Ik loop een beetje vast op deze bootleg van Missing... dus ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden! En uiteraard graag wat tips hoe hij beter kan worden!
What do you think about [p] Miss Etack - Missing Bootleg ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
je synth klinkt een beetje dun en niet erg goed. Je white noise staat erg hard en kan wel wat eq werk gebruiken ook vind ik dat je wel erg veel white noise gebruikt, misschien is het een idee om ook wat andere effecten te gebruiken, kijk bijvoorbeeld naar de fedde le grand remix van missing! Ook mis ik een goede bassline! Je idee?n zijn wel goed, maar de uitwerking kan een stuk beter!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.