Poster: Boyd
Ik heb een vraagje aan de mensen die nog met cd's werken, soms lijken die toen net als met vinyl al uitgestorven.
Ik had altijd full printable cd's van taio yuden, maar die zijn om een of andere vage reden niet makkelijk leverbaar in nederland. Nu zie ik wel wat alternatieven staan op internet, maar deze zijn dan of van TDK, Ritek of Mediarange. Iemand ervaring met deze cd's want die taio's waren altijd perfect!
Poster: Boyd
Ik heb een vraagje aan de mensen die nog met cd's werken, soms lijken die toen net als met vinyl al uitgestorven.
Ik had altijd full printable cd's van taio yuden, maar die zijn om een of andere vage reden niet makkelijk leverbaar in nederland. Nu zie ik wel wat alternatieven staan op internet, maar deze zijn dan of van TDK, Ritek of Mediarange. Iemand ervaring met deze cd's want die taio's waren altijd perfect!
Poster: Henri_D
Ik kijk even als ik de graad van foutheid aankan zonder alcohol
Stream je thuis echt tot 4U nu ? :p
edit: gok dat je streamt vanuit je interne webcam? :p beetje creepy dat je continu je net in de ogen aan het kijken bent (en jammer dat je niets ziet van wat je aan het doen bent op gear). Haha. Voor rest wel leuk sfeertje daar
Poster: Yorick
Was een zaak in breda waar ik stond, thuis heb ik geen appratuur..
Ze hebben daarzo wifi en stond met Traktor te draaien en twee Pioneer CDJ 2000,,
En paar mensen wouden eens meeluisteren,
Volgende week zaterdag weer..
@magix: hoe is je statistiek gegaan vrijdag btw?
extra jaar zou willen zeggen (half) jaar voor masterproef. Maar dan kijk ik eventueel voor ergens in buitenland stage + masterproef te doen. Maar ik ga er nog even voor midweek tussen uit (week van 5sept) en erna beslis ik wel. Denk dat ik toch eerst poging ga doen voor alles samen te nemen en m'n sociaal leven wat stop te zetten... Inschrijving en kothuur voor jaar kost echt veel geld natuurlijk.?
Pfff :p het verstandige doen suckt toch maar vaak... haha
Poster: mrmagix
't jah, maar sociaal leven stop zetten? Zoveel werk dan meer als je dat vak erbij pakt?
Je zal nog wel eens een pintje kunnen gaan drinken hoor :D. Naar waar trekt ge de week van de 5de?
Poster:?Mixt-Ape
En dan nog morgen om 14:00 en dinsdag om 09:00... zelfs nieens genoeg tijd om mijn vak van dinsdag nog volledig na te kijken...
Pretty reasonable
Poster:?Henri_D
welja, zit al met een masterproef en een 4de jaar die zo al enorm zwaar is (ze verlengen studie dan ook naar 5 voor het meer haalbaar te gaan maken), en dit is zwaarste vak van 3de + jaarvak. Dus het weinige sociaal leven dat ik nog ging hebben zal hierdoor toch alweer afnemen. Maar eens pintje gaan drinken lukt wel altijdgewoon niet meer zo ?een dag dat je op caf? kan hangen tot je de eerste mensen naar de les ziet vertrekken... (wat natuurlijk het leuke is aan student zijn h? haha)