De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 (30/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 05-07-2011 15:08
Hallo iedereen!

Bij deze.
De late leeuw lacht 52!
Voor al JOUW oftopic post.
Leef je lekker uit!
Maar hou het netjes en ga geen ruzie maken!

Eindelijk zomer,
Geniet daarom lekker in onze DJR?cocktailbar Happy, laughing.

En nu voor iedereen eindelijk de voe!

Have fun!

Stef

User edit by LilQuint on 05-07-2011 @ 22:09:08 (23%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 ??

Vote :   

feestbeest    posted on 26-08-2011 23:33
Is er nog geen topic over de traktor s2?
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Tekhead    posted on 27-08-2011 01:04
Cool Dyno, ziet er goed feestje? uit.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Yorick    posted on 27-08-2011 23:03
http://www.ustream.tv/channel/dj-yorick
Tot 04:00 beetje foute muziek haha
Henri_D    posted on 27-08-2011 23:22
Ik kijk even als ik de graad van foutheid aankan zonder alcohol Winking my eye

Stream je thuis echt tot 4U nu ? :p

edit: gok dat je streamt vanuit je interne webcam? :p beetje creepy dat je continu je net in de ogen aan het kijken bent (en jammer dat je niets ziet van wat je aan het doen bent op gear). Haha. Voor rest wel leuk sfeertje daar
User edit by Henri_D on 27-08-2011 @ 23:24:14 (100%)
Boyd    posted on 28-08-2011 00:06
Ik heb een vraagje aan de mensen die nog met cd's werken, soms lijken die toen net als met vinyl al uitgestorven.

Ik had altijd full printable cd's van taio yuden, maar die zijn om een of andere vage reden niet makkelijk leverbaar in nederland. Nu zie ik wel wat alternatieven staan op internet, maar deze zijn dan of van TDK, Ritek of Mediarange. Iemand ervaring met deze cd's want die taio's waren altijd perfect!
TimmyV    posted on 28-08-2011 05:49
Ben denk ik officieel overgestapt van hardstyle naar tech-house als het om draaien gaat. Wat ging dat lekker vanavond zeg..echt niet normaal.
Heerlijk staan draaienSmile

Nu maar eens slapen.
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 28-08-2011 @ 05:49:51 (15%)
Ashley    posted on 28-08-2011 09:22
mysteryland was gister echt fucking crazy!! Cool
Maar wat nou als het lukt, mama?
mrmagix    posted on 28-08-2011 10:47
Poster: Boyd
Ik heb een vraagje aan de mensen die nog met cd's werken, soms lijken die toen net als met vinyl al uitgestorven.

Ik had altijd full printable cd's van taio yuden, maar die zijn om een of andere vage reden niet makkelijk leverbaar in nederland. Nu zie ik wel wat alternatieven staan op internet, maar deze zijn dan of van TDK, Ritek of Mediarange. Iemand ervaring met deze cd's want die taio's waren altijd perfect!

Emtec en TDK gebruik ik hier en op spindeltje van 100 heb ik er max 5 die lastig doen, vaak maar 1 of 2... Qua duurzaamheid zijn ze perfect.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Tekhead    posted on 28-08-2011 11:21
Poster: Boyd

even opmerken dat vinyl helemaal niet is uitgestorven integendeel zou ik zeggen, FRC bijvoorbeeld is terug begonnen met vinyl te verkopen, cd's zijn niet echt meer een lang leven beschoren.
Ritek en mediarange heb ik nooit gbruikt maar TDK is echt wel top hoor.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Yorick    posted on 28-08-2011 14:39
Poster: Henri_D
Ik kijk even als ik de graad van foutheid aankan zonder alcohol Winking my eye

Stream je thuis echt tot 4U nu ? :p

edit: gok dat je streamt vanuit je interne webcam? :p beetje creepy dat je continu je net in de ogen aan het kijken bent (en jammer dat je niets ziet van wat je aan het doen bent op gear). Haha. Voor rest wel leuk sfeertje daar

Was een zaak in breda waar ik stond, thuis heb ik geen appratuur..
Ze hebben daarzo wifi en stond met Traktor te draaien en twee Pioneer CDJ 2000,,
En paar mensen wouden eens meeluisteren,
Volgende week zaterdag weer..
Lucalicious    posted on 28-08-2011 15:35
vandaag pas om 8 uur thuis gekomen van werken, jesus...
Henri_D    posted on 28-08-2011 20:39
Poster: Yorick
Was een zaak in breda waar ik stond, thuis heb ik geen appratuur..
Ze hebben daarzo wifi en stond met Traktor te draaien en twee Pioneer CDJ 2000,,
En paar mensen wouden eens meeluisteren,
Volgende week zaterdag weer..

was voor allround wel leuk de tijd dat ik wat zitten volgen heb. Winking my eye Maar mocht je externe cam hebben ergens rondliggen zou stream wel veel leuker worden. Altijd leuker om over schouder van dj mee te kijken dat je gear + publiek ziet. Mooie setup alvast heb je daar dan.
TimmyV    posted on 28-08-2011 20:52
Wie kan mij helpen aan dit nummer:?Stu J & UFO - Were Flying ?
Is deze ergens te krijgen?

Dit nummer is pure nostalgie en moet hem echt hebben.
Voor degene die hem niet kennen....klik hier
Let's go f*cking mental
Henri_D    posted on 28-08-2011 20:56
Srr, heb even vlug gekeken in collectie (ook maar even de 'zwarte' schijf laten doorzoeken), maar kan je er niet aan helpen.?

@magix: hoe is je statistiek gegaan vrijdag btw?
User edit by Henri_D on 28-08-2011 @ 20:56:33 (3%)
mrmagix    posted on 28-08-2011 21:03
@magix: hoe is je statistiek gegaan vrijdag btw?

