DJ Booth... Laten we het leuk houden ! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 08-01-2006 23:39
Vandaag zijn we tot ontdekking gekomen dat de foto's die iemand als zijnde die van hem in de DJ Booth heeft gepost al veel eerder op Amerikaanse forums gepost stonden.

Ook op die forums is dit ontdekt en gingen de gesprekken over het 'lenen' van de foto... en natuurlijk zijn mensen daar niet blij mee

DIT WORDT HIER NIET GETOLEREERD !

We gaan er vanuit dat iedereen hier oprecht en eerlijk omgaat met de mogelijkheden die we voor iedereen hebben gemaakt zoals uploaden van foto's en toevoegen van dit soort persoonlijke informatie.

De foto's zijn inmiddels verwijderd van de site. Degene die nu zijn useralbum mist en zijn DJ Booth plaatje mag de foto's opnieuw uploaden en om zijn onschuld te bewijzen de foto's nu van de andere kant te maken.

De volgende die hierop betrapt wordt komt er minder genadig vanaf.
We zullen dan genoodzaakt zijn om je hier bij naam te noemen en je account te disablen.

Ik hoop dat dit niet nodig hoeft te zijn...
Let the BASS be louder
Mod edit by W.i.M on 09-01-2006 18:55 (3%)

What do you think about DJ Booth... Laten we het leuk houden ! ??

Vote :   

Abc123    posted on 08-01-2006 23:51
Ik vind het ook niet kunnen! Goed dat dj resource er wat aan doet
User edit by Abc123 on 08-01-2006 @ 23:51:31 (3%)
DJ-Poort    posted on 08-01-2006 23:55

Top dat hier op gelet word! 
jordy    posted on 09-01-2006 01:04
keep up the good work
JeroenU    posted on 09-01-2006 03:35
Eigenlijk zou iedereen op z'n boothfoto een papiertje met 'dj-resoure' moeten hebben staan, dan weet je zeker dat de foto van diegene is. Er kan op dit moment wel zeker vanuit worden gegaan dat wel meer foto's in de booth-sectie 'nep' zijn.
Laidback    posted on 09-01-2006 03:43
@ JeroenU > GOED idee.
maar eigenlijk zou iedereen gewoon eerlijk moeten zijn.
Want al is de leugen Nog zo snel.. de waarheid achterhaald em wel Winking my eye

Greetsz!
JeroenU    posted on 09-01-2006 03:47
Ja, idd, want er is er nu 1 ontdekt, wel jammer dat er nie gezegd wordt wie, dan wordt het hier ook nog eens een roddelforum, kan ook leuk zijn toch!
Gilles    posted on 09-01-2006 08:19
Ach iemand die iets post wat niet van hem is, hoe trots kan die nou zijn? En hoe blij is die nou met reacties?
Ben blij dat ik nog elke avond bij mijn eigen setje kan kwijlen, doet me echt veel meer als kwijlen bij de foto's van een ander.

euh, niet dat er iets mis is met ander mans booth of zo hoor
Reemz    posted on 09-01-2006 09:15
Typisch weer mensen die het stoer vinden om op te scheppen. Dat soort mensen moeten inderdaad definitief verwijdert worden van resource. Daar is dit forum niet voor bedoeld.

Mensen die dit doen moeten lekker zelf een site of forum oprichten met de titel: "Het grote opschepforum"
Lead    posted on 09-01-2006 10:33
Poster: JeroenU
Eigenlijk zou iedereen op z'n boothfoto een papiertje met 'DJResoure' moeten hebben ...

Dat vind ik nog niet eens zo slecht idee....
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 09-01-2006 10:33 (6%)
Illusion    posted on 09-01-2006 10:45
Jaa dat vind ik echt niet kunnen, vind ik een beetje zwak om een vette andere booth van iemand te laten zien. Beetje nep he, terwijl je zelf het wel zou willen hebben.

