Poster: -FLoriZ-Waar vind je hem rommelig? tis de bedoeling om uit deze reacties te leren
Ernstig rommelig, kick is wel ok?, maar sommige stukken zijn a-ritmisch.
Poster: RobiTekzzIneens uit het niets een clap erin gooien, percussie die er ineens zonder dat het er echt bijhoort inkomt, intro van Vamos A La Playa loopt niet gelijk met de rest en daardoor maak je een raar geluidje om de overgang te kunnen maken.
Waar vind je hem rommelig? tis de bedoeling om uit deze reacties te leren
Poster: -FLoriZ-ok bedankt!
Ineens uit het niets een clap erin gooien, percussie die er ineens zonder dat het er echt bijhoort inkomt, intro van Vamos A La Playa loopt niet gelijk met de rest en daardoor maak je een raar geluidje om de overgang te kunnen maken.
Poster: Gidiok thx
wat ik zou doen in jou geval is niet de piano/sax achtige melodie gebruiken. de kick is prima, maar maak er dan ook een Jump track van door te beginnen met het stuk op 1.49 eerder erin te gooien en voor andere sounds te kiezen.
Poster: tojx
Aan 1:50 is het precies meer hardstyle dan jumpstyle. Tenzij het gengre anders is. Paar jaar terug klonk jumpstyle toch helemaal anders. Het kan nu azo klinken weet ik niet. Voor de rest niet slecht. Maar overgang naar vocal mist nog iets.
Rond 2:12 is er ergens foutje. Hoor je de kick ineens rare toeren doen.Schoonheids fouten :D Is zo erg niet.
Btw er is track van jou gedeleted van soundcloud van chris brown. Deze zou ik ook wel eens willen horen als het kan ?
Succes met het produceren van tek/Jump/Hardstyle
Grtz tojx
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.