2 members like this Met je RMP3 spelers heb je meerder mogelijkheden:
1: Je sluit hem aan middels USB op de laptop (USB poort aan de achterkant) Je gebruikt je RMP3 dan als midi controller. Je stuurt dan met je RMP3's je Traktor aan, meer niet. Het geluid dat in Traktor door jou gemaakt wordt (deck 1 (RMP3 links) en deck 2 (RMP3 rechts) wordt vervolgens door de USB kabel naar de RMX40 gestuurd die het over 2 kanalen (faders van de RMX) laat binnen komen. Hier kan je dus beide signalen gaan mixen qua volume (fader op en neer) en equalizing (drie draaiknoppen boven de fader). Het eindelijke resultaat komt uit de master uitgang en dat stuur je naar je speakers toe.
2: Je gebruikt de RMP3 als cd of USB speler:
Je sluit de RMP3 aan? middels de tulp stekkers op de RMX 40. Vervolgens stop je een cd? of USB stick in je RMP3. Het geluid dat van de RMP3 komt (CD of USB wat jij gebruikt) gaat via de tulp stekker naar een kanaal (fader) van de RMX 40. Dat doe je met de andere RMP3 hetzelfde en nu kan je dus ook beide signalen gaan mixen op de RMX 40.
Als je zoveel mogelijk informatie over je nummers wilt zien ben je beter af als je hem op manier 1 gebruikt. Je dient dan wel een goede laptop te hebben die alles aan kan.
Als je je laptop niet wilt gebruiken ga je voor manier 2, je nummer informatie is dan echter een stuk beperkter.
Ik hoop dat het zo wat duidelijk is, mocht het niet lukken met je software raad ik je eerst aan een versie te kopen voordat je om advies vraagt. Ik ondersteun geen illegale paketten