Goed dat hier iets aan wordt gedaan

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
rebounce    posted on 09-01-2006 16:22
zielig als je met iemand anders z'n booth gaan beginnen ze. Tezij er er bij zet dat hij niet van jouw is. Foto dat je bijvoorbeeld vindt op internet ( ultimate booth van Lead?) Dat kan denk ik. maarre eu iemand anders zijn booth misbruiken nee!
djmamo    posted on 09-01-2006 16:31
ben er ook blij mee dat het zo gedaan word, hopelijk houdën de "grootspraak" praktijken dan een beetje op....

www.moonentertainment.nl
Lassy    posted on 09-01-2006 16:39
echt sneu
djmamo    posted on 09-01-2006 16:51
wat zijn dan bijv. de amerikaanse forums kan geen goede vinden
www.moonentertainment.nl
the-melody    posted on 09-01-2006 17:07
als je zo al gaat beginnen iedereen is klein begonnen he!
PatrickBeuken    posted on 09-01-2006 17:17
Poster: djmamo
wat zijn dan bijv. de amerikaanse forums kan geen goede vinden

http://www.pioneerprodjforums.com/
Lead    posted on 09-01-2006 17:24
Dat is dan het amerikaanse Pioneer forum....
Let the BASS be louder
Henk    posted on 09-01-2006 17:33
Weg met de mensen die pronken met andermans veren.
Ga zo door jongens!!!!!!!!!!!
jordy    posted on 09-01-2006 18:55
Poster: Lead

Dat vind ik nog niet eens zo slecht idee....

geef alle leden liever een resource slipmat en die erop met foto
W.i.M    posted on 09-01-2006 19:01
Poster: JeroenU
Eigenlijk zou iedereen op z'n boothfoto een papiertje met 'dj-resoure' moeten hebben staan, dan weet je zeker dat de foto van diegene is. Er kan op dit moment wel zeker vanuit worden gegaan dat wel meer foto's in de booth-sectie 'nep' zijn.

Op zich een goed idee, alleen jammer als we dit moeten instellen voor de 'paar' idioten die vinden dat ze een booth van een ander kunnen posten.

Het merendeel van de booths zullen niet nep zijn, jammer dat er toch mensen zijn die de module moeten verzieken met fake dj-booths.

We weten wie dit is en hij zal nauwlettend in de gaten worden gehouden.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
jordy    posted on 09-01-2006 19:06
mischien wil die wel dat je 'm in de gaten houd wim Winking my eye
W.i.M    posted on 09-01-2006 19:14
Poster: jordy
mischien wil die wel dat je 'm in de gaten houd wim Winking my eye

Nou, dat is hem dan gelukt
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
DJ-Poort    posted on 09-01-2006 19:24
dan ben je toch zielig als dat moet??  ga lekker in de kindercrèche zitten misschien hebben ze daar wel tijd voor hem.

EVEN IETS ANDERS: trouwens leuk idee op slipmatten te laten maken van DJ-resource  en dan te koop zetten voor 15 euro ofzo?!

Prozei    posted on 09-01-2006 19:29
ik zie nog steeds niet in wat het nut is om een dj-booth van iemand anders te posten.iemand heeft mischien hard gewerkt om de gear bij elkaar te krijgen en gaat iemand anders ermee pronken.

jordy    posted on 09-01-2006 19:31
Poster: DJ-Poort
dan ben je toch zielig als dat moet?? ga lekker in de kindercrèche zitten misschien hebben ze daar wel tijd voor hem.

EVEN IETS ANDERS: trouwens leuk idee op slipmatten te laten maken van DJ-resource en dan te koop zetten voor 15 euro ofzo?!

of mischien een idee als beloning voor donaties? bij zoveel donaties krijg je een slipmat... is en reclame (kans op meer donateurs) en zo krijg je mischien meer mensen die iets zien in doneren van geld voor de site

245 Users online: 129 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 80.960
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.877.997