Tgoh, Berend...
Pak je niet wat teveel hooi op je vork? Een maand geleden stel je jezelf nog voor als beginnende dj en nu ga je allemaal nieuw spul kopen voor op 4 decks te kunnen draaien??Ik zou minderen en rustig alle facetten van het dj'n leren kennen.?
En ook, je wilt je numark cd-spelers dan gaan aansluiten op je pc. Hoe ga je dat doen? Heb je dan rekening gehouden met het timecode systeem dat je nog gaat moeten aanschaffen? Het volledig installeren en gewoon worden. Ook als je met 2 laptops werkt, moet je de basis van dj'n echt wel goed onder de knie hebben. Je moet op 2 verschillende toestellen je tracks doorzoeken, klaarzetten, rap beatmatchen en erin smijten maar terwijl moet je al denken of je je volgende track op dezelfde laptop gaat zetten of de andere. Ook moet je dan denken ga ik er een accapela oversmijten of niet. Zoveel te doen dat je precies te weinig handen gaat hebben.
Ik zie, op basis van jouw leeftijd en kennis, niet echt veel zin om nu zo'n update te maken. Je gaat nooit ten volle kunnen genieten van je 4 decks. Enkel dat mooie plaatje hier in de dj booth sectie zal een voordeel zijn.
Ik wil je helemaal niet ontmoedigen, maar ik zou toch 2 keer nadenken voor je zoiets gaat aanschaffen

.
Btw: Ben je nu 11 of 30? Je hebt je voorgesteld met 11 maar op je profiel staat 30

.