Poster: zalo
Die show was Regi in the mix 5 en het waren geen cdj maar dvj die heeft ook heel de tijd staan vj'en
Jep Regi heeft weer eens iets nieuws ontdekt, VJ'ing!
Nu heeft hij de duurste aparatuur en kan hij nog slechtere liedjes draaien, zolang er maar een videoclipje aanhangt..
Ik zag eens op tv hoe hij zijn technics als drankhouder gebruikte!

OK dat je met cds of dvds draait, maar moet je dan echt 2 uur aan een stuk je waterflesje op een draaitafel laten ronddraaien?
En dan moet je maar een een Free Record Shop binnenstappen in België en bij dance en elektronische muziek gaan kijken, vind je dan een schamel rekje is het voor 40% Regi en voor 50% Milk Inc.
Daarnaast is het een ongeloofelijke trendhopper, van jump naar dance naar electro... Op zijn Regi In The Mix event draaide hij zelfs Smells Like Teen Spirit van Nirvana

Dan heeft hij nog eens een eigen reality soap waar je elke week zijn dikke nek kan aanschouwen en Eddy Wally, Jean Marie Pfaff en zelfs Frans Bauer nog hééél wat van kunnen leren.
Voor de rest vind ik het een hele toffe jongen

en ik weet echt zijn vroegere liedjes (bvb.: La Vache) te appreciëren maar de laatste jaren gaat het toch net iets te ver vind ik...