De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 (7/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 05-07-2011 15:08
Hallo iedereen!

Bij deze.
De late leeuw lacht 52!
Voor al JOUW oftopic post.
Leef je lekker uit!
Maar hou het netjes en ga geen ruzie maken!

Eindelijk zomer,
Geniet daarom lekker in onze DJR?cocktailbar Happy, laughing.

En nu voor iedereen eindelijk de voe!

Have fun!

Stef

User edit by LilQuint on 05-07-2011 @ 22:09:08 (23%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 ??

Vote :   

Bootstrap    posted on 15-07-2011 13:07
Weet ik nog niet eigenlijk haha Cool Maar als ik genoeg geld verdien in het eerste half jaar ben ik van plan om een round the world ticket te kopen om allerlei plaatsen te gaan bekijken in China, Nieuw Zeeland, Australi? etc. Lijkt me echt geweldig!
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Aziaat    posted on 15-07-2011 17:14
Poster: Yvaroz
is het waar dat er in de Traktor Control S4 een audio 6 soundcard zit zodat je dus geen extra soundcard nodig hebt om timecode vinyl op aan te sluiten?

ik dacht dat te lezen op djtt maar ik vraag nog even voor de zekerheid

Je hebt inderdaad geen extra soundcard nodig, maar WEL een 'scratch update' twv 130euro.
Nu is het moment om een S4 te bestellen want je krijgt er gratis de scratch update bij!
Jammer want degene die al een S4 hadden (zoals ik) wachtten al een tijdje op dvs via s4 en moeten zelfs 130 euro betalen...
Rusafli    posted on 15-07-2011 17:59
ach, op de s4 heb je wel traktor pro 2 gratis gekregen. Daar moest de rest weer voor betalen.
Yorick    posted on 15-07-2011 19:17
Vraag me nog steeds af wie die meid in de openings post is!
-FLoriZ-    posted on 15-07-2011 19:32
Poster: Yorick
Vraag me nog steeds af wie die meid in de openings post is!
  Kate Upton.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
TripleSpin    posted on 15-07-2011 20:05
Voor Yorick.

Kleine test. Kijk maar eens hoelang je in haar ogen kan blijven kijken zonder naar beneden af te dwalen.
Grijs blok verdwijnt na 5 sec.
Succes Winking my eye
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
jannickv    posted on 15-07-2011 20:06
Poster: Beatunite
Voted! Happy, laughing

Heel erg bedankt! Ook da andere die hebben gestemt :D Limb zie ik ook die zeker heeft gestemd!
Al diegene die nog willen stemmen ga je gang!

Hier
LouisCasper    posted on 16-07-2011 00:40
Nieuw foto'tje van m'n studio in het Laat je studio eens zien! topic?gezet Happy, laughing

http://www.louiscasper.com
Aziaat    posted on 16-07-2011 10:12
Poster: Rusafli
ach, op de s4 heb je wel traktor pro 2 gratis gekregen. Daar moest de rest weer voor betalen.

Dit omdat ze besloten om de huidige S4-lijn te leveren met de Pro 2 software.
NI heeft het natuurlijk voor het zeggen maar ik zou me als consument 'bedrogen' voelen als ze bij iedere nieuwe lijn iets nieuws meegeven en de oude lijn steeds doen bijbetalen om mee te zijn...
Ikzelf ben heel tevreden van NI, qua producten en customerservice. Maar ze voelen zich steeds meer en meer de Pioneer/Apple van djsoftware. Ze vragen (veel) geld waar het toch eigenlijk niet nodig is.
Aziaat    posted on 16-07-2011 10:13
Poster: jannickv
Heel erg bedankt! Ook da andere die hebben gestemt :D Limb zie ik ook die zeker heeft gestemd!
Al diegene die nog willen stemmen ga je gang!

Hier

Ook gestemd Winking my eye Veel succes
MCO    posted on 16-07-2011 11:41
Op naar extrema!!!
niiicola    posted on 16-07-2011 15:47
Weer eens een nieuwe booth gepost Happy, laughing?////www.djresource.eu/Djsets/display/10520/#table
Gewoon.
User edit by niiicola on 16-07-2011 @ 15:47:35 (2%)
Sandr    posted on 16-07-2011 20:49
Iemand toevallig een midi mapping voor de kontrol x1 die standaard is voor scratch pro 2 maar dan ipv hotcue 5 t/m 8 of 1 t/m 4 de sample decks per kanaal?

Play that funky music white boy....
Winston    posted on 16-07-2011 23:56
Nog een scratch pro 2 vraagje. Ik heb de manual nog niet van kaft tot kaft gelezen, maar ik zie nergens iets waarmee ik mijn oude cd's kan rippen. Alleen maar dat van je wordt verwacht dat je bij iTunes of zo je muziek haalt.
Tic Toc
Tekhead    posted on 17-07-2011 00:00
Dat kutweer hier,? heeft me wel een leuke middag tv kijken bezorgt, Tour De France gekeken, man man, gesmuld heb ik, wat een bewonderingswaardige atleten he.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
mrmagix    posted on 17-07-2011 00:32
Poster: Tekhead
Dat kutweer hier,? heeft me wel een leuke middag tv kijken bezorgt, Tour De France gekeken, man man, gesmuld heb ik, wat een bewonderingswaardige atleten he.

Triestig, zeer triestig weer inderdaad...

Poster: Winston
Nog een scratch pro 2 vraagje. Ik heb de manual nog niet van kaft tot kaft gelezen, maar ik zie nergens iets waarmee ik mijn oude cd's kan rippen. Alleen maar dat van je wordt verwacht dat je bij iTunes of zo je muziek haalt.

