DJ Regi (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

the-melody    posted on 08-01-2006 18:49

Hele goede vriend van de beste dj van belgië. Ook 1 v/d dj's die je veel in Illusion zietHappy, laughing
User edit by the-melody on 15-06-2006 @ 16:48:39 (100%)

What do you think about DJ Regi ??

Vote :   

simsoft    posted on 07-06-2008 12:52
die kerel is hemels !
amuseer me altijd rot bij die kerel
JuniorDDP    posted on 07-06-2008 13:09
Poster: simsoft
die kerel is hemels !
amuseer me altijd rot bij die kerel

Kheb onlangs een set van hem gezien op TMF, waarbij hij met 6 cdj-1000's stond en de nieuwste mixer van pioneer! En ik zag hem heel de tijd met diene micro bezig, twa vree grappig! Daarmee bedoel ik show, komaan 6 van die spelers is toch niet nodig!

Maar daarnaast ja, hij is wel bekend en heeft het zover gebracht!
JollyJunkie    posted on 07-06-2008 13:12
nieuwste mixer van Pioneer?
Dat is de SVM-1000...?
Hij lijkt trouwens heel erg op Milk Inc..
Of is ut Milk Inc?:P
EDIT :
Ow wacht het is de DJ van Milk Inc Winking my eye
User edit by JollyJunkie on 07-06-2008 @ 13:18:45 (100%)
justjustin    posted on 07-06-2008 13:15
ik vind het maar een rare snuiter
zalo    posted on 07-06-2008 13:35
Poster: JuniorDDP

Kheb onlangs een set van hem gezien op TMF, waarbij hij met 6 cdj-1000's stond en de nieuwste mixer van pioneer! En ik zag hem heel de tijd met diene micro bezig, twa vree grappig! Daarmee bedoel ik show, komaan 6 van die spelers is toch niet nodig!

Maar daarnaast ja, hij is wel bekend en heeft het zover gebracht!

Die show was Regi in the mix 5 en het waren geen cdj maar dvj die heeft ook heel de tijd staan vj'en
Didier_Deluxe    posted on 07-06-2008 14:29
Poster: zalo

Die show was Regi in the mix 5 en het waren geen cdj maar dvj die heeft ook heel de tijd staan vj'en

Jep Regi heeft weer eens iets nieuws ontdekt, VJ'ing!
Nu heeft hij de duurste aparatuur en kan hij nog slechtere liedjes draaien, zolang er maar een videoclipje aanhangt..
Ik zag eens op tv hoe hij zijn technics als drankhouder gebruikte! Cry OK dat je met cds of dvds draait, maar moet je dan echt 2 uur aan een stuk je waterflesje op een draaitafel laten ronddraaien?
En dan moet je maar een een Free Record Shop binnenstappen in België en bij dance en elektronische muziek gaan kijken, vind je dan een schamel rekje is het voor 40% Regi en voor 50% Milk Inc.
Daarnaast is het een ongeloofelijke trendhopper, van jump naar dance naar electro... Op zijn Regi In The Mix event draaide hij zelfs Smells Like Teen Spirit van NirvanaCry
Dan heeft hij nog eens een eigen reality soap waar je elke week zijn dikke nek kan aanschouwen en Eddy Wally, Jean Marie Pfaff en zelfs Frans Bauer nog hééél wat van kunnen leren.

Voor de rest vind ik het een hele toffe jongen Happy, laughing en ik weet echt zijn vroegere liedjes (bvb.: La Vache) te appreciëren maar de laatste jaren gaat het toch net iets te ver vind ik...
User edit by Didier_Deluxe on 07-06-2008 @ 14:31:34 (17%)
MatthiasDB    posted on 07-06-2008 14:42
Poster: JuniorDDP
Hij staat er wel altijd he, tis niet voor niet dat em resident is van de illusion!

Maar tis een showgastje!

