Ik ben Max van Eck vwo leerling op het Baarnsch Lyceum. Ik ben geboren op 10-4-91 en wordt volgend jaar dus 15. Samen met wat vrienden heb ik een drive-in show(tje). Ik luister al vanaf me 6de naar housemuziek ( de it cd's van me pa) en ben nu bezig met veel oefenen en het wil allemaal wel redelijk lukken. De afgelopen maanden heb ik me een beetje ontwikkeld in de latin/funky style denk maar aan erick e , gregor salto , sunloverz enz.
Ik draai met me collegas wel is op hockey/klassen feesten tot nu toe gaat dit goed. 8 april mag ik het licht verzorgen met toch wel de beste mixer van Nederland : Ben Liebrand.
Ik produceer zelf ook het ander ( reason en fruityloops ) en neem ook wel mixen op. Deze zal ik binnekort op het forum zetten.
binnekort ga ik mezelf een fatsoenlijk paar cd spelers kado doen ( en nee het worden geen pioneer )
What do you think about hallo iedereen, ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
15 en dan al het licht mogen verzorgen bij Ben Liebrand, dan begin je in ieder geval goed! Ik heb z'n 538 grandmix gedownload, en alhoewel er flink in gesneden is, en met de computer bewerkt, blijf ik onder de indruk van die vent!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community