De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 (19/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 05-07-2011 15:08
Hallo iedereen!

Bij deze.
De late leeuw lacht 52!
Voor al JOUW oftopic post.
Leef je lekker uit!
Maar hou het netjes en ga geen ruzie maken!

Eindelijk zomer,
Geniet daarom lekker in onze DJR?cocktailbar Happy, laughing.

En nu voor iedereen eindelijk de voe!

Have fun!

Stef

User edit by LilQuint on 05-07-2011 @ 22:09:08 (23%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 ??

Vote :   

tek-zotic    posted on 10-08-2011 18:45
Poster: -FLoriZ-
Wist niet dat een mens zich zo slecht kon voelen.

verklaar ...
-FLoriZ-    posted on 10-08-2011 18:47
Poster: tek-zotic
verklaar ...
  GIster naar een vriendin gegaan die ik 3 jaar via msn sprak, keigezellige dag totdat 's avonds haar vriend tripte over dat ik daar 2 verdiepingen hoger bleef slapen. Ik heb 'n doodsbedreiging van hem gehad via twitter, mn aansluitingen met treinen gemist, alle passagiers die vroegen wat er was de tering in gescholden, bang dat ik die vriendschap kwijt ben.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Aziaat    posted on 10-08-2011 18:55
Man man, niet teveel van die kerel aantrekken en die vriendschap aanhouden alsof haar vriend je nooit iets heeft misdaan. (play it cool)
Vertel het haar en je ziet wat ze doet.
Echte vriendschap...
Estacy    posted on 10-08-2011 19:17
Poster: ArTy
zijn jullie al bekend met www.be-at.tv ?

k had em een paar paginas terug ook al gepost, ff account aanmaken, en genieten! mooi beeld, geluid en een steeds ruimer wordende selectie sets
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
DjVictorF    posted on 10-08-2011 19:43
Poster: DJADMIN
Hoe kan t zo zijn dat die in de winkel pre mapped is, en bij jou niet ?

Het verschil is dat hij een Xone 1D aanbiedt en niet een Kontrol X1. Ik heb zelf ook een control X1 en 2 CDJ 800mk2's + DJM 800 en Traktor Scratch Duo 2. En moet zeggen: dit werkt erg lekker samen! Kan alleen maar 2 decks besturen ipv 4.
De kontrol X1 is al gewoon standaard gemapt, maar je kan het zelf helemaal aanpassen naar wens etc.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Aziaat    posted on 10-08-2011 21:03

Wat is je richtprijs ... en hoe oud is ie ?

Is al pre mapped h?, dat zit trouwens in de software en niet in de hardware.
Je kan heel simpel met de X1 deck C en D besturen of je kan MIDI-inschakelen om hem dan bv. uw linker CDJ tussen deck A en C te doen wisselen (en veel meer natuurlijk)
MichaelMiller    posted on 10-08-2011 21:21
Lijkt me klote als je als jonge DJ ergens gaat draaien en er staan alleen platenspelers. Blijkt ooit te gebeuren. Ben 15, dus was een beetje voor mijn tijd. Heb wel een boek gekocht over DJ'en waar in behandeld wordt, maar als ik ergens zou gaan draaien en ik zie een uur van te voren daar dat er alleen platenspelers staan..;P
www.facebook.com/michaelmillerofficial
tek-zotic    posted on 10-08-2011 21:29
Poster: Mikeyy-V
Lijkt me klote als je als jonge DJ ergens gaat draaien en er staan alleen platenspelers. Blijkt ooit te gebeuren. Ben 15, dus was een beetje voor mijn tijd. Heb wel een boek gekocht over DJ'en waar in behandeld wordt, maar als ik ergens zou gaan draaien en ik zie een uur van te voren daar dat er alleen platenspelers staan..;P

ik heb ooit eens het omgekeerde gehad, stond er met m'n platentas en geen platenspelers :D
Henri_D    posted on 10-08-2011 21:30
zou ik me geen zorgen over maken, tenzij ze zelf timecoded systeem voorzien zit 90% van de dj's met een probleem dan. Ze zullen niet zonder afspraak enkel een turntable set zetten.

@tek-zotic haha, dat moet wel vreselijk geweest zijn. Wat dan gedaan? Tegenwoordig zul je dat probleem toch wel al eens vlug hebben in kleine clubs/danscaf??

User edit by Henri_D on 10-08-2011 @ 21:37:07 (91%)
MichaelMiller    posted on 10-08-2011 21:39
Ben ook benieuwd ja..
Tekhead    posted on 10-08-2011 21:48
GIster naar een vriendin gegaan die ik 3 jaar via msn sprak, keigezellige dag totdat 's avonds haar vriend tripte over dat ik daar 2 verdiepingen hoger bleef slapen. Ik heb 'n doodsbedreiging van hem gehad via twitter, mn aansluitingen met treinen gemist, alle passagiers die vroegen wat er was de tering in gescholden, bang dat ik die vriendschap kwijt ben.

