heey allemaal,
ik heb een vraagje: ik heb jaren gedraait met 2 cdj 400's en een serato SL-1 op een windows laptop, de 400's gebruik ik liefst alleen in native HID modus met serato omdat ik dat fijner vind draaien, op mijn windows systeem hang ik de 2 cdj 400's aan een degelijke powered usb hub die naar een patchpanel in mijn dj kist gaat en de usb kabel van de SL-1 box die eveneens in die kist zit ingebouwd gaat nar een apparte usb plug in het patchpaneel
zo trek ik 2 usb kabeltjes van kist naar laptop en ben klaar, vervolgens zet ik serato aan, selecteer op de cdj's in usb mode het deck dat elke cdj moet bedienen (links of rechts) en kan knallen.
echter op mijn nieuwe macbook pro die ik speciaal heb gekocht om serato nog stabieler op te draaien werkt dit niet: ik sluit alles exact hetzelfde aan maar zodra het aankomt op het draaien aan de knopjes op de cdj's om de decks in te stellen krijg ik moeilijkheden, eentje kan ik dan instellen op het deck waar ik hem wil hebben en de andere CDJ doet gewoon helemaal niets als je aan de draaiknop draait om het deck in t stellen, hij laat ook geen mogelijke decks zien o.i.d. vervolgens kan ik op het wel geselecteerde deck wel op play drukken maar gebeurt er in de software niets.....
ik heb serato zelf ook gemaild maar die laten wat lang op zich wachten en ik heb deze nieuwe setup zo snel mogelijk operationeel nodig dus als iemand hier op het forum daar misschien een oplossing voor weet die werkt, ben ik u eeuwig dankbaar

m.v.g.
Stefan
ps. misschien dat Lead hier al een oplossing voor klaar heeft mocht hij langs dit topic komen

systeem specs :
- 15'' Macbook Pro
- 2.2 GHz Intel Core I-7
- 8 Gig Ram Geheugen?
- Mac OS X Snow Leoppard versie 10.6.7
- Serato Scratch Live versie 2.2
- CDJ 400's : meest recente firmware