Poster: -FLoriZ-
Wist niet dat een mens zich zo slecht kon voelen.
Poster: tek-zoticGIster naar een vriendin gegaan die ik 3 jaar via msn sprak, keigezellige dag totdat 's avonds haar vriend tripte over dat ik daar 2 verdiepingen hoger bleef slapen. Ik heb 'n doodsbedreiging van hem gehad via twitter, mn aansluitingen met treinen gemist, alle passagiers die vroegen wat er was de tering in gescholden, bang dat ik die vriendschap kwijt ben.
verklaar ...
Poster: ArTy
zijn jullie al bekend met www.be-at.tv ?
Poster: DJADMIN
Hoe kan t zo zijn dat die in de winkel pre mapped is, en bij jou niet ?
Wat is je richtprijs ... en hoe oud is ie ?
Poster: Mikeyy-V
Lijkt me klote als je als jonge DJ ergens gaat draaien en er staan alleen platenspelers. Blijkt ooit te gebeuren. Ben 15, dus was een beetje voor mijn tijd. Heb wel een boek gekocht over DJ'en waar in behandeld wordt, maar als ik ergens zou gaan draaien en ik zie een uur van te voren daar dat er alleen platenspelers staan..;P
GIster naar een vriendin gegaan die ik 3 jaar via msn sprak, keigezellige dag totdat 's avonds haar vriend tripte over dat ik daar 2 verdiepingen hoger bleef slapen. Ik heb 'n doodsbedreiging van hem gehad via twitter, mn aansluitingen met treinen gemist, alle passagiers die vroegen wat er was de tering in gescholden, bang dat ik die vriendschap kwijt ben.
Poster: Henri_D
dit is de generatie van internethelden tekheadzou je nu toch al lang moeten weten.?
Maar idd, als dat echt je vriendin is , vliegt hij zo vlug als hij maar kan bewegen buiten. Had ooit zo'n situatie (in de zin van vriendje van m'n beste vriendin die ging lastig doen... was ook einde van vriendje.
GIster naar een vriendin gegaan die ik 3 jaar via msn sprak, keigezellige dag totdat 's avonds haar vriend tripte over dat ik daar 2 verdiepingen hoger bleef slapen. Ik heb 'n doodsbedreiging van hem gehad via twitter, mn aansluitingen met treinen gemist, alle passagiers die vroegen wat er was de tering in gescholden, bang dat ik die vriendschap kwijt ben.
Poster: Tekhead
Weet ik ook al heel lang, maar ik blijf me er nog steeds even erg aan ergeren, als ze iets te zeggen hebben moeten ze het in m'n gezicht komen zeggen, punt ander lijn !
Poster: LLCoolPPunt is dat het echt puur vriendschappelijk was, vriendschap die nu over dreigt te zijn.
netjes, al 3 jaar ingehouden toch?
Poster: Mikeyy-VDe dag zelf was tof, ik had er gewoon beter niet kunnen blijven slapen denk ik, maar dan had ik met de nachttrein teruggemoeten en ik+OV is de grootste ramp die je je kan bedenken. Ik miste mn treinen omdat ik gewoon random ