Hallo, Ik had een vraag voor de dj's onder ons. Ik heb een mix die ik graag zou willen. Hoe ik het zou willen hebben heb ik al geknipt en geplakt in windows movie maker maar het klinkt niet professioneel. Er zit geklap van mensen bijvoorbeeld door heen. Graag zou ik van iemand een reactie willen hebben die deze mix voor mij kan maken(eventueel tegen een vergoeding. Mail me maar als iemand dit wil doen, het is een mix voor ons huwelijk. Het gaat om 5 nummers en ik kan je zo het voorbeeld sturen vanhoe ik het gaag wil. http://www.youtube.com/watch?v=UdTGoAuDnhY deze mix wil ik graag exact zo In ieder geval al erg bedankt. Groetjes miranda ps. mijn mail is maite9@hotmail.com
User edit by mirandaandre on 13-07-2011 @ 18:35:22 (26%)
ik kan eventueel ook wel even kijken, reageer maar even in dit topic of stuur een PM
This is an old Topic
No new postings for 5.051 days. Post CommentThat would be 168.4 months or a whopping 13.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.