Hi, Ooit eens keer voorbij zien komen (dacht ik)?in een tutorial Ableton van SonicAcademy, maar kan deze niet meer vinden. Het ging er om dat je met een microfoon een midi track kan 'inzingen' Volgens mij werd er een? bassline mee gecreerd. Dit?was een manier?als je niet handig was met een keyboard. Je kon dus?op de maat van de muziek beat boxen en dan werd dit opgenomen in een midi track. Vervolgens kon je dit quantizen en en een synth op zetten & klaar is kees. Kan iemand mij hierbij helpen hoe dit gedaan moet worden of zit ik er helemaal naast! Tnx
User edit by anciano on 18-07-2011 @ 00:15:49 (3%)
What do you think about Midi & Microfoon ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Melodyne is voor het corrigeren van bijvoorbeeld vocalen in de juiste noot. Maar met cubase 6 kan dit. Je kunt een monofone vocal track omzetten naar MIDI.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 17-07-2011 @ 22:36:31 (69%)
Hoi allemaal, bedankt voor jullie bijdrage, maar volgens mij werd het in Ableton zelf gedaan. Ps.De bovengenoemde software programma's waren bij mij al bekend. Maar nogmaals, bedankt
Ben mij toch gaan verdiepen in Widisoft en het resultaat mag er zijn. Over een paar weken zal ik mijn remix op de site zetten en mogen jullie erop los schieten.....
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.