DJ Regi (3/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

the-melody    posted on 08-01-2006 18:49

Hele goede vriend van de beste dj van belgië. Ook 1 v/d dj's die je veel in Illusion zietHappy, laughing
User edit by the-melody on 15-06-2006 @ 16:48:39 (100%)

What do you think about DJ Regi ??

Vote :   

Ziax    posted on 08-07-2007 16:56
Hij draait soms goed, het hangt af van de zaal. Zoals op het bal van st-lievens 2 weken geleden. Hij draaide een jump plaat na 4/5 electro nrs. Hij trok de hele zaal bijna mee. Behalve mij :p

Het spijtige is dat hij daarna enkel jump is blijven draaien. Of hij draaide een bekendere plaat, hij liet ze tot de climax komen en hij gooide er een jumpbeat onder. Zodat de nrs naar mijn zin wat verkl*** werden..

Verder heeft hij goed gedraaid enkel spijtig van dit..

Ahja, neon had al enkele vette platen gedraaid voor hem :D

NielsR    posted on 08-07-2007 18:55
Poster: fettibamba
Was de vrijdag nog op een feestje waar die moest draaien kvond er niks aan toen hij op podium kwam stond er zon camera bij voor een nieuwe seizoen van regis world en iedereen wou meteen gefilmd worden.
Hier een foto van op da feestje waar hij ook al onozel opstaat wel raar hoe ze die tt hebben geplaatst op een stuk marmer met daaronder een mousse

De rest van de fotos van da feestje

Ik vond dit feestje maar saai maar volgende vrijdag is er een feestje maar volgende week is er een beter feestje in dezelfde tent maar dan met beter djs = tranceplant

Op dat moment van de foto (wow wat herinner ik mij dat nog goed ik was nog niet zat omdat ik de dag daarna om 7 smorgens moest werken=k*t) was hij adagio for strings aan het draaien en die  was daar ook nog aan het scratchen op trok echt op niks!!!
Gery    posted on 08-07-2007 18:55
Ik vind regi als producer persoonlijk stukken beter als  dj...
idereen weet dat draaie nniet zijn core business is en dat hij dit er enkel bij doet voor de show.

dat merk je in zijn mixen, die meer gericht zijn op zijn ster te doen blinken ipv een zaal uit zijn dak te laten gaan.

retorica bals zijn niks meer voor mij, met al dat uber jong volk, maar heb ook de reacties gehoord van te veel jump, dat is nooit goed, zeker niet op een bal, waar de mensen all round willen, en op hun honger blijven zitten.

DJ - Producer
Ziax    posted on 08-07-2007 19:01
Daar heb je zeker gelijk in. Tegen 4.30u stonden we al in de overpoort omdat we tbeu waren
JasperVC    posted on 08-07-2007 19:11
Te commercieel vind ik, maar wel nog men genre van muziek. "En die man is rijk, waarom zou hij zijn best doen op een of ander boerefeest." Daar erger ik mij aan
NielsR    posted on 08-07-2007 19:14
Poster: JasperVC
Te commercieel vind ik, maar wel nog men genre van muziek. "En die man is rijk, waarom zou hij zijn best doen op een of ander boerefeest." Daar erger ik mij aan

weet je wel wat een of ander beerfest opleverd
overlaatst zei tiesto ook nog in een interview dat platen producen meer zijn hobby was en dat hij daar niet zo erg mee verdiende maar hij haalde het geld van plaatjes draaien
DEGEE    posted on 17-08-2007 17:28
wat een debiel die regi
veel show ja maar als het er op aankomt
kan hij mss nog niet eens tippen aan sommige dj's
hier op deze site LOLCry

[edit]
ik heb mijn tekst een beetje aangepast
User edit by DEGEE on 18-08-2007 @ 20:23:09 (46%)
Luxx    posted on 17-08-2007 17:36
Poster: DEGEE
wa nen debiel diene regi
veel show jah ma alster op aankomt
kan hij mss nog ni tippen aan sommige dj's
hier op deze site LOLCry

het zou echt tof zijn als je normaal zou kunnen typen
www.mothermusic.nl
the-melody    posted on 17-08-2007 17:39
Idd abn,
en het kan zijn dat jij hem nen debiel vindt, dan vindt een ander dat niet. Ik zeg ook niet dat regi kan tippen aan andere dj's. Hij is een sfeermaker, en daar gaat het hem om. Al mag je even goed kunnen mixen als een Tiesto, als je geen sfeer kunt maken bereik je niks als dj.
User edit by the-melody on 17-08-2007 @ 17:39:49 (8%)
NielsR    posted on 17-08-2007 17:44
Poster: the-melody
Al mag je even goed kunnen mixen als een Tiesto.

