De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 (29/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 05-07-2011 15:08
Hallo iedereen!

Bij deze.
De late leeuw lacht 52!
Voor al JOUW oftopic post.
Leef je lekker uit!
Maar hou het netjes en ga geen ruzie maken!

Eindelijk zomer,
Geniet daarom lekker in onze DJR?cocktailbar Happy, laughing.

En nu voor iedereen eindelijk de voe!

Have fun!

Stef

User edit by LilQuint on 05-07-2011 @ 22:09:08 (23%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 ??

Vote :   

mrmagix    posted on 25-08-2011 22:50
Poster: Henri_D
Welja Winking my eye een gewone J&B ofzo ga ik ?niet puur drinken, dat zijn echte cocktail whisky's om het wat oneerbiedig uit t drukken. Flesje van 18 jaar is idd al mooi Winking my eye op whiskey vlak heb ik op dit moment 3 flessen thuis staan,
glenfiddich 12
jack daniels single barrel (aanrader eigenlijk wel)
Talisker 10

Wisky, ken er niks van blijkbaar :/. Indien er (drink-)meeting/cantus/... zou komen, teach me :D En liefst voor mijn 5 liter drank Winking my eye
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
tek-zotic    posted on 25-08-2011 22:55
Welja Winking my eye een gewone J&B ofzo ga ik ?niet puur drinken, dat zijn echte cocktail whisky's om het wat oneerbiedig uit t drukken. Flesje van 18 jaar is idd al mooi Winking my eye op whiskey vlak heb ik op dit moment 3 flessen thuis staan,
glenfiddich 12
jack daniels single barrel (aanrader eigenlijk wel)
Talisker 10

Durf wel toch na een goed etentje ergens in een bar eens een whiskey bestellen, maar zit dan idd soms aan glazen die 20 euro kosten. Maar dan hou je het bij 1 glas voor het genot. Zeker niet op caf? idd

ik ben de glennfiddich reeks aan het afgaan :D, maar de 18 die ik nu heb is glenlivet, had deze ?gekregen Happy, laughing
Henri_D    posted on 25-08-2011 22:55
Je moet het wat leren aprecieren de smaak maar het kan zo zalig zijn Winking my eye Maar denk dat we dat best afzonderlijk houden van een cantus haha, ten eerste een goeie whiskey kost wel geld dus geniet je best van, en als je daar nog eens veel bier gaat op gieten kun je toch dag erna even wat zweten.?

Wel leuk dat we van meeting al naar een cantus zijn gegaan :p jij gaat voor als cantor? Doe ik wel de zedenmeester lolz.
tek-zotic    posted on 25-08-2011 22:58
me la da gepraat over wiksy toch maar een glaaske ingeschonken :D
mrmagix    posted on 25-08-2011 22:59
Maar wel binnen het DJR-thema h? Winking my eye Plaatjes gelijk leggen binnen de 10 seconden anders ad'jes doen. Hoe later op de avond, hoe minder tijd je krijgt, hoe schever je gaat :D

Enjoy ?Tek-zotic Winking my eye
User edit by mrmagix on 25-08-2011 @ 22:59:44 (13%)
Estacy    posted on 25-08-2011 22:59
Poster: ArTy
Is zeker niet de HP zelf, maar echt de plug

dan zou ik idd een nieuwe kabel bestellen (of een nieuwe jack eraan solderen)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Henri_D    posted on 25-08-2011 23:03
Poster: mrmagix
Maar wel binnen het DJR-thema h? Winking my eye Plaatjes gelijk leggen binnen de 10 seconden anders ad'jes doen. Hoe later op de avond, hoe minder tijd je krijgt, hoe schever je gaat :D

Enjoy ?Tek-zotic Winking my eye

Haha, tenzij jij jou gear wilt blootstellen aan paar straalbezoten dj's met tijdelijke bewegingstoringen stel ik maar voor dat we het bij sterke dj verhalen en goeie muziek houden als we al die drank voorzien haha.?

@tek geniet ervan! heb hier flesje op kot staan die ook wat aan het lonken is naar me, maar ga toch maar even doorbijten en verstandig houden tot na m'n herexamens. Heb al m'n leffe als pleziertje gehad.
mrmagix    posted on 25-08-2011 23:06
Haha, tenzij jij jou gear wilt blootstellen aan paar straalbezoten dj's met tijdelijke bewegingstoringen stel ik maar voor dat we het bij sterke dj verhalen en goeie muziek houden als we al die drank voorzien haha.?

Heb hier nog wel een goedkoop hercules paneeltje staan :D That will do the trick Winking my eye.