Kvind wel dat ze em diene micro mogen afpakken op sommige fuiven!

gha, hij was n keer hier op een lokale fuif
had dj set met 2 pioneer en djm800, wireless mic, ...

nou wou hij beginne, staat hij te brullen in die mic en nix geluid... draait wat aan zn djm, nog nix
kijkt zo eens zielig naar de mannen van de technische crew en haalt zn schouders op van "ja ik krijg er nix uit weet ni wa het is..."

loopt er een tech heen, verzet een switch (waarschijnlijk die van de mic) en loopt "neeschuddend" met zn hoofd terug naar de lichttafel draait een keer met zn ogen en je zag m echt dneken van "en dat voor zo'n dj..."
User edit by MatthiasDB on 07-06-2008 @ 14:43:24 (8%)
justjustin    posted on 07-06-2008 14:44
Poster: MatthiasDB

gha, hij was n keer hier op een lokale fuif
had dj set met 2 pioneer en djm800, wireless mic, ...

nou wou hij beginne, staat hij te brullen in die mic en nix geluid... draait wat aan zn djm, nog nix
kijkt zo eens zielig naar de mannen van de technische crew en haalt zn schouders op van "ja ik krijg er nix uit weet ni wa het is..."

loopt er een tech heen, verzet een switch (waarschijnlijk die van de mic) en loopt "neeschuddend" met zn hoofd terug naar de lichttafel draait een keer met zn ogen en je zag m echt dneken van "en dat voor zo'n dj..."

Kijk dat zij n leuke verhalen hahaha
knakker
DrezZ    posted on 07-06-2008 15:04
Ik ken hem een klein beetje! Hij verkoopt wel veel show, maar hij kan wel geweldig draaien, zijn mixes lopen naadloos en daarinboven bouwt hij altijd een climax op. Ja, tis een entertainer, maar hij kan het tenminste. Zn Registrated cd vondk wel vet, buiten enkele nummers. En dat trendhoppen, jah, zo is ue nou eenmaal, maar hij bewijst ook dat ie het allemaal kan! Tot zover mijn kritiek.

DrezZ
EloidELot    posted on 07-06-2008 15:05
Regi is nu ook niet meteen mijn droomtype DJ.
Maar wel respect! =>Iemand die zo zijn boterham (of zeg maar dik belegde croque monsieur) kan verdienen. Ik zou er geen neen tegen zeggen...alhoewel ik mij niet echt zo een publiek figuur zie, noch publiek eigendom of showman.
Wat ik wil zeggen: hij doet het toch maar. En zoals velen zeggen: 'zo kan ik ook muziek maken'(wat hij trouwens niet op zijn eentje maakt). Doe het dan en je zal zien dat het niet zo makkelijk is ieder keer weer een schot in de roos te hebben.
Bovendien is hij echt wel niet dom. Heb paar intervieuw gezien met hem en eens een gesprek met Rik Torfs op man bijt hond en hij kwam mij echt intelligent over, waar ik hem hiervoor verdacht een dom blondje te zijn.Cry.

Voor alle duidelijkheid ik ben geen Regi-fan, noch Milk inc fan ... maar ik betrap er mij toch soms op dat het ook voor mij meeswingers zijn (terwijl het eigenlijk niet mijn genre is).
NielsR    posted on 07-06-2008 15:31
Poster: justjustin
ik vind het maar een rare snuiter

Hhaha ik ookCry
justjustin    posted on 07-06-2008 15:48
Poster: NielsR

Hhaha ik ookCry

mooi ben ik niet de enige...
dacht dat iedereen in dit topic alleen maar vol lof zat over hem...
JuniorDDP    posted on 08-06-2008 12:31
kblijf erbij, tis diene micro dat zijn set verknoeid, moest hij dat niet hebben, zou het nen veel beteren zijn!
En ja tis nen trentdj, maar soms kan da geen kwaad, de mensen willen wat variatie!
Tis gwn diene F****** Micro dat het zo verpest!
XMatiC    posted on 02-03-2009 16:05
In de mix is ie vet,
alleen zijn liedjes zuigen
www.youtube.com/LennertDJ
brecht    posted on 02-03-2009 17:35
Iemand die kan draaien mag dit wel! Hij kan het dusja...
dacuba    posted on 02-03-2009 18:13
Poster: XMatiC
In de mix is ie vet,
alleen zijn liedjes zuigen

Wat een reactie op niveau, "zijn liedjes zuigen"..