Ik dacht dat hier is gezegd werd dat tiesto vooropgenomen setjes enzo speeldeCry

Ik vind regi ook echt niet zo een goede dj en als je het mij vraagt ook niet echt een sfeermaker toen ik hem heb bezigezien vond ik hem maar echt slecht hoor.
OneSixty    posted on 17-08-2007 17:50
ik heb niets tegen regi .

een groot pluspunt is dat hij zich veel met het publiek bezighoud.

en misschien zijn zijn mixing skills ietsje minder , het "gewone" volk zal het verschil niet weten.

hij draait lekker allaround en hij doet het best goed .

als producer is hij ook wel goed , niet mijn stijl maar dat zeg ik wel vaker.
Ziax    posted on 17-08-2007 18:54
Hij valt wel mee,

vooral zijn altijd wederkerend zinnetje is enorm grappig:

" EVERYBODY SCREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAM !
Ghost-Andries    posted on 17-08-2007 21:10
ik vind dat regi soms zalig speelt maar soms ook minderCry hij mag er toch zijn vind ik Cry
jannickv    posted on 17-08-2007 21:14
wa nen debiel diene regi
veel show jah ma alster op aankomt
kan hij mss nog ni tippen aan sommige dj's
hier op deze site LOLCry

ten eerste leer eerst deftig schrijven
en ten 2e ik heb nog niks van je gehoord maar ik denk dat je nog veel van regi zou kunnen leren
Ghost-Andries    posted on 17-08-2007 21:15
Poster: jannickv

ten eerste leer eerst deftig schrijven
en ten 2e ik heb nog niks van je gehoord maar ik denk dat je nog veel van regi zou kunnen leren

ben ik het ook wel een beetje mee eens.
Progrezz    posted on 18-08-2007 00:36
Poster: fettibamba

Hier een foto van op da feestje waar hij ook al onozel opstaat wel raar hoe ze die tt hebben geplaatst op een stuk marmer met daaronder een mousse

Jij kent ook de botten van geluid he :s
DEGEE    posted on 18-08-2007 20:17
ja
ok ik zal daar op letten!
ik ben belg en ben het gewoon om zo te praten.
en jah zijn stijl van muziek valt nog mee.
maar dat hij debiel doet op het podium doet
dat is mijn keuze!
en ik zeg ook niet dat ik beter ben als hem integendeel!

greetzz!!!

dj gee
User edit by DEGEE on 18-08-2007 @ 20:19:33 (10%)
jannickv    posted on 18-08-2007 20:22
ik ben belg en ben het gewoon om zo te praten

wil je daarmee zeggen dat alle belgen zo pratenConfusedConfusedConfusedConfused?
ik probeer hier zoveel mogelijk a.n. te praten
op msn dat is iets anders daar praat ik ook "azou"

maar als je er in het vervolg op let zal je hier ook op respect kunnen rekenenWinking my eye
DEGEE    posted on 18-08-2007 20:27
jah
ok sorry allemaal en ook dat
ik regi misschien beledigd heb
maar oke dat is iedereen zijn ding he!

greetzz!

dj gee
Bart_    posted on 18-08-2007 21:02

Ik vind ook wel dat je wat meer algemeen nederlands mag praten, een paar woordjes dialect zijn nou niet het einde van de wereld, maar ik let ook op mijn ANWinking my eye Verder vind ik Regi best oké, Een sfeermaker is hij zeker, maar ik vind (mijn mening) dat hij wel een beetje 'debiel' doet idd. Maarja, het is en blijft een goede sfeermaker!:d

User edit by Bart_ on 18-08-2007 @ 21:05:40 (100%)
Bart_    posted on 18-08-2007 21:02

Sorry, dubbel postCry

User edit by Bart_ on 18-08-2007 @ 21:03:45 (100%)
jannickv    posted on 18-08-2007 21:05
Poster: Bart_
Vind

wat vind je?
Bart_    posted on 18-08-2007 21:06
Poster: jannickv

wat vind je?

Ik had perongeluk op de ENTER-knop gedruktWinking my eye zie een paar post hierboven mijn menigWinking my eye
wezzelby    posted on 06-06-2008 22:22
Regi rocks!!!!
JuniorDDP    posted on 07-06-2008 12:50
Hij staat er wel altijd he, tis niet voor niet dat em resident is van de illusion!

Maar tis een showgastje!

Kvind wel dat ze em diene micro mogen afpakken op sommige fuiven!

122 Users online: 14 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 19.641
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.828.100