Poster: Henri_D
2 weken ontgroening? Dat is wel wat stevig :p hier is dat gewoon 1 dag/nacht.
Poster: Roov
Ja, maar is ook echt een serieuze studentenvereniging van 1800 leden. Ben helemaal kapot. Twee weken lang zogoed als geen slaap, vieze dingen eten, hard werken en vooral afgezeken worden.
Poster: AziaatAls je aan zulke dingen mee doet is alles verplicht anders mag je er niet bij ofzo.. Maar goed ik weiger dingen te doen die je daar moet doen dus zo'n vereniging zit ik niet voor niets niet bij?
Wie zegt dat het verplicht is? Zijn leven, zijn keus :p
En ben niet echt van doen voor de grote verenigingen. Ben zelf lid maar heb er amper iets aan. Grootste plus zijn de cantussen die ik mag meedoen
Poster: LilQuint
Vandaag 2 super vette boekingen :D!
@tje outdoor & Paradise Dance Festival.
zijn voor allebij ong 2 duizend kaarten verkocht :D
Draai voor Groovenatics op Paradise!
Dan is Baggi Begovic er ook al dus kan ik hem nog even meeten
Iemand vandaag nog een leuke boeking?
Vandaag 2 super vette boekingen :D!
@tje outdoor & Paradise Dance Festival.
zijn voor allebij ong 2 duizend kaarten verkocht :D
Draai voor Groovenatics op Paradise!
Dan is Baggi Begovic er ook al dus kan ik hem nog even meeten
Iemand vandaag nog een leuke boeking?
Poster: Gerdo
Veel pelzier vandaag, het zijn zeker vette boekingen! Ik ben voor het eerst in maanden weer eens een weekend vrij, morgen ga ik naar dance at the park in nijmegen. Misschien vanavond ook nog even de stad in:D
edit: sorry dubbelpost:s
Poster: Yani
Dirty Dutch Black out Die hard tickets in the pocket.. Duurt nog lang maaaar tis echt een onwijs vet feest
Oeee dance at the park, lijkt me een vet feest
Geniet van je weekend vrij!
Poster: Sebasz
Samsung Galaxy S2 of Blackberry Bold 9900??
Ik kan niet kiezen. Beide hebben een kut accu (alle smartphones helaas) maar de interface van de BB is sneller en de BB heeft een supergoed toetsenbord, maar de camera van de samsung is veel beter en is iets goedkoper zelfs.. Qua specificaties is de Samsung ook de beste die op dit moment beschikbaar is..
Hellup