H?h?, Grappig dat dit al dag 2 is over alcohol :p?Je gaat nog gelijk krijgen over die gedachten dat we een 'probleem' hebben :p
Henri_D    posted on 25-08-2011 23:08
Geen probleem zolang we nog drank in huis hebben toch Winking my eye ? En we gaan er zelf op vooruit :D gisteren lag de nadruk sterk nog op coma zuipen van bier, we zijn nu al tenminste bij het degusteren van sterkere dranken.
mrmagix    posted on 25-08-2011 23:13
Haha, jep, da's waar... Grand Marnier is ook zo'n schatje van een fles Winking my eye.
Henri_D    posted on 25-08-2011 23:22
haha, zou je beter ook niet eens gaan slapen dat je morgen nog kan blokken wat ? zul je je statistische kansen op slagen toch al wat zien stijgen. Is alvast wat ik nu maar even ga doen Winking my eye vandaag grootste deel van m'n tijd verprutst dus morgen wat tijd inhalen en vroeg opstaan. Doe dat goed h? morgen!

Alle mensen met examens morgen veel suc6!!
tek-zotic    posted on 25-08-2011 23:22
Poster: mrmagix
Heb hier nog wel een goedkoop hercules paneeltje staan :D That will do the trick Winking my eye.

H?h?, Grappig dat dit al dag 2 is over alcohol :p?Je gaat nog gelijk krijgen over die gedachten dat we een 'probleem' hebben :p

i don't have a drinking problem
i drink
get drunk
fall down
no problem
mrmagix    posted on 25-08-2011 23:25
Ja papa Henri :D Hahaha :p.

Lol tek :p
Henri_D    posted on 25-08-2011 23:32
haha :p welja, is maar uit eigen ervaringen dat ik eventueel een hint wil geven ;?

btw, tek niet vergeten: Whiskey is risky but it makes the girls frisky. Haha, met die wijsheid mag ik toch echt m'n avond gaan afsluiten denk ik. lolz
tek-zotic    posted on 25-08-2011 23:41
ArTy    posted on 26-08-2011 13:55
Poster: Estacy

Vandaag maar de HDJ-2000 gekocht. Heb de toch een goed werkende koptelefoon nodig voor vanavond. Wellicht dat ik op de oude koptelefoon nog een nieuwe plug laat solderen om die als reserve te gebruiken. Moet wel zeggen dat ik de HDJ-2000 tch wel erg fijn vind, hij is een stuk lichter dan mijn A&H en zit lekkerder op mijn hoofd.
ArTy    posted on 26-08-2011 13:55
Poster: Estacy

Vandaag maar de HDJ-2000 gekocht. Heb de toch een goed werkende koptelefoon nodig voor vanavond. Wellicht dat ik op de oude koptelefoon nog een nieuwe plug laat solderen om die als reserve te gebruiken. Moet wel zeggen dat ik de HDJ-2000 tch wel erg fijn vind, hij is een stuk lichter dan mijn A&H en zit lekkerder op mijn hoofd.
Bootstrap    posted on 26-08-2011 13:59
Hmm ik kan ineens niets kopen op Beatport.. De paypal check-out werkt niet Cool Nu moeten ze nog maar even wachten op mijn crate van ?40.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Gerdo    posted on 26-08-2011 14:01
Poster: Bootstrap
Hmm ik kan ineens niets kopen op Beatport.. De paypal check-out werkt niet Cool Nu moeten ze nog maar even wachten op mijn crate van ?40.

Heb ik ook gehad, ik heb het toen via een andere computer geprobeert toen deed paypal het wel. En toen gaan downloaden op mijn eigen computer!
Bootstrap    posted on 26-08-2011 17:17
Thanks voor de tip, werkt inderdaad Happy, laughing Wel vreemd.. Op de imac van mn zusje werkte het ook niet en op de windows laptop van mn pa uiteindelijk wel na wat gekloot. Heb nu wel weer een stapel verse tracks Cool
Gerdo    posted on 26-08-2011 17:18
Geen dank! Ik snap er ook geen reet van:p
Tekhead    posted on 26-08-2011 21:19
wat een gedoe soms allemaal.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dyno    posted on 26-08-2011 21:23
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
User edit by Dyno on 26-08-2011 @ 21:28:21 (4%)
Bootstrap    posted on 26-08-2011 22:56
Lekker dyno! Goed bezig!!
Blackaround    posted on 26-08-2011 22:59
DJ Nobels heeft het gehaald!

127 Users online: 10 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 51.128
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.439.502