(M) Goed genoeg voor sollicitatie ?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jeffrey412    posted on 06-07-2011 23:32
Hallo,

Ik heb een demotje gemaakt voor een sollicitatie brief. hij duurd maar 15 minuten en hoop dat jullie hem even willen beluisteren.

Nu hoor ik graag of dit goed genoeg zou zijn, of dat ik beter een andere/beter mix kan gaan maken.

Hieronder mijn linkje:

http://soundcloud.com/dj-jeffreymol/dj-jeffrey-mol-06-07

Alvast bedankt

DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol

What do you think about (M) Goed genoeg voor sollicitatie ? ??

Vote :   
-FLoriZ-    posted on 06-07-2011 23:35
Ik hoop voor je je dat je je sollicitatie beter hebt geschreven en gemixt dan deze post. Ik check 'm morgen even.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Lucalicious    posted on 06-07-2011 23:37
je moet zelf beslissen of het goed genoeg is, en niet afgaan op wat andere er van vinden. als je moet vragen om goedkeuring denk ik dat je het zelf nog niet goed genoeg vind, dus ik zou zeggen, werk eraan tot JIJ hem goed vind. my opinion.
Vinnyo    posted on 06-07-2011 23:57
Poster: Lucalicious
je moet zelf beslissen of het goed genoeg is, en niet afgaan op wat andere er van vinden. als je moet vragen om goedkeuring denk ik dat je het zelf nog niet goed genoeg vind, dus ik zou zeggen, werk eraan tot JIJ hem goed vind. my opinion.

Daar ben ik niet mee eens, je moet juist advies krijgen van andere, vaak ben je nooit tevreden over je zelf.

@TS, ik zou zeggen, probeer het. Zorg dat je jezelf goed presenteert en laat zien dat je goed met andere medewerkers kan omgaan, dan zijn de skills in het begin vaak een bijzaak. Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 5.192 days.
 Post CommentThat would be 173.1 months
or a whopping 14.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

131 Users online: 55 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 26.564
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.362.095