ik heb sinds gisteren de kontrol x1 binnen gekregen en had vorige week Traktor scratch pro 2 gekocht... ik wou gisteren mijn x1 aansluiten... maar deze werkt maar half? namelijk de effecten vanboven werken niet, ik kan loops maken, de browser gebruiken en heel het onderste gedeelte... behalve het bovenste gedeelte, de effecten dus.. kan iemand mij helpen? Thanx!
What do you think about probleem met effecten op de x1 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Er zijn 2 knopjes die aan moeten zijn voordat de efx werken. Waarschijnlik heb je maar 1 aan. Goed kijken als dat het geval is. Anders toch de manual goed doornemen?
Tic Toc
User edit by Winston on 16-07-2011 @ 01:22:07 (78%)
bedankt! maar dit was inmiddels al opgelost.. ik weet niet hoe het komt maar ik had dit topic ge'edit? en dit is nu helemaal verdwijnen.. raar, nuja dit was opgelost maar ik kwam soms nog tegen dat er 'skipping' kwam in traktor, maar dit treed ook voorlopig niet meer op..
dit topic mag dicht.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.