Poster: Henri_D
Weljaeen gewone J&B ofzo ga ik ?niet puur drinken, dat zijn echte cocktail whisky's om het wat oneerbiedig uit t drukken. Flesje van 18 jaar is idd al mooi
op whiskey vlak heb ik op dit moment 3 flessen thuis staan,
glenfiddich 12
jack daniels single barrel (aanrader eigenlijk wel)
Talisker 10
Weljaeen gewone J&B ofzo ga ik ?niet puur drinken, dat zijn echte cocktail whisky's om het wat oneerbiedig uit t drukken. Flesje van 18 jaar is idd al mooi
op whiskey vlak heb ik op dit moment 3 flessen thuis staan,
glenfiddich 12
jack daniels single barrel (aanrader eigenlijk wel)
Talisker 10
Durf wel toch na een goed etentje ergens in een bar eens een whiskey bestellen, maar zit dan idd soms aan glazen die 20 euro kosten. Maar dan hou je het bij 1 glas voor het genot. Zeker niet op caf? idd
Poster: ArTy
Is zeker niet de HP zelf, maar echt de plug
Poster: mrmagix
Maar wel binnen het DJR-thema h?Plaatjes gelijk leggen binnen de 10 seconden anders ad'jes doen. Hoe later op de avond, hoe minder tijd je krijgt, hoe schever je gaat :D
Enjoy ?Tek-zotic
Haha, tenzij jij jou gear wilt blootstellen aan paar straalbezoten dj's met tijdelijke bewegingstoringen stel ik maar voor dat we het bij sterke dj verhalen en goeie muziek houden als we al die drank voorzien haha.?
Poster: mrmagix
Heb hier nog wel een goedkoop hercules paneeltje staan :D That will do the trick.
H?h?, Grappig dat dit al dag 2 is over alcohol :p?Je gaat nog gelijk krijgen over die gedachten dat we een 'probleem' hebben :p
Poster: Estacy
dan zou ik idd een nieuwe kabel bestellen (of een nieuwe jack eraan solderen)
Poster: Estacy
dan zou ik idd een nieuwe kabel bestellen (of een nieuwe jack eraan solderen)
Poster: Bootstrap
Hmm ik kan ineens niets kopen op Beatport.. De paypal check-out werkt nietNu moeten ze nog maar even wachten op mijn crate van ?40.