Verder moet je Regi niet zien als een DJ maar als een entertainer Happy, laughing
donkey    posted on 02-03-2009 18:31
Poster: dacuba

Wat een reactie op niveau, "zijn liedjes zuigen"..

Verder moet je Regi niet zien als een DJ maar als een entertainer Happy, laughing

dat klopt.
ik ben afgelopen zaterdag naar regi in the mix geweest..
viel serieus tegen kwaa muziek, maar ambiance en sfeer genoeg ! Cool
Maniax
TuanAnhDJPro    posted on 23-03-2009 04:45
Wow Pro! sorry, because I'dont write English. I write Vietnamese " Ban qua tuyet voi "
Nood    posted on 23-03-2009 09:28
Als DJ is Regi niet echt de top, ik durf wedden dat de helft van heel DJR beter kan mixen als Regi.
Op gebied van liedjeskeuze en entertainment is hij wel bij de beste, zijn shows zijn vet en hij producet nog wat (commerciele) nummers ook!
david87    posted on 23-03-2009 11:43
ik vind er niks aan , heb hem afgelopen weekend gehoord in tongeren .
zo voorspelbaar wat hij gaat draaien , paar milk inc nr's , dan zo enkele van zijn eigen nr's .
de typische kernkraft 400 die hij blijkbaar altijd draait . enja dan nog wat plaatjes van het moment  (day n nite ) en veel van die nr's waren die avond al enkele keren gedraaid .

dus hij kan wel draaien maar mag gerust een beetje origineler uit de hoek komen .
CoenBaas5300    posted on 23-03-2009 14:57
Hij draait lekker.......
PaulBrugel    posted on 23-03-2009 15:07
Regi is een vakman. Hij weet wat het volk wil horen. Hij creeert ambiance. Een DJ waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen.  Let wel,  Regi is een commerciele DJ. dus hij draait vaak wat platvloerse  hitjes. Who cares? Hij is DJ en moet het volk vermaken
TuanAnhDJPro    posted on 24-03-2009 04:01
Ik zie dat hij is erg mooi en prachtige zoon. Welkom bij je, ik ben Vietnamese maar zeer enthousiaste DJ, kom hier willen leren de Cool
Seca    posted on 08-04-2009 21:27
Ik vind dat hij precies gewoon playbackt... hij steekt een cd'tje in en zit maar wat te playbacken, allé dat lijkt me toch zo, schiet me niet dood als dat niet zo is, maar vorige keer was hij op zijn keyboard aan het tokkelen, en zei hij: and now we put linda begind the keyboard, en die kon da toch wel perfect naspelen zeker?! wreed raar, want die was altijd ergens anders bezig Happy, laughing Of precies toch ook al fouten gezien dat er een ander liedje aan het infaden is en dat hij met zijn handen in de lucht zit te zwaaien.. Zulke dingen.. nu ik weet niet wat ik er van moet denken..
XMatiC    posted on 08-04-2009 21:32
Poster: Seca
 Of precies toch ook al fouten gezien dat er een ander liedje aan het infaden is en dat hij met zijn handen in de lucht zit te zwaaien.. Zulke dingen.. nu ik weet niet wat ik er van moet denken..

Ja dat is wel raar :P
www.youtube.com/LennertDJ

118 Users online: 13 Guests (105 Unknown)
Pages generated today : 8.399
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.681.351