Poster: Aziaat
@ Tekhead: noem hun namen en ze zullen wel 2x nadenken om slechte naam te voorkomen.
Zoiets is toch wel heel erg x) als een mens al zijn afspraken niet kan nakomen...
Poster: Tekhead
Tzijn geen members van DJR, gelukkig maar.
Poster: Tekhead
Verdomme, het vliegend schijt krijg ik van sommige van jullie landgenoten. Vandaag de 3de Nederlander op rij die?niet van z'n woord is en mij voor?de?hond zijn kl*ten bijna 200 km laat rondrijden.
Derde keer dat ik op een advertentie reageer waar we dan tot een overeenkomst komen, dan afspraak voor afhalen maken, en eens aangekomen leukweg zeggen, oei hij is al verkocht, sorry. De eerstvolgende die mij dat nog eens flikt zal daar gelijk dik spijt van krijgen.?
Poster: T-to-the-J
Net m'n 3e windsurf les gehad, echt een gave sport, alleen moet het wel waaien(niet zoals vandaag, bijna windstil)
Nog members van DJR die windsurfen?
Poster: mrmagix
Ooit een initiatie-les gehad ja... Wel kicken, direct met 4 bf het water op. All? ja, ik lag er meer in dan dat ik er op stond maar toch?. Kite surfen is dan weer andere shit die je ook eens moet doen als je windsurfen al zalig vind :D
Poster: MrQreeny
Morgen naar Rome! Yeah! Zijn daar nog legendarische clubs??
Poster: T-to-the-J
4BF Is een lekker windje, welk zijl had je? En ja, kiten is ook zeker vet, maar daar moet je nog verder voor de buidel in tasten, dat is echt onzettend duur! Daarom ben ik gaan windsurfen, omdat kiten echt veel te duur is. Maar vast en zeker ook super vet!
Poster: Maikelxxl
Yeaahh Ben om 00:00 Uur vandaag 18 jaar geworden :D
Poster: Maikelxxl
Yeaahh Ben om 00:00 Uur vandaag 18 jaar geworden :D
Poster: Bootstrap
Ben er begin deze maand geweest, maar om heel eerlijk te zijn geen legendarische clubs gezien. Ons werd verteld dat het nachtleven zich in de zomermaanden niet in Rome zelf afspeelt maar verschuift naar de kust. De clubs zijn daar dus wel open, maar erg duur. Je betaald gemiddeld zo'n ?15 entree en soms ?10 voor een biertje. Wij zijn een avond naar een all-in avond voor internationaal publiek gegaan voor ?25 met onbeperkt drank. Was erg leukBij het colosseum lopen van die promoters rond met flyers voor zulke feesten. Je kunt op deze site kijken voor de feesten die ze geven. Veel plezier alvast!
't goh, zeil? :D Dat weet ik niet maat, was maar een initiatie les h?, nooit op voort gegaan. Kitesurfen is inderdaad zot duur. Wou er mee beginnen maar als niet aan de kust woont, is dat verloren geld. Heb een kite maar dan voor op het land. Als je dan de lucht in gaat kom je wel wat harder neer dan op in het water maar dat nemen we er maar bij. Wel is het erg kicken op met een land kite een buggy in te stappen en tegen 80km/u over het strand te crossen?
Ik heb er een gewoonte van gemaakt dat als ik van een particulier koop, ik een sms'je stuur op de dag van afspraak zelf met nog eens een duidelijke bevestiging dat ik die dag zou komen. Altijd al positief antwoord gekregen hierop, 'k zal dan van geluk mogen spreken zeker?En als het negatief zou zijn, ben ik er toch niet voor uit m'n kot gekomen?