Ik denk dat je dit soort zaken beter in KVT-topic zet... Hier gaat deze vraag hopeloos verloren tussen de andere gesprekken. Had je graag willen verder helpen maar ik weet evenmin het antwoord hierop.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Dj_Fantasy    posted on 17-07-2011 12:50
Poster: Aziaat
NI heeft het natuurlijk voor het zeggen maar ik zou me als consument 'bedrogen' voelen als ze bij iedere nieuwe lijn iets nieuws meegeven en de oude lijn steeds doen bijbetalen om mee te zijn...
Ikzelf ben heel tevreden van NI, qua producten en customerservice. Maar ze voelen zich steeds meer en meer de Pioneer/Apple van djsoftware. Ze vragen (veel) geld waar het toch eigenlijk niet nodig is.

Dat vindt ik eigenlijk gezeik.. Moeten de mensen dan die 2 weken voor de lancering van de iPad 2 dan eigelijk 100 euro cashback krijgen omdat ze voor die lancering een iPad 1 hebben gekocht??
Native Instruments is inderdaad een geweldige fabrikant die mij al meermaals direct te woord hebben gestaan. Voor die service moet je NIET betalen!! Denk dan ook eens na als je nog eens een product koopt van NI dat hier ook het loon in zit van die mensen die jou geholpen hebben bij problemen!
dj2dj.nl
Dj_Fantasy    posted on 17-07-2011 12:50
Poster: Aziaat

Dat vindt ik eigenlijk gezeik.. Moeten de mensen dan die 2 weken voor de lancering van de iPad 2 dan eigelijk 100 euro cashback krijgen omdat ze voor die lancering een iPad 1 hebben gekocht??
Native Instruments is inderdaad een geweldige fabrikant die mij al meermaals direct te woord hebben gestaan. Voor die service moet je NIET betalen!! Denk dan ook eens na als je nog eens een product koopt van NI dat hier ook het loon in zit van die mensen die jou geholpen hebben bij problemen!
dj2dj.nl
Sandr    posted on 17-07-2011 15:59
Poster: Winston

Cd's rippen of branden doe je ook niet (en kan je ook niet) met Traktor. Daar heb je Nero/iTunes/ etc voor.
Play that funky music white boy....
Aziaat    posted on 17-07-2011 20:57
Poster: Dj_Fantasy

Akkoord, NI heeft hele goede service. Hele goede! Want ikzelf ben veel geholpen geweest door een medewerker.
Daar mag dus idd wat voor betaald worden maar soms lijkt het gewoon op een soort van Apple-filosofie... Wil hier absoluut NI of Apple niet afkraken, heb zelf praktisch alleen maar producten van hun...
Het voorbeeld van de iPad is trouwens verkeerd want dat gaat het over een nieuw (en beter) product.
Bij de S4 van NI gaat het om hetzelfde product waarbij DVS al ge?mplementeerd zit (lees: het was er, maar niemand kon het gebruiken). Waarom laten ze dan de mensen 130euro betalen voor iets dat er eigenlijk al in zit? Doe daar de prijzen vanaf van Controlcds en -vinyls ==> kom je op ruwweg 80euro voor een software upgrade... Voor iets dat er eigenlijk al vanaf het begin had moeten zijn...
Nuja, dit is gewoon mijn mening :p als NI zo hun producten willen verkopen, het zij zo. Vind het zonde van mijn 130 euro Winking my eye
Winston    posted on 17-07-2011 21:17
@magix: in kvt verdwijnt het ook

@sandr: thanks. Ik hoop dan dat het high quality rips zijn, want in windows was het beperkt tot wma.

Best wel omslachtig. PCDJ deed zelf rips herinner ik me nog.
Tic Toc
Crazy    posted on 17-07-2011 22:27
Net thuis na een lang weekendje. Gister Bobbejaanland geweest, best een leuk park, korte wachttijden en ook het weer zat mee, alleen toen we weg gingen begon het wat te regenen.
Nu wachten, over 12 dagen 5 dagen Disneyland in het Disney Hotel!Cool

@ TripleSpin: Ja das moeilijk! Wat een lekker wijfCool

tek-zotic    posted on 17-07-2011 23:39
ben eens een keertje begonnen met wat dubstep te producen

hier een kleine snippet,
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
klinkt het al een beetje?
mrmagix    posted on 17-07-2011 23:55
Poster: Crazy
Nu wachten, over 12 dagen 5 dagen Disneyland in het Disney Hotel!Cool

Wow, hoeveel heb je daarvoor neergelegd? Heb gehoord dat dat zo duur is?
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Crazy    posted on 18-07-2011 00:22
Iets meer dan 1000 de man, we gaan met z'n vieren. Wel met de bus, beetje van het land om je heen genieten. We hadden precies de laatste 4 plekken de 29e, de rest was allemaal eerder. Alleen als je gaat moet je wel een flinke portemonnee hebben want die Franse prijzen...Cool En een hoop geduld want sommige wachtrijen zijn om te janken, denk hierbij aan een klein uurtje/1,5 uur...

EDIT: En 5 dagen toegang tot beide parken, hotel incl. ontbijt etc.
Als je gaat kan je beter als groep boeken, dat is v??l goedkoper.
User edit by Crazy on 18-07-2011 @ 01:08:45 (79%)

241 Users online: 129 Guests (112 Unknown)
Pages generated today : 3.470
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.696.861