De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 (32/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 05-07-2011 15:08
Hallo iedereen!

Bij deze.
De late leeuw lacht 52!
Voor al JOUW oftopic post.
Leef je lekker uit!
Maar hou het netjes en ga geen ruzie maken!

Eindelijk zomer,
Geniet daarom lekker in onze DJR?cocktailbar Happy, laughing.

En nu voor iedereen eindelijk de voe!

Have fun!

Stef

User edit by LilQuint on 05-07-2011 @ 22:09:08 (23%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 ??

Vote :   

Lucalicious    posted on 31-08-2011 19:56
zou iedereen ff mijn nieuwe mixtape willen checken? (A)

////www.djresource.eu/Forum/topic/21925/M-Afther-Summer-Mixtape-Luuk-Dresen/
-FLoriZ-    posted on 31-08-2011 20:04
Poster: Tekhead
en zijn de dj's klaar voor het nieuwe schooljaar ?
  Nee. Geen zin. Echt niet.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
mrmagix    posted on 31-08-2011 20:16

Ik heb morgen pas gedaan met het vorige schooljaar Happy, laughing Rotte herexamens :p
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Henri_D    posted on 31-08-2011 20:18
en hoe is je recht gegaan dan vandaag Winking my eye??

Ik heb nog tot vrijdag... Dan weekendje vrij Winking my eye en dan starten we aan voorbereidingen van masterproef.
mrmagix    posted on 31-08-2011 20:25
Ow joh, gij weet da nog haha :D Recht ging nog wel cava, veel meerkeuze met giscorrectie dus het kan echt alle kanten uit...

Veel vakantie heb jij ook niet h?? Hoe kan je al voorbereidingen treffen als het jaar nog niet bezig is? Of worden instructies daarvoor een deel op voorhand meegegeven?
BennoRevelli    posted on 31-08-2011 20:29
Normaal post ik dit nooit.. maar ik doe momenteel (tot 22:00 uur) mijn wekelijkse radio/internetshow ENERGIZE wat vooral gefocust is op Trance & Progressive house maar andere dingen komen ook voorbij..?
Als je nieuwsgierig bent, check dan hier de livestream
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
T-to-the-J    posted on 31-08-2011 20:53
Ik ben aanwezig op de stream Happy, laughing
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
BennoRevelli    posted on 31-08-2011 20:58
Poster: T-to-the-J
Ik ben aanwezig op de stream Happy, laughing

Cool thanks!
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
DjVictorF    posted on 31-08-2011 21:06

VWO 6, wordt een zwaar jaar. Ga mijn best doen, maar zie er wel tegen op..
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Henri_D    posted on 31-08-2011 21:09
Poster: mrmagix
Ow joh, gij weet da nog haha :D Recht ging nog wel cava, veel meerkeuze met giscorrectie dus het kan echt alle kanten uit...

Veel vakantie heb jij ook niet h?? Hoe kan je al voorbereidingen treffen als het jaar nog niet bezig is? Of worden instructies daarvoor een deel op voorhand meegegeven?

Haha, ja wist nog dat je ergens recht in midden had Winking my eye dus als je morgen laatst hebt moest dat wel vandaag zijn. Euhm je krijgt altijd je opgave van je masterproef op einde van je 3de jaar. Heb dus m'n opgave al van net na de examens. Dit is omdat je vaak nog moet contact op nemen met externe promotors en soms ook stage lopen in de bedrijven (je wat inwerken infeite dat je vertrouwd raakt met omgeving, hardware/software,...?

Heb hier toch nog zo'n 3 mappen vol al met documentatie liggen die ik nog allemaal moet 'verwerken' en dan liefst al paar bestellingen voor materiaal die ik wens voor m'n test opstellingen gaan plaatsen. 4de jaar is altijd wel wat druk Winking my eye maar ik werk graag aan project, veel liever dan blokken haha.
T-to-the-J    posted on 31-08-2011 21:13

Geen zin, maar ben er wel helemaal klaar voor! VMBO4, laat die examens maar komen Happy, laughing

