Poster: iGrasmat
Met kabels.
Poster: mrmagixeigenlijk wil ik mijn computer in verbinding met heel mijn set dat ik mijn liedjes gewoon moet slepen via pc naar links of rechtse mixer niet om een 3 en 4 kanaal te krijgen?
Wat wil je juist bereiken?
Ik denk dat ze in de winkel je verkeerd hebben verstaan en dat de RCA-Jack kabel gewoon dient voor bij aan te sluiten op de pio mixer om zo een 3de en 4de kanaal te verkrijgen.
Indien het een gewoon Jack-Jack kabel is, denk ik dat je hebt laten verstaan dat je fade-start wilt gaan gebruiken, dus verbinden met de control-poortjes op de achterkant van je apparaten.
Wil je van je cdjs' midi controllers maken, zoek dan even naar een doodgewone usb kabel. Deze CDJ's hebben een ingebouwde geluidskaart, dus dat maakt dat plug and play mogelijk is
Poster: mrmagix
Iedereen verdient hetzelfde respect bij het stellen van vragen, denk je ook niet? De ts is duidelijk verkeerd ingelicht door de winkel en heeft nu problemen hierdoor. Aan ons om hem verder te helpen, zoals ze jou verder hielpen met je kapotte CDJ of de keuze van je passieve luidsprekers. Vooral het laatste was een topic waar vele het antwoord al op wisten maar jij niet. Dus verwacht jij dat ze met uitleg afkomen en niet met een misplaatst grapje om je even te confronteren met het feit dat je er niets van kent.
De TS is nieuw met Traktor en waarschijnlijk, maar dat laat ik in het midden, ook redelijk nieuw in het digitaal dj-milieu. Een vraag als deze is dan misschien niet van de slimste, maar vragen of Watt= harder geluid (cf.: Je eigen topic) is dat ook niet... Toch heb je er veel uitleg rond gekregen.
Show some respect!
Poster: Winstonik ben een beginner dus wat is juist HID MIDI ??
Is net als HID en MIDI een soort besturingscode voor je DJ software.
Hierbij wordt een tijdcode signaal afgespeeld van een speciale plaat of cd op een draaitafel of cd player die dan de computer wordt ingestuurd. De afspeelsnelheid (of pauze) wordt dan gekoppeld aan de afspeelsnelheid van de track die door de computer wordt afgespeeld.
Poster: mrmagix
Wat wil je juist bereiken?
Ik denk dat ze in de winkel je verkeerd hebben verstaan .....
Poster: RAS
Ik vind het toch steeds weer teleurstellend dat de meest basale vragen als 'Wat is (...)?' nog gesteld moeten worden op fora. Het word tijd dat mensen leren googlen op school.
Je bent een beginner, maar je bent ook al 14 dus je weet ook dat er zoekmachines bestaan. HID en vooral MIDI en timecode, zijn prima te googlen.
Daarnaast is er ook zoiets als een handleiding. Niets wijst er op dat je die gebruikt hebt en mocht je dat wel hebben gedaan, dan zou het helpen om te vertellen wat je van de handleiding niet begrijpt.
Poster: AziaatSorry hoor ik heb wel geresearcht en ik verstond het niet goed daarom vraag ik het hier maarja met zo een commentaar ben ik iid veel wijzer mee en dan nog als ik ruwweg mijn 1700 euro .. wil wegsmijten dan doe ik dat toch? heb 1 jaar hier voor gespaard :o dat wist je niet eh dus in 1 jaar hebk genoeg geresearcht over mijn menpaneel zelf eerst ging ik met cd's draaien en nu met laptop waar ik ook nogmaals aan het sparen voor ben geld groeid niet op me rug?! en als ik de laptop heb dan wist ik het al . dit heeft me hier de indruk dat het gewoon gaat over 14jaar je bent nog te dom en te jong voor deze forum ? ik kreeg ook een antwoord en ie zei met kabels je blaft me gewoon af hier;..
Nuja, klokradio en microgolf :p Dat laat ik nu wel nog aan de verkoper overAls ze mij kunnen overtuigen en garanderen dat prijs/prestatie in orde is dan kan ik ermee leven dat het een paar euro's meer zou kosten dan bv. 2 winkels verder.
Maar idd, dj-apparatuur, waarbij het vaak over immens veel geld gaat, daar zou je op zn minst moeten researchen...
Ik heb echt bijna een jaar gewacht om wel de overstap naar TTs te nemen en in dat jaar niet anders gedaan dan researchen over welke TT, hoe te gebruiken (al dan niet digitaal) en enorm veel TT-technieken bekeken.
Deze jongen van 14(!!) jaar is bereid om ruwweg 1500euro te spenderen voor iets waar hij amper weet van heeft.. Is iets wat heel, maar dan ook HEEL vaak gebeurt bij jongeren tegenwoordig. Ook al ben ik zelf nog maar 19, ik weet tenminste wat ik doe met mijn geld..
Poster: Dolivieiraomdat ik niet weet hoe ik mijn laptop moet aansluiten weet ik al de functies niet ? ..
Kort gezegd is het gewoon zo. Omdat er Pioneer op staat koop ik het. Of als er Apple opstaat koop ik het. Ik wil altijd weten wat ik er mee kan doen en mee bereiken. Wat voor functies heeft een toestel. Wat zijn de plus en minnen. Ook wil ik een toestel testen en liefst nog binnenste buiten kennen voor dat ik het koop. En tegenwoordig is dat zo makkelijk. Met internet kan je al heel veel opzoeken bekijken en zelf soms uittesten voor dat je met kopen hoeft over te gaan.?Dus je hoeft soms de deur geeneens uit. ???
Poster: RobiTekzz
Sorry hoor ik heb wel geresearcht en ik verstond het niet goed daarom vraag ik het hier maarja met zo een commentaar ben ik iid veel wijzer mee en dan nog als ik ruwweg mijn 1700 euro .. wil wegsmijten dan doe ik dat toch? heb 1 jaar hier voor gespaard :o dat wist je niet eh dus in 1 jaar hebk genoeg geresearcht over mijn menpaneel zelf eerst ging ik met cd's draaien en nu met laptop waar ik ook nogmaals aan het sparen voor ben geld groeid niet op me rug?! en als ik de laptop heb dan wist ik het al . dit heeft me hier de indruk dat het gewoon gaat over 14jaar je bent nog te dom en te jong voor deze forum ? ik kreeg ook een antwoord en ie zei met kabels je blaft me gewoon af hier;..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.