Poster: Dj_Fantasy
Dat vindt ik eigenlijk gezeik.. Moeten de mensen dan die 2 weken voor de lancering van de iPad 2 dan eigelijk 100 euro cashback krijgen omdat ze voor die lancering een iPad 1 hebben gekocht??
Native Instruments is inderdaad een geweldige fabrikant die mij al meermaals direct te woord hebben gestaan. Voor die service moet je NIET betalen!! Denk dan ook eens na als je nog eens een product koopt van NI dat hier ook het loon in zit van die mensen die jou geholpen hebben bij problemen!
Akkoord, NI heeft hele goede service. Hele goede! Want ikzelf ben veel geholpen geweest door een medewerker.
Daar mag dus idd wat voor betaald worden maar soms lijkt het gewoon op een soort van Apple-filosofie... Wil hier absoluut NI of Apple niet afkraken, heb zelf praktisch alleen maar producten van hun...
Het voorbeeld van de iPad is trouwens verkeerd want dat gaat het over een nieuw (en beter) product.
Bij de S4 van NI gaat het om hetzelfde product waarbij DVS al ge?mplementeerd zit (lees: het was er, maar niemand kon het gebruiken). Waarom laten ze dan de mensen 130euro betalen voor iets dat er eigenlijk al in zit? Doe daar de prijzen vanaf van Controlcds en -vinyls ==> kom je op ruwweg 80euro voor een software upgrade... Voor iets dat er eigenlijk al vanaf het begin had moeten zijn...
Nuja, dit is gewoon mijn mening :p als NI zo hun producten willen verkopen, het zij zo. Vind het zonde van mijn 130 euro