[P] Cath - Morning Birds
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Catelijne    posted on 06-07-2011 13:20
Produced by
Cath

Production Name
Morning Birds

Check it out

Kraak hem af, prijs hem de hemel in. Hebt commentaar!

Een nieuwe track waarmee ik bezig ben, en waarvan ik zelf vind dat ik de goede kant op ga. Eerste productie dat meer dan 1:30 min. bevat en dat is een hele vooruitgang. Daarnaast blijf ik inspiratie hebben om de track op/aan te vullen en niet onbelangrijk; af te maken.
Ik weet dat er zeker nog wat gesleuteld aan moet worden en dat sommige stukken nog kaal zijn. En dan komen jullie in de picture; ik heb natuurlijk jullie feedback nodig. Dus shoot!

Soundcloud link

What do you think about [P] Cath - Morning Birds ??

Vote :   

Catelijne    posted on 10-07-2011 22:04
Ne personne?
Semkhat    posted on 01-08-2011 20:37
een tof begin Happy, laughing dit is een track dat je moet uitwerken. geloof me ik ken het probleem xp ik heb ook nog honderden projecten staan die tof zijn en die ik wel ging afwerken xp heb dat eindelijk met een paar gedaan en ben nu goed op weg.
maar werk dit af jongen Happy, laughing
Cool
Catelijne    posted on 03-08-2011 20:25
Ga het zeker afmaken! Ben een weekje weggeweest en heb het daarom even kunnen laten rusten. Heb weer helemaal inspiratie Happy, laughing Heb je nog commentaar qua sounds, toevoegingen of dingen die storen?
Semkhat    posted on 04-08-2011 16:01
nie egt, want tis nie dak der zo goed in ben. k kan wel producen ze ma ben gewoon nog wat jong en nog niet zo lang bezig Happy, laughing maar anders als je mn mening wil, laat mij iets weten
Bonchanoize    posted on 04-08-2011 16:22
Loungy. Sorry kan er verder weinig over zeggen, want ik heb zeer weinig kennis over de stijl.
Ik vind wel dat de hihats er te veel uitspringen, misschien daar nog wat eq'en.
En om het iets toegankelijker te maken, zou ik een zachte kick toevoegen ook
Let the magic begin
Bouncy    posted on 04-08-2011 22:21
T blijft echt zooooon lekkere track he...
Catelijne    posted on 05-08-2011 12:00
Thanks Happy, laughing Daar kan ik wat mee!

This is an old Topic

No new postings for 5.022 days.
 Post CommentThat would be 167.4 months
or a whopping 13.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

72 Users online: 10 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 60.090
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.170.703