Poster: Dj_FantasyIk heb slechte ervaring met Reloop controllers, niet doen.
Een Behringer BCD3000, is opzich wel een leuke controller. Maar op deze ga je snel uitgekeken zijn. Denk eraan dat je betaald voor wat je krijgt.
Ik zou je baas aanraden iets meer geld uit te geven en te gaan voor een Reloop controller. In mijn ogen een van de betere controllers voor de instap dj's. Bij alletwee de controllers krijg je een versie van Traktor LE bij, is ook al iets beter dan VDJ vindt ik persoonlijk.
Poster: niiicolaAha flikker op. Ik behandel mijn gear met zorg, dat is de reden dat een mengpaneel pas na 9 jaar stuk gaat. De Master serie is goed, maar de 1 IE serie was gewoon zwak.
Ik heb goeie ervaring met Reloop controllers. Want als je er normaal mee om gaat werken ze prima
Poster: main
haha, die andere is inmiddels prive, heeft m nu zo geupload:
http://www.youtube.com/watch?v=-vLjtrLveNo&feature=feedu
Poster: Toppertje
Kicks en perc kunnen nog wel, maar aan die synth moet ecccchhhhttttt nog gewerkt worden, simpele zaagtand klinkt niet!!!
Jullie kunnen beter je tijd in fotoshoppen steken, dat gaf namelijk voor ik het ging luisteren de indruk dat het wat tofs kon zijn. Maar helaas....
Poster: -FLoriZ-
Aha flikker op. Ik behandel mijn gear met zorg, dat is de reden dat een mengpaneel pas na 9 jaar stuk gaat. De Master serie is goed, maar de 1 IE serie was gewoon zwak.
Poster: Ashley
vind de melodie van je synth echt een beetje te afgezaagd
lees: alvaro stijl
Wat doe je ermee dan?
Alvaro zijn synths klinken lang niet zo dun als deze...?
dat is de reden dat een mengpaneel pas na 9 jaar stuk gaat.
Poster: EstacyIs en blijft geen high-end gear, het is nog levend, maar de FX dingen zijn bijv. dood en kanaal 1 kraakt licht bij de bass als je daar aan draait.
pff zelfs na 9 jaar mishandeling moet een mengpaneel nog werken als je t mij vraagt
Poster: mrmagix
Naar het schijnt zijn het gemakkelijke kussens voor in je bed... Ook durf ik er wel eens mee gaan squashen...
Is en blijft geen high-end gear, het is nog levend, maar de FX dingen zijn bijv. dood en kanaal 1 kraakt licht bij de bass als je daar aan draait.
Poster: niiicola
En je moet standaard in het top-rood draaien.
Poster: Estacy
ja die lampjes moeten branden natuurlijk. anders is het ook zo zonde
Poster: Estacy
Poster: Estacyen worden ze lui