ set te kopen. Dit werd uiteindelijk de Reloopset bestaande uit 2x RMP-1 Scratch met daartussen een RMX-40 DSP Blackfire edition. Deze set heb ik nu nog staan er ben er tot nu toe nog erg blij mee en heb hier inmiddels ook al mening uurtjes op doorgebracht. Ik heb mij toen daarna opgegeven voor de 'Talentroom' van evenementenorganisatie Partycrew. Hierbij ben ik toen uit de selectie gehaald en mocht ik 3 kwartier lang mijn kunsten vertonen in Discotheek de Lunenburg te Loosbroek. Met trillende handjes begon ik maar na 5 minuten was dat al voorbij want het plezier straalde van mijn gezicht af! Sinds die ene keer ben ik voor Partycrew meerdere feesten gaan draaien en dat doe ik tot nu en in de toekomst nog steeds. Op alle feestjes waar ik draai neem ik mijn videocamera mee, dit omdat ik alles op youtube wil zetten, terug wil kijken maar vooral ook omdat ik graag commentaar krijg. Hierdoor kan ik altijd nog puntjes verbeteren en meerdere dingen op de i zetten.
Ik zal een dezer dagen een foto van mijn studio / dj booth tussen de DJ Booth's zetten en ik ben van plan binnekort een DJ Facade te maken voor mijn eigen kleine setup van de drive in show, hierbij hou ik jullie nog op de hoogte.
Ik hoop hiermee jullie genoeg ge?nformeerd te hebben met wie ik ben en wat ik heel graag doe!
Intressante links:
www.josnetten.nl = website van de drive in show.
www.twitter.com/djdtwisted = mijn twitter waar je mijn dagelijkse belevingen op kan volgen.
EDIT: Vergeet ik helemaal mijn DJ naam erbij te vermelden.. Mijn DJ naam luid:
DJ D'Twisted!