[P] Florencio (Cazz Amarillo Bootleg)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

CazzAmarillo    posted on 18-07-2011 19:52
Goedenavond,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik heb een tijdje geleden al een acount gehad op djresource maar daar kom ik op de een of andere manier niet meer op. Ik heb daarom maar een nieuw acount aangemaakt omdat ik dit namelijk erg goed forum vind.

Ik ben net zoals de meeste hier al een poosje DJ.?Net zoals de meeste is dit gewoon een hobby waar ik erg veel tijd in stop. Ik heb daardoor ook steeds meer boekingen gekregen?waardoor ik dus met me hobby geld kon verdienen en ervaring kon op doen. Helaas heb ik nog nooit in een echte club gedraait,?hopelijk gaat dat nog eens gebeuren.?Naast het draaien op feesten?produce ik ook sinds een tijdje. Ik heb al wat tracks gemaakt maar die vind ik naar mijn mening niet zo erg goed. Sinds gister ben ik met iets nieuws aan de gang gegaan. Ik ben bezig geweest met een bootleg van de track Florencio, deze track is gemaakt door de heren Loues Carmelo & Dustindl. Ik vind dit een erg lekkere track maar ik wou er meer een club sfeer aan geven. Ik hoopte eigenlijk dat dit dus gelukt is. Ik hoop ook wat?tips van jullie om mezelf te blijven verbeteren.

In de onderstaande link is mijn bootleg van Florencio te vinden.
http://soundcloud.com/cazzamarillo/loues-carmelo-dustindl

Mvg,
Casper
Cazz Amarillo

What do you think about [P] Florencio (Cazz Amarillo Bootleg) ??

Vote :   

This is an old Topic

No new postings for 5.049 days.
 Post CommentThat would be 168.3 months
or a whopping 13.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

148 Users online: 28 Guests (120 Unknown)
Pages generated today : 38.937
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.847.396