Poster: fettibamba
Was de vrijdag nog op een feestje waar die moest draaien kvond er niks aan toen hij op podium kwam stond er zon camera bij voor een nieuwe seizoen van regis world en iedereen wou meteen gefilmd worden.
Hier een foto van op da feestje waar hij ook al onozel opstaat wel raar hoe ze die tt hebben geplaatst op een stuk marmer met daaronder een mousse
De rest van de fotos van da feestje
Ik vond dit feestje maar saai maar volgende vrijdag is er een feestje maar volgende week is er een beter feestje in dezelfde tent maar dan met beter djs = tranceplant
Poster: JasperVC
Te commercieel vind ik, maar wel nog men genre van muziek. "En die man is rijk, waarom zou hij zijn best doen op een of ander boerefeest." Daar erger ik mij aan
Poster: DEGEE
wa nen debiel diene regi
veel show jah ma alster op aankomt
kan hij mss nog ni tippen aan sommige dj's
hier op deze site LOL
Poster: the-melody
Al mag je even goed kunnen mixen als een Tiesto.
wa nen debiel diene regi
veel show jah ma alster op aankomt
kan hij mss nog ni tippen aan sommige dj's
hier op deze site LOL
Poster: jannickv
ten eerste leer eerst deftig schrijven
en ten 2e ik heb nog niks van je gehoord maar ik denk dat je nog veel van regi zou kunnen leren
Poster: fettibamba
Hier een foto van op da feestje waar hij ook al onozel opstaat wel raar hoe ze die tt hebben geplaatst op een stuk marmer met daaronder een mousse
ik ben belg en ben het gewoon om zo te praten
Ik vind ook wel dat je wat meer algemeen nederlands mag praten, een paar woordjes dialect zijn nou niet het einde van de wereld, maar ik let ook op mijn AN Verder vind ik Regi best oké, Een sfeermaker is hij zeker, maar ik vind (mijn mening) dat hij wel een beetje 'debiel' doet idd. Maarja, het is en blijft een goede sfeermaker!:d
Sorry, dubbel post
Poster: Bart_
Vind
Poster: jannickv
wat vind je?