Dit ben ik...
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

stefanH    posted on 06-07-2011 23:32
Hallo allemaal,

Ik ben Stefan en woon in Groesbeek (vlakbij nijmegen, Gelderland). Ik ben 16 jaar oud en luister graag muziek. denk hierbij aan House, Apres-ski, Trance, Top40, Hardstyle, Nederlands en Disco. ook vind ik zo op z'n tijd een klasieker mooi om te horen ('80s en '90s). verder is mijn hobby voetballen en natuurlijk muziek luisteren en binnenkort misschien zelf draaien.?
Toen ik rond de 13 jaar was heb ik is een Dj programma gedownload VDJ. dit beviel me erg goed en besloot een controller aan te schaffen. ik ging voor de Numark Total Control + DJ IO. ook dit beviel allemaal hartstikke goed en heb nu, 3 jaar later is een mixer gekocht: Reloop RMX40 USB. deze mixer gebruik ik momenteel samen met Traktor scratch pro via de USB. in toekomst (als dit me ook goed bevalt) wil ik nog 2 Reloop RMP-3's aanschaffen zodat ik los van de PC kan draaien, en misschien ook op feestjes. misschien dat iemand van jullie een passende naam voor me heeft, ik hoor het dan graag! hierbij wat gegevens van mij op een rijtje:
- naam: Stefan Hopmans
- leeftijd: 16 jaar
- hobby: Voetballen (muziek luisteren/draaien)
ik hoop dat jullie wat over mij te weten zijn gekomen zodat het contact misschien wat makkelijker verloopt.?

m.v.g,
Stefan Hopmans
save water, drink beer

What do you think about Dit ben ik... ??

Vote :   

jeffrey412    posted on 06-07-2011 23:35
Heel wat info !

Welkom !
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
BennoRevelli    posted on 07-07-2011 00:39
Welkom @ DJResource Stefan! Om voor de toekomst naar RMP3's te kijken is zeker niet verkeerd i.c.m. die mixer.
Succes op het forum!
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
TimmyV    posted on 07-07-2011 01:28
Welkom! Mijn huisgenoot verkoopt zijn RMP-3's (mijn oude spelers). Als ik het goed heb wil hij er ?500 voor hebben.
Let's go f*cking mental
stefanH    posted on 07-07-2011 08:17
dat is al een aantrekkelijk aanbod, maar als je het niet erg vind wacht ik er nog even mee. Ik moet eerst nog een beetje met de mixer leren omgaan. Ik ben er al wel achter gekomen dat die CD-spelers toch erg handig zijn icm TRAKTOR of een ander programma. Nu zit ik de hele tijd met de muis liedjes naar de decks te slepen...
bovendien kan ik de PC weghalen als ik die CD-spelers heb. Ik sta open voor tips of idee?n!
save water, drink beer
Jayro    posted on 07-07-2011 10:21
welkom, mijn eerste tip is koop cd spelers Happy, laughing
Als je op een computer moet klikken, lijkt dat me niet erg soepel gaan.
Gerdo    posted on 07-07-2011 15:54
Welkom, als ik jou was zou ik ook cd spelers kopenWinking my eye. Veel plezier hier!
stefanH    posted on 07-07-2011 17:06
Poster: Jayro
welkom, mijn eerste tip is koop cd spelers Happy, laughing
Als je op een computer moet klikken, lijkt dat me niet erg soepel gaan.

het gaat inderdaad ook niet soepel. erger nog, het is verschrikkelijk! ik zal is kijken...
save water, drink beer
Jayro    posted on 07-07-2011 18:30
haha je hebt in ieder geval een goed mengpaneel.
stefanH    posted on 07-07-2011 19:14
whaha, ja toch. hebben jullie misschien nog CD-spelers die jullie me aanraden? ik heb eigenlijk weinig eisen, alleen moet er USB op zitten (MIDI).
Gr
save water, drink beer
AdenFarleigh    posted on 08-07-2011 20:48
Dan kun je ook de X1 kiezen, ism Traktor. Geen CD's, maar wel MIDI.
En welkom op DJR Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
stefanH    posted on 21-07-2011 22:46
nou, ik heb wel liever dat het gewoon CD-spelers zijn. dan kun je er altijd nog een CD in knikkeren.
save water, drink beer

This is an old Topic

No new postings for 5.177 days.
 Post CommentThat would be 172.6 months
or a whopping 14.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

267 Users online: AudioRelives & 74 Guests (192 Unknown)
Pages generated today : 21.760
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.357.291