Als je echte, echte vrienden bent zal ze haar vriend een veeg uit de pan geven, zoniet, tja dan is ze je vriendschap niet waard !
BTW, die beunhaas terug bedreigen, of eens goed uitlachen, wat een internetheld-loser zeg.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MichaelMiller    posted on 10-08-2011 21:50
Lijkt net een film..... Denk wel dat zij die vriend zal dumpen (tenzij ze bang of gek is). Wat een mongool zeg!
Henri_D    posted on 10-08-2011 21:52
dit is de generatie van internethelden tekhead Thumbs Up zou je nu toch al lang moeten weten.?
Maar idd, als dat echt je vriendin is , vliegt hij zo vlug als hij maar kan bewegen buiten. Had ooit zo'n situatie (in de zin van vriendje van m'n beste vriendin die ging lastig doen... was ook einde van vriendje.

feestbeest    posted on 10-08-2011 21:53

De hardwere (d1) is niet gepre mapped. Het zit in de software. Heb het zelf 1x geprobeert met de standaart mapping maar kwam daar niet uit. Ligt aan mij, meschien dat andere de mapping wel snappen.
Ik heb al een tijdje een verkoop topic aangemaakt maar heb hem niet gekicked telkens want ik was er nog niet van overtuigt. Maar nu heb ik al een tijd 2 DN sc2000 en gebruik ik de D1 eigenlijk alleen maar soms voor produceren. Maar hij staat eigenlijk maar de afgelopen 2 maanden stil te staan in zijn doos. Maar toch telkens dat ik hem weer gebruik wordt ik herrinderd aan de bak kwaliteit en twijfel ik of ik hem weg wil doen. Weinig controllers die zulke kwaliteit hebben in die prijs.
Hij is van Oktober 2009, richtprijs. Zie ze 2e hands staan voor 150 dus heb zoiets in gedachten, een goedbod is uitraart ook te doen!Happy, laughing
Hij is in top staat maar als je eventueel intressen moet je maar pm'en. Je mag hem ook eens komen testen hoor!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Tekhead    posted on 10-08-2011 22:39
Poster: Henri_D
dit is de generatie van internethelden tekhead Thumbs Up zou je nu toch al lang moeten weten.?
Maar idd, als dat echt je vriendin is , vliegt hij zo vlug als hij maar kan bewegen buiten. Had ooit zo'n situatie (in de zin van vriendje van m'n beste vriendin die ging lastig doen... was ook einde van vriendje.

Weet ik ook al heel lang, maar ik blijf me er nog steeds even erg aan ergeren, als ze iets te zeggen hebben moeten ze het in m'n gezicht komen zeggen, punt ander lijn !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
LLCoolP    posted on 10-08-2011 22:51

netjes, al 3 jaar ingehouden toch?
Join the party and become famous!
Dolivieira    posted on 10-08-2011 22:53

Volgens mij haal jij nu 2 controllers door elkaar. De xone 1D is zelf mappen en de de NI kontrol X1 is premapt.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
mrmagix    posted on 10-08-2011 23:46
Poster: Tekhead
Weet ik ook al heel lang, maar ik blijf me er nog steeds even erg aan ergeren, als ze iets te zeggen hebben moeten ze het in m'n gezicht komen zeggen, punt ander lijn !

Inderdaad... Iedereen verschuild zich tegenwoordig achter zijn schermpje, waar hij veilig en wel zit. Op dit forum zijn er ook al menig voorbeelden van geweest. Persoonlijk aanzie ik conversatie's via internet als een heel groot voordeel. Je krijgt de mogelijkheid 2 keer na te denken wat je schrijft, spijtig genoeg doen veel mensen dat nog steeds niet.?

Het liefst heb ik ook dat ze het mij gewoon in mijn gezicht komen vertellen, kan ik er ineens op slaan als het te ver gaat :D. Ik laat het nooit tot dat punt komen, maar je snapt wel wat 'k bedoel Happy, laughing.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 10-08-2011 @ 23:46:12 (1%)
-FLoriZ-    posted on 11-08-2011 00:24
Poster: LLCoolP
netjes, al 3 jaar ingehouden toch?
  Punt is dat het echt puur vriendschappelijk was, vriendschap die nu over dreigt te zijn.
MichaelMiller    posted on 11-08-2011 01:48
Zonde, hoop voor je dat goedkomt man! Zo'n dag m?et idd echt klote zijn geweest.
-FLoriZ-    posted on 11-08-2011 02:18
Poster: Mikeyy-V
Zonde, hoop voor je dat goedkomt man! Zo'n dag m?et idd echt klote zijn geweest.
  De dag zelf was tof, ik had er gewoon beter niet kunnen blijven slapen denk ik, maar dan had ik met de nachttrein teruggemoeten en ik+OV is de grootste ramp die je je kan bedenken. Ik miste mn treinen omdat ik gewoon random ging zitten op het perron omdat ik geen zin had om verder te reizen en daarna pak ik de verkerde aansluiting. Ik vind t wel echt tof dat iedereen me zo steunt hier jongens, echt merci (=
MichaelMiller    posted on 11-08-2011 12:22
Haha, graag gedaan, maar het is gewoon zo. Jij hebt gelijk.
Is niet heel erg normaal dat je iemand met de dood gaat bedreigen omdat hij 2 verdiepingen hoger slaapt ofzo.
Ik verwacht echt wel dat het goedkomt (die vriendschap tussen jullie (en misschien meer?)).
Volgens mij ben jij niet de enige die altijd pech heeft met OV hoor, haha.
In ieder geval, succes ermee! Laat maar weten aan ons als er nog iets gebeurt.
MichaelMiller    posted on 11-08-2011 22:36
Nou, Laidback... Ik zit ongeveer 3 maanden op dit forum, heb ik echt veel aan gehad. En vind het gewoon heel relaxed om met andere DJ's te praten, want je hebt allemaal dezelfde hobby en de meesten hier kunnen me een hoop leren ook aangezien ik een jaar draai.

