ik ben Maarten en ik kom uit Belgisch Limburg. Ik ben 17 jaar en draai nu bijna 2 jaar, voornamelijk elektro, dubstep, DnB en sinds kort ook techno. Ik ben begonnen met een goedkope dubbele cd speler van American Audio en een JB Systems Kreator 3. Na een paar maanden geupgrade naar een Reloop RMX40 Blackfire. Twee maanden later kocht ik een Macbook Pro, een Reloop Contour en een NI Audio2DJ. Toen draaide ik even puur midi. Een maand geleden ben ik mijn 2 TT's gaan ophalen (Synq XTRM 1), en 2 weken geleden kocht ik Traktor Scratch Duo2. Ook heb ik in de tussentijd nog ergens een Pioneer HDJ500 gekocht.
Voila, dit was ik
What do you think about Mezelf ook eens voorstellen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
welkom hier! Ziet er mooi uit je booth heb gisteren ook 2 sync xtrm1 turntables besteld, dus heb deze avond of morgen zelfde booth als jij daar staan (met nog 2 reloops rmp2 bij dan wel)
@ Aziaat: dank u natuurlijk werk ik, ik wil alles zelf verdient hebben (wat mij tot nu toe gelukt is) dan heb je er erna eens zoveel plezier van, ale dat leg ik mezelf toch op?
@ rickey: ook bedankt ik wou altijd al draaien met TT's, en vorige maand dan toch de stap gezet, ik heb het me nog geen seconde beklaagd
Ben zelf ook van die mening alles wat ik van mij mag noemen heb ik met eigen centen gekocht.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community