demo of live act? wat moet beter zijn?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmamo    posted on 09-01-2006 16:28
bij een andere topic kwam het ter sprake dat een demo (naar mijn idee) beter moet zijn dan je live act.

en dan bedoel ik...

ik ga solliciteren bij een discotheek, cafe enz. en neem een demo mee.

een demo wordt altijd erg kritisch beoordeeld daarom vind ik dat een demo beter moet zijn dan je live act.

bij een live act mag je wel eens een foutje maken en in een demo niet. dat is mijn stelling

en wat vinden jullie daarvan?
www.moonentertainment.nl

What do you think about demo of live act? wat moet beter zijn? ??

Vote :   
Jorrit    posted on 09-01-2006 16:31
Jep, Maar voor een demo heb je tijd zat en kan je het opnieuw en opnieuw doen, in het echt niet Winking my eye
AL is je demo goed, en ze vragen je voor een keer, dan moet je nog steeds bewijzen wat je kan, vaak eerst nog vroeg op de avond of op vrijdagen. Dus de live act moet dan OOK goed zijn, want je moet je bewijzen.
djmamo    posted on 09-01-2006 16:33
ja ben ik het ook mee eens je moet natuurlijk wel kunnen draaien, maar een foutje kan je wel bij je live act permiteren en eigenlijk niet in je demo...toch?
www.moonentertainment.nl
Dj_T.im    posted on 09-01-2006 16:33
het moet allebij goed zijn, en anders vragen ze je de volgende x togh niet weer, alsje live slegt bent,,,
Reemz    posted on 09-01-2006 16:33
Ik presenteer mezelf liever live dan via een demo. Een demo is een moment opname. Sowieso kunnen clubeigenaren je beter beoordelen. Men kan dan ook kijken naar je houding e.d.

En tot nu toe heb ik eigenlijk alleen nog maar meegemaakt dat ze liever hadden dat ik een uurtje kwam proefdraaien dan dat ik een demo liet horen.
djmamo    posted on 09-01-2006 16:39
oke bij een demo praat je meestal ook wel over de grotere tenten.

en is een demo wel een moment opname? je kan ook een slechte avond hebben met het draaien in een tent... dus dat zou dan ook een moment opname zijn...

en bij een live act worden meer factoren bekeken dan alleen het "technische draaien... dus

ik ken ook dj's die niet kunnen draaien maar wel een hele tent op z'n kop kunnen zetten... (waar gaat dit eigenlijk heen)
www.moonentertainment.nl
Illusion    posted on 09-01-2006 16:42
Ik vind gewoon dat ze inplaats van een Demo gewoon een liveact van je moeten gaan luisteren, dat jij bijv. daar in discotheek, cafe komt, op een middag ofzo dat jij dan laat zien hoe je kan draaien,

Net zoals Jorrit zegt, een Demo kan je net zo vaak over doen, totdat je ook een echte goede Demo hebt zonder dat er iets fout gaat.

Dat vind ik niet echt, ik vind als een Discotheek je wil aannemen, moeten ze naar je liveact luisteren.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Dj_T.im    posted on 09-01-2006 16:46
want anders als je voor 1 x wil draaien, download je ff een goede van internet,,
djmamo    posted on 09-01-2006 16:50
da is wel een heel erg slechte instelling... ff downloade.

www.moonentertainment.nl
Jorrit    posted on 09-01-2006 16:55
Poster: DJ-DC
want anders als je voor 1 x wil draaien, download je ff een goede van internet,,

Ik krijg hier een beetje het gevoel als de mixjes hier op het forum niet meer veilig zijn... Confused
Basrose    posted on 09-01-2006 16:57
Als je demo helemaal perfect is verwachten ze veel van je live dus ik denk dat je alleen jezelf er mee hebt. Ik vind dat je gewoon een liveset op moet nemen en die gebruiken.. Elke dj maakt wel eens een foutje... en jah je wil toch niet ergens gaan draaien als je weet dat je het nog niet goed genoeg kan!
Illusion    posted on 09-01-2006 17:00
Dat bedoel ik maar, stel je voor dat je helemaal niet zo goed kan draaien, en je gaat je demo net zo goed maken todat het eindelijk lukt, en dat het dan in de discotheek helemaal niks is.

das ook wat
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Dj_T.im    posted on 09-01-2006 17:02
naja, dan speel je , je demo togh af:P:P,, een paar x achter elkaar
User edit by Dj_T.im on 09-01-2006 @ 17:06:00 (28%)
vanwilderode    posted on 11-01-2006 16:18
ik denk dat je demo even goed moet zijn als je live act want het is al gezegd geweest demo kan je elke keer herbeginnen totdat ze perfect is maar een live act daar kun je dat niet bij doen

This is an old Topic

No new postings for 7.199 days.
 Post CommentThat would be 240 months
or a whopping 19.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

266 Users online: 47 Guests (219 Unknown)
Pages generated today : 46.756
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.813.874