Verbazend goed! Heb er wel enkele uren aan bezig geweest waardoor men ogen begonnen te tranen van die ouwe CRT schermen maar heb er een goed oog op :D. Hoe sta jij ervoor? Achterstand ingehaald?
Henri_D    posted on 28-08-2011 21:13
:p is toch al iets als je pc krijgt. Maar goed dat je er van af bent!

Euhm sta nog evenver Winking my eye heb achterstand niet ingehaald dus laatsten zal leuk worden. Volgende (woensdag) moet wel lukken. Heb dan 1 vak die ik moet meenemen na m'n master. Dan komt belangrijke beslissing als ik extra jaar ga over studie doen of als ik jaar maar geen sociaal leven ga hebben... Lastige keuzes
mrmagix    posted on 28-08-2011 21:26
Lastig maar redelijk belangrijk... Een extra jaar zou beteken dat je enkel voor dat vak nog een jaar doet, dus maar een paar uur op de week naar school moet? Kan je misschien werken terwijl?
Henri_D    posted on 28-08-2011 21:37
extra jaar zou willen zeggen (half) jaar voor masterproef. Maar dan kijk ik eventueel voor ergens in buitenland stage + masterproef te doen. Maar ik ga er nog even voor midweek tussen uit (week van 5sept) en erna beslis ik wel. Denk dat ik toch eerst poging ga doen voor alles samen te nemen en m'n sociaal leven wat stop te zetten... Inschrijving en kothuur voor jaar kost echt veel geld natuurlijk.?

Pfff :p het verstandige doen suckt toch maar vaak... haha
mrmagix    posted on 28-08-2011 21:55
extra jaar zou willen zeggen (half) jaar voor masterproef. Maar dan kijk ik eventueel voor ergens in buitenland stage + masterproef te doen. Maar ik ga er nog even voor midweek tussen uit (week van 5sept) en erna beslis ik wel. Denk dat ik toch eerst poging ga doen voor alles samen te nemen en m'n sociaal leven wat stop te zetten... Inschrijving en kothuur voor jaar kost echt veel geld natuurlijk.?

Pfff :p het verstandige doen suckt toch maar vaak... haha

't jah, maar sociaal leven stop zetten? Zoveel werk dan meer als je dat vak erbij pakt?
Je zal nog wel eens een pintje kunnen gaan drinken hoor :D. Naar waar trekt ge de week van de 5de?
Mixt-Ape    posted on 28-08-2011 21:56
Morgen, dinsdag ?n woensdag examens nog. Aaaaaaaaah yeeeeeah
mrmagix    posted on 28-08-2011 21:57
Mixt-Ape    posted on 28-08-2011 22:08
En dan nog morgen om 14:00 en dinsdag om 09:00... zelfs nieens genoeg tijd om mijn vak van dinsdag nog volledig na te kijken...

Pretty reasonable
Henri_D    posted on 28-08-2011 22:11
Poster: mrmagix
't jah, maar sociaal leven stop zetten? Zoveel werk dan meer als je dat vak erbij pakt?
Je zal nog wel eens een pintje kunnen gaan drinken hoor :D. Naar waar trekt ge de week van de 5de?

welja, zit al met een masterproef en een 4de jaar die zo al enorm zwaar is (ze verlengen studie dan ook naar 5 voor het meer haalbaar te gaan maken), en dit is zwaarste vak van 3de + jaarvak. Dus het weinige sociaal leven dat ik nog ging hebben zal hierdoor toch alweer afnemen. Maar eens pintje gaan drinken lukt wel altijd Winking my eye gewoon niet meer zo ?een dag dat je op caf? kan hangen tot je de eerste mensen naar de les ziet vertrekken... (wat natuurlijk het leuke is aan student zijn h? haha)
mrmagix    posted on 28-08-2011 22:11
Poster:?Mixt-Ape
En dan nog morgen om 14:00 en dinsdag om 09:00... zelfs nieens genoeg tijd om mijn vak van dinsdag nog volledig na te kijken...

Pretty reasonable

Ach, ik ken dat soort regelingen :D. Bij ons zijn ze er ook zo sterk in Happy, laughing heb zelf ook 3 vakken na elkaar volgende week met als middenste Burgerlijk en Ondernemings Recht..

Alleszins, veel succes toegewenst!
Poster:?Henri_D
welja, zit al met een masterproef en een 4de jaar die zo al enorm zwaar is (ze verlengen studie dan ook naar 5 voor het meer haalbaar te gaan maken), en dit is zwaarste vak van 3de + jaarvak. Dus het weinige sociaal leven dat ik nog ging hebben zal hierdoor toch alweer afnemen. Maar eens pintje gaan drinken lukt wel altijd Winking my eye gewoon niet meer zo ?een dag dat je op caf? kan hangen tot je de eerste mensen naar de les ziet vertrekken... (wat natuurlijk het leuke is aan student zijn h? haha)

H?h?, dat wist je toen je voor een master koos haha. Ik zit in een bachelor opleiding en kan het nog niet tegoei aan dus zal maar niks zeggen?Cool.
User edit by mrmagix on 28-08-2011 @ 22:14:59 (100%)
Henri_D    posted on 28-08-2011 22:24
Mja om eerlijk te zijn Winking my eye moet die studie echt wel vrij goed aankunnen hoor. Doe amper lessen (behalve labo's) leer echt nooit in jaar dus start zo in blok aan alles eens. En raak er meestal wel :p. Mocht ik me nu ooit eens nog kunnen veranderen in goeie student zou het zoveel makkelijker gaan :D

266 Users online: AudioRelives & 17 Guests (248 Unknown)
Pages generated today : 9.568
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.487.569