OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Edit: Zit leuk in elkaar, misschien als tip om iets meer crowds te laten zien die compleet uit hun dak gaan. Tijdsduur is ook goed, zo'n filmpje gaat al vrij snel vervelen al vind ik zelf, 3 minuten is precies goed!
Voor de rest heb ik niet echt veel op te merken, was wel vermakelijk!
User edit by Bcurly on 20-07-2011 @ 01:03:38 (100%)
Geinig hoor? Misschien iets minder fx's over de filmpjes, en in de toekomst iets van geluid er bij in de zin van dat je iets leuks of nuttigs zegt? zegmaar een boeiend gesprekje in de auto ofzo haha
Dank dank voor alle leuke reacties! fucking dope om te lezen
Ik was ook van plan meer dingen zelf te zeggen in de vid, maar de fotocamera waarmee ik dit alles heb gefilmd is zeer goed in foto's en dramatisch in (het geluid van) filmpjes! dus toen ik de beelden terugkeek bleken veel dingen onverstaanbaar omdat je er een grote ruis doorheen hoorde.. had toen besloten alleen muziek eronder te zetten. ben van plan in de volgende filmpjes idd meer te gaan zeggen etc maar dan ga ik eerst een normaal camera'tje aanschaffen!
Die ruis komt waarschijnlijk doordat er wind in de microfoon komt, of zat die ruis er ook in toen je in de auto zat? Om dit te voorkomen kun je een extern micro kopen met zo'n schuimpje erop:p
Poster: Gerdo Die ruis komt waarschijnlijk doordat er wind in de microfoon komt, of zat die ruis er ook in toen je in de auto zat? Om dit te voorkomen kun je een extern micro kopen met zo'n schuimpje erop:p
ook toen ik in de auto zat.. lijkt wel of die alle geluiden in de omgeving extra hard laat klinken maar ook het beeld mag van mij beter dus ik denk dat ik binnekort zo'n hd camera'tje ga aanschaffen!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.