Met het draaien gaat het echt ontzettend goed! Examenfeestjes, feestjes van vrienden, binnenkort verjaardagsfeestje en draaien bij opening van nieuw party centrum. En mijn mooiste optreden tot nu toe gehad in Veghel voor 800 man waar ook paar bekende Nederlanders kwamen (Sascha Visser (Had ook kwartiertje samen mee gedraaid)?& Dean Saunders). Meesten hier waren daar al van op de hoogte, haha. Nog jong, wordt bijna 16 dus denk dat 2012 topjaar wordt! Deurne de Dopeste is een heel erg groot evenement in mijn woonplaats en volgend jaar is de kans groot dat ik daar (DDD 2012) sta, zou ik echt te gek vinden. Rond nieuwjaar mag ik ook draaien bij een groot evenement in Veghel en tussendoor feestjes van mensen die hebben gehoord van mijn optredens. De boekingen voor feestjes die ik krijg komen?heel vaak?door mond-op-mond reclame. Ik vind het echt fantastisch om te doen, ik ben een echte musicfreak (zoals heel veel hier) en ik draai echt niet voor het geld (wat ik wel kan gebruiken voor Pioneers) maar gewoon omdat ik het zo vet vindt hoe dat publiek reageert op mij enz. Hoe groter, hoe beter. Natuurlijk heb ik dromen, maar ik blijf wel realistisch.

Muziek die ik liefst draai is (Progressive) House, veel van Sunnery James & Ryan Marciano, Quintino, Laidback Luke, Afrojack, Nicky Romero, Hardwell.. Heb heel veel gedownload, maar ook gekocht. In totaal nu voor ongv. ?40,-, maar ben heel hard aan sparen voor Pioneers dus kan niet alleen kopen. Doe dat alleen met tracks die ik echt fantastisch vind. Als ik alleen dance draai gebruik ik de naam Miguel Pajaro, als ik ook top 40 enz. draai DJ Qualix.

Ben toch wel heel benieuwd naar jou! Wonen in Engeland, heb je naam al eens voorbij horen komen op het forum (in begin dacht ik dat ze Laidback Luke bedoelde omdat je username Laidback was..;P) en je doet het goed blijkbaar. Heb je eigen site? Grtz!
User edit by MichaelMiller on 11-08-2011 @ 22:37:02 (2%)
tek-zotic    posted on 11-08-2011 22:50
Poster: Henri_D
zou ik me geen zorgen over maken, tenzij ze zelf timecoded systeem voorzien zit 90% van de dj's met een probleem dan. Ze zullen niet zonder afspraak enkel een turntable set zetten.

@tek-zotic haha, dat moet wel vreselijk geweest zijn. Wat dan gedaan? Tegenwoordig zul je dat probleem toch wel al eens vlug hebben in kleine clubs/danscaf??

er stonden er wel, maar met serato, en ze hadden ze niet op pass by gezet ofzo en ik heb geen laptop met serato op, ik snel naar huis cdtjes halen, maar kreeg onderweg telefoon dat iemand z'n laptop met serato bij had en heeft dan ff dat ding aangesloten en op bypass gezet. + er stonden normaal geen cdj's en nu hadden ze op speciaal verzoek er cdj's gezet en deze natuurlijk aangesloten waar de platenspelers normaal stonden dus daar ook nog ff achter zitten zoeken :D

Poster:?mrmagix
Inderdaad... Iedereen verschuild zich tegenwoordig achter zijn schermpje, waar hij veilig en wel zit.

User edit by tek-zotic on 11-08-2011 @ 22:53:11 (18%)
Henri_D    posted on 11-08-2011 23:05
mss domme vraag speel nooit met serato, maar kun je niet gewoon zoals bij tracktor kabeltje uit geluidskaart en in mixer pluggen?

btw: zalige GIF!
User edit by Henri_D on 11-08-2011 @ 23:06:07 (14%)

142 Users online: 12 Guests (130 Unknown)
Pages generated today : 85.879
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.253