Loona -Vamos A la playa (jump bootleg)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RobiTekzz    posted on 12-07-2011 00:20
Dit is de 3de Bootleg die ik samen gemaakt heb met Darktox en T3k St@zz wat vinden jullie ervan?

KLIK

User edit by RobiTekzz on 12-07-2011 @ 00:22:18 (51%)

What do you think about Loona -Vamos A la playa (jump bootleg) ??

Vote :   

-FLoriZ-    posted on 12-07-2011 00:45
Ernstig rommelig, kick is wel ok?, maar sommige stukken zijn a-ritmisch.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
RobiTekzz    posted on 12-07-2011 01:00
Poster: -FLoriZ-
Ernstig rommelig, kick is wel ok?, maar sommige stukken zijn a-ritmisch.
 Waar vind je hem rommelig? tis de bedoeling om uit deze reacties te leren
-FLoriZ-    posted on 12-07-2011 10:29
Poster: RobiTekzz
Waar vind je hem rommelig? tis de bedoeling om uit deze reacties te leren
  Ineens uit het niets een clap erin gooien, percussie die er ineens zonder dat het er echt bijhoort inkomt, intro van Vamos A La Playa loopt niet gelijk met de rest en daardoor maak je een raar geluidje om de overgang te kunnen maken.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
RobiTekzz    posted on 12-07-2011 17:56
Poster: -FLoriZ-
Ineens uit het niets een clap erin gooien, percussie die er ineens zonder dat het er echt bijhoort inkomt, intro van Vamos A La Playa loopt niet gelijk met de rest en daardoor maak je een raar geluidje om de overgang te kunnen maken.
 ok bedankt!

Gidi    posted on 12-07-2011 18:12
wat ik zou doen in jou geval is niet de piano/sax achtige melodie gebruiken. de kick is prima, maar maak er dan ook een Jump track van door te beginnen met het stuk op 1.49 eerder erin te gooien en voor andere sounds te kiezen.
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
RobiTekzz    posted on 14-07-2011 01:11
Poster: Gidi
wat ik zou doen in jou geval is niet de piano/sax achtige melodie gebruiken. de kick is prima, maar maak er dan ook een Jump track van door te beginnen met het stuk op 1.49 eerder erin te gooien en voor andere sounds te kiezen.
 ok thx
tojx    posted on 10-08-2011 14:56
Aan 1:50 is het precies meer hardstyle dan jumpstyle. Tenzij het gengre anders is. Paar jaar terug klonk jumpstyle toch helemaal anders. Het kan nu azo klinken weet ik niet. Voor de rest niet slecht. Maar overgang naar vocal mist nog iets.
Rond 2:12 is er ergens foutje. Hoor je de kick ineens rare toeren doen. Cool Schoonheids fouten :D Is zo erg niet.
Btw er is track van jou gedeleted van soundcloud van chris brown. Deze zou ik ook wel eens willen horen als het kan ?

Succes met het produceren van tek/Jump/Hardstyle
Grtz tojx
RobiTekzz    posted on 17-08-2011 00:58
Poster: tojx
Aan 1:50 is het precies meer hardstyle dan jumpstyle. Tenzij het gengre anders is. Paar jaar terug klonk jumpstyle toch helemaal anders. Het kan nu azo klinken weet ik niet. Voor de rest niet slecht. Maar overgang naar vocal mist nog iets.
Rond 2:12 is er ergens foutje. Hoor je de kick ineens rare toeren doen. Cool Schoonheids fouten :D Is zo erg niet.
Btw er is track van jou gedeleted van soundcloud van chris brown. Deze zou ik ook wel eens willen horen als het kan ?

Succes met het produceren van tek/Jump/Hardstyle
Grtz tojx

thxx? hier http://www.youtube.com/user/DJrobitekzz#p/a/u/0/Qkpq06zx_CQ?+Download link
een kleine re edit maak je ook tek?

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

162 Users online: 18 Guests (144 Unknown)
Pages generated today : 20.578
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.757.093