De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 (8/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 05-07-2011 15:08
Hallo iedereen!

Bij deze.
De late leeuw lacht 52!
Voor al JOUW oftopic post.
Leef je lekker uit!
Maar hou het netjes en ga geen ruzie maken!

Eindelijk zomer,
Geniet daarom lekker in onze DJR?cocktailbar Happy, laughing.

En nu voor iedereen eindelijk de voe!

Have fun!

Stef

User edit by LilQuint on 05-07-2011 @ 22:09:08 (23%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 ??

Vote :   

Bootstrap    posted on 18-07-2011 01:27
Poster: tek-zotic
en eens een keertje begonnen met wat dubstep te producen

hier een kleine snippet,
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
klinkt het al een beetje?

Best geinig, maar wel een heel erg standaard en clich? dubstep wobbletje. Ook de vocal is niet echt origineel. Goede dubstep is wat mij betreft muziek met heel goed gelaagde en dikke synths. De synth die jij gebruikt klinkt heel erg standaard. Kortom, een leuk begin maar nog een flinke weg te gaan voordat het echt iets vets wordt en origineel is Cool
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Aziaat    posted on 18-07-2011 10:13
Poster: Crazy
Iets meer dan 1000 de man, we gaan met z'n vieren. Wel met de bus, beetje van het land om je heen genieten. We hadden precies de laatste 4 plekken de 29e, de rest was allemaal eerder. Alleen als je gaat moet je wel een flinke portemonnee hebben want die Franse prijzen...Cool En een hoop geduld want sommige wachtrijen zijn om te janken, denk hierbij aan een klein uurtje/1,5 uur...

EDIT: En 5 dagen toegang tot beide parken, hotel incl. ontbijt etc.
Als je gaat kan je beter als groep boeken, dat is v??l goedkoper.

Heeft Disneyland zo geen systeem dat je een kaartje mag trekken om wachtrijen te vermijden? :p
Zoiets waar het uur op staat wanneer je mag terugkeren en de wachtrij mag voorbijlopen via een andere rij (voor de kaartgebruikers).
Meen dit nog te herinneren van de laatste keer :p (is al heel wat jaren geleden)
Crazy    posted on 18-07-2011 10:17
Ja je hebt een fastpass, maar die is iets van 15 euro de man, per dag.
mrmagix    posted on 18-07-2011 10:39
Poster: Crazy
Ja je hebt een fastpass, maar die is iets van 15 euro de man, per dag.

yep, en een cola kost daar 3 euro en het bier is niet te drinken :D
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Crazy    posted on 18-07-2011 10:40
Inderdaad, maar al met al is het wel leuk daar, vooral voor een pretpark freak. Rock en Rollercoaster, Tower of terrot, space mountain...Cool
Bootstrap    posted on 18-07-2011 12:09
Mja om eerlijk te zijn vond ik Disneyland best wel tegenvallen (was er een jaar of 2 geleden een dag). Het was veel kleiner dan ik me kon herinneren van toen ik een jaar of 8 was, logisch natuurlijk. De tower of terror is wel erg leuk trouwens.
Bootstrap    posted on 18-07-2011 13:29
Rusafli    posted on 18-07-2011 14:42
Even een kleine aftermovie van mijn 'House of Muchique'. De officiele volgt nog.

User edit by Rusafli on 18-07-2011 @ 14:53:11 (100%)
mrmagix    posted on 18-07-2011 14:50
Spaties uit je tags halen, dan werken ze wel Happy, laughing
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Rusafli    posted on 18-07-2011 15:00
Poster: Rusafli
Even een kleine aftermovie van mijn 'House of Muchique'. De officiele volgt nog.

nu wel ok. Ojee dubbel nu. Sorry
Tekhead    posted on 18-07-2011 15:11
happy birthday Dyno.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
tek-zotic    posted on 18-07-2011 16:31
katten aan het dj'n haha :D
User edit by tek-zotic on 18-07-2011 @ 16:31:45 (2%)
Dolivieira    posted on 18-07-2011 16:33
Hij is wel tof.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
feestbeest    posted on 18-07-2011 17:10
Zo vorige week terug van vakantie. maatje zijn pols gebroken tijdens mountainbiken.. Minder maar kan geburen bij zo'n extreme sport. Gister naar freefestival geweest en man wat was het me een dag! Vooral de set van real el canario was echt vet! en die van hardwell ook! Wel helemaal plat gegooit met nummers zoals save the world, move it to the drum, partypeople en zo kan ik nog wel even doorgaan! Dat was wel wat minder, en vato ook nog wat dupstep er door heen! Maar het geluid stond wel te hard, met 8 tops per kant en 24 subwoofers. Die bas hadt niet minder gehoefen maar die mid.hoog was wel te hard. min puntje.

Voor de rest top dag gehadt!

En dat filmpje van die kat is wel geniaal! @Tekzotic
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
LLCoolP    posted on 18-07-2011 17:40
Een paar maanden geleden hoorde ik de plaat: Party rock Anthem.
Meteen dacht ik te horen i.p.v: Everyday i'm shuffling, everyday i'm Sjoffeling (wat Liburgs is voor: Schoffelen).
. . .? . tijdje over heen gegaan maar uiteindelijk toch maar een clipje rondt gemaakt.

Die ik bij deze hier graag presenteer!
De verLimburgse versie:

http://www.youtube.com/watch?v=zbpBkcZBO6o

Smile

LL Cool P

Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 18-07-2011 @ 18:13:05 (100%)
TimmyV    posted on 19-07-2011 19:42
Ik draai de laatste tijd weer zo weinig Cool. Geen behoefte aan en zo. Vaak gewoon een live-set aanzetten en dat is het wel.
Vind dit erg jammer, vooral vanwege de gear die ik heb staan.
Het is ook zo dat er de laatste tijd?bijna geen Hardstyle nummers uitkomen die ik leuk vind. Het is het allemaal net niet.
Daarnaast luister ik opeens van alles en nog wat. Van 90's en Beach Boys tot aan Tech-house en Trance.
Natuurlijk niet verkeerd, maar ik draai nou eenmaal niet All-round.

Hopelijk gaat dit snel over. Baal er behoorlijk van.
Let's go f*cking mental
ceesietopc    posted on 19-07-2011 19:59
@LL Cool P
Lol, grappig. Die Limburgers toch h?Cool
?
@ TimmyV
Zonde man... zoals je zegt, mooie gear, jammer dat je geen behoefte hebt om te draaien.
niiicola    posted on 20-07-2011 10:20
Begin eindellijk Ableton door te krijgenHappy, laughing
Maar ableton staat op een andere laptop dan traktor. Is er dan een mogelijkheid om deze via MIDI clock toch met elkaar te verbinden??
Gewoon.
T-to-the-J    posted on 20-07-2011 10:21
Dat moet volgensmij kunnen, met 2 midi interfaces en de benodigde kabels.. Ik weet niet hoe duur een midi interface is, maar dat lijkt me niet goedkoop.
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
niiicola    posted on 20-07-2011 11:14
Hoezo heb ik een midi interface nodig?
Ik heb nu een keyboard (yamaha psr-3000) met midi verbonden aan m'n laptop waar ableton op staat.
En ik heb een Reloop digital jockey 2 IE met midi verbonden aan m'n laptop waar traktor op staat.
Mijn Keyboard heeft ook MIDI clock ondersteuning.
Hoe moet ik alles dan verbinden om traktor en ableton samen te laten werken dmv midi clock?
Gewoon.
Bootstrap    posted on 20-07-2011 11:16
Poster: niiicola
Hoezo heb ik een midi interface nodig?
Ik heb nu een keyboard (yamaha psr-3000) met midi verbonden aan m'n laptop waar ableton op staat.
En ik heb een Reloop digital jockey 2 IE met midi verbonden aan m'n laptop waar traktor op staat.
Mijn Keyboard heeft ook MIDI clock ondersteuning.
Hoe moet ik alles dan verbinden om traktor en ableton samen te laten werken dmv midi clock?

Misschien heb je hier wat aan.
LLCoolP    posted on 20-07-2011 17:18
Poster: ceesietopc
@LL Cool P
Lol, grappig. Die Limburgers toch h?Cool
?
Jup:P gehehe lekker droog h?
(moet er volgende keer maar een met ondertiteling en doventolk op komen , zodat je de intro wel mee krijgt :P)

Join the party and become famous!
Bootstrap    posted on 21-07-2011 01:13
Morgen maar eens lekker aan mijn laatste track werken, moet nu toch wel een keer afkomen Happy, laughing Eindelijk tijd voor na maandenlang veel te drukke weken. Ik zal morgen een update posten, hier is alvast een preview van hoe ver ik nu ben.
Tekhead    posted on 21-07-2011 01:43
Verdomme, het vliegend schijt krijg ik van sommige van jullie landgenoten. Vandaag de 3de Nederlander op rij die?niet van z'n woord is en mij voor?de?hond zijn kl*ten bijna 200 km laat rondrijden.
Derde keer dat ik op een advertentie reageer waar we dan tot een overeenkomst komen, dan afspraak voor afhalen maken, en eens aangekomen leukweg zeggen, oei hij is al verkocht, sorry. De eerstvolgende die mij dat nog eens flikt zal daar gelijk dik spijt van krijgen.?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Aziaat    posted on 21-07-2011 04:59
@ Tekhead: noem hun namen en ze zullen wel 2x nadenken om slechte naam te voorkomen.
Zoiets is toch wel heel erg x) als een mens al zijn afspraken niet kan nakomen...

net gedaan met werken... Horeca is though business...

131 Users online: 75 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 10.813
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.704.204