Poster: Gidi
mwah ik zou daar niet per se een opleiding voor gaan doen, aangezien het niet makkelijk is in te stromen in de wereld van event organisaties (op het gebied van dance/house/harddance feesten).
Begin gewoon zelf met het booken van dj's, afhuren van zaaltjes, zorgen voor security en voor een leuke poster. Daarna breid je pas uit.
Poster: delectro
Dat ben ik helemaal met je eens, alleen moet je wel rond zien te komen met het budget.
Ik heb hier in de buurt rond gekeken naar verschillende locatie?s, eigenlijk was er ??n club echt geschikt (mischien iets te groot, 250 man) Daar bedroeg de huur op donderdag avond ( donderdag avond is hier geen echt goede avond zoals in een studentenstad) 700 euro. Als je daar dan nog alle andere kosten bij optelt moet je toch aardig wat entree vragen, terwijl bij die club normaal gratis entree is..
eigenlijk houden de kroegen en club's het hier zelf een beetje dicht, enigste optie is een zaal huren maar dan kom je weer uit bij vergunningen en beveiliging e.d
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.