Ik heb onlangs Traktor Scratch Duo 2 gekocht. Hierin zit een NI Audio 6 (3 stereo ins en 3 stereo outs).? Nu vroeg ik me af: als ik de software update naar Traktor Scratch Pro 2 koop, kan ik dan 3decks Timecode draaien?
Alvast bedankt
What do you think about NI Audio 6 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ja is mogelijk. Heb het zelf nog niet geprobeerd maar een vriend van mij wel (naar het schijnt, dus niet met eigen ogen gezien). Bij de instellingen moet je dan input/output wijzigen zodanig dat door je main in/out je trackdeck loopt. In principe is dus zeker mogelijk. Stel wel voor dat je dit even test bij een kennis voordat je de aankoop doet.
Oke bedankt allemaal mischien binnen een paar maanden de update en een extra TT kopen?
@Bambam: ja sorry, had het eerst daar gevraagd en toen dacht ik: laat ik het ook maar eens vragen op DJR, er zijn toch nog mensen die hun vraag op meerdere fora stellen?
User edit by Unidentified on 22-07-2011 @ 21:04:05 (34%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.