PS Iemand een idee hoe ik internet op mn telefoon kan laten werken? Het gaat om een BEN internet abbonement met een Nokia C3. Als ik de tutorial volg op de BEN site klopt er nog geen kut van. Iemand?
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
User edit by T-to-the-J on 31-08-2011 @ 21:15:04 (100%)
mrmagix    posted on 31-08-2011 21:14
Projecten zijn zowiezo altijd leuker, al komt er heel vaak 2/3 van de tijd theorie bij kijken h?, en die moet je dus kennen...
Precies wel een leuk jaar tegemoet, werk geeft niet, dan gaat het vooruit Happy, laughing.
Henri_D    posted on 31-08-2011 21:23
jap theo komt er bij kijken Winking my eye maar probleem bij master is dat je 'eigen onderzoek' ook deel moet doen, dus je moet zelf metingen doen en daaruit een theorie gaan uitwerken. Nuja zou maar slecht komen van literatuur studie.
Moet ook nog een demo opstelling maken voor op beurs (1 of andere internationale dag van die link technologie) :D toch proberen daar kaartje voor te versieren dat ik wat kan gaan netwerken als alles goed is verlopen (en meestal zijn die beurzen ook wel goed verzorgt op vlak van catering haha).
mrmagix    posted on 31-08-2011 21:27
Niks beter dan een beurs waar je je eigen boterhammekes niet moet voorzien :D.
Networking is inderdaad het grote woord deze tijd, dus strak plan Happy, laughing.
Henri_D    posted on 31-08-2011 21:37
haha, bwa die tijd is al achter ons Winking my eye zelf dit jaar werden we bij arcelor mittal al ontvangen in een vip bar met een 3 gangen etentje over de middag. Blijkbaar hebben ze ingenieurs nodig haha, zelf half uur uitleg over welk loon je mag verwachten als je daar gaat werken. Mocht je btw ooit de kans krijgen, op vlak van machines en automatisering is het echt geweldig bedrijf om eens te gaan bezichtigen. Ze doen soms opendeurdagen met korte rondleiding maar mis je jammer genoeg veel (ook ivm je vergunningen enzo dat je nodig hebt voor bepaalde ruimtes te betreden).
mrmagix    posted on 31-08-2011 21:40
Vergunningen in verband met veiligheid dan etc?

In het bedrijf dat ik ben gaan bezoeken, werd ik onthaalt met een betalende cola-automaat :D, marketeers genoeg dan :p. Toch maar ingenieur is gaan bekijken ^^
Henri_D    posted on 31-08-2011 22:16
ja, vraag me niet de volledige uitleg want heel eerlijk :p ik weet hem niet. Maar vb je moet een bepaalde bevoegdheid hebben om een hoogspanningscabine te betreden (meest extreme vb). En blijkbaar hebben wij die ergens tijdens onze studies als onderdeel van 1 of andere vak verworven. Ze hebben ons dat nooit echt duidelijk verteld van wat we nu juist wel en niet mogen (komt hopelijk ooit el nog, of ik was afwezig die les haha) maar zoals bij die rondleiding hoor je dat dan wel dat ten eerste geen publiek willen mee nemen in ruimtes waar je zo lekker hun proces kan stil leggen en ook waar er stroomvoerende geleiders lopen zonder afscherming met dodelijke spanningen op.?

Haha, altijd welkom in gent voor ingenieur :p ik kan je wel de notities bezorgen (ze zijn wel ook niet van mij haha)
Crazy    posted on 31-08-2011 22:17
En ik heb verdomde spijt dat ik m'n HAVO heb laten vallen om MBO te gaan doen, maar h?, we gaan er voor, hierna lekker HBOCool
mrmagix    posted on 31-08-2011 22:19
En nog steeds snap ik echt niets van die havo, mbo, hbo, ... toestanden :p. Hier is het hogeschool of universiteit en dan bachelor of master opleiding.
Henri_D    posted on 31-08-2011 22:26
haha, yes is niet enkel ik die dom ben om dat vlak :p ze hebben het mij ook al paar keer uitgelegd, maar vergeet het altijd en snap er ook nooit iets van.... Heel europa werkt met batchelor master systeem bijna :p KISS...
mrmagix    posted on 31-08-2011 22:35
En nu hopen dat een vriendelijke noorderbuur ons komt toegesnelt met een uitleg waar we allebei iets bij gaan hebben van: AAAAAAh, zo zit da :p.
Crazy    posted on 31-08-2011 22:38
VMBO is een niveau, daarboven komt de MAVO/TL, daarboven heb je weer het HAVO, dan het VWO en daarboven Atheneum en Gymnasium. Dit zijn verschillende niveau's om je voortgezet te volgen, daarna kan je of het MBO doen, HBO of direct unversiteit.
feestbeest    posted on 31-08-2011 22:39
Zal ik een simpel tabbeletje posten:?
Je hebt het basis onderwijs. dat is tot 12 jaar+-
Daarna heb je het middelbaar onderwijs. Hier een simpel tabel. Hoe veder naar rechts hoe hoger kwa niveau.

Daarna heb je je vak opleiding in je richting.

:
Je vak op leiding heb je in 3 verschillende vormen: Mbo niveau 1,2,3 ; HBO ; Universiter.
MBO is toegangelijk vanaf vmbo bk(niveau 1/2) Vmbo KGT en T (Niveau 3/4)?
HBO vanaf havo en universiter vanaf Vwo.
Ongeveer zit het zo.
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Crazy    posted on 31-08-2011 22:41
Precies, op zich niet heel ingewikkeldCool
mrmagix    posted on 31-08-2011 22:54
Niet zo ingewikkeld? Hahaha :D.
Wacht, bij ons heb je dit:
Kleuteronderwijs
lagereschool
middelbare school
Hogeschool (bachelor-opleiding meestal, soms ook master)
Universiteit (master-opleiding)

Vind het echt een moeilijk systeem dat van jullie, maar als je het gewoon bent, zal het wel logica hebben Happy, laughing.

224 Users online: 18 Guests (206 Unknown)
Pages generated today : 50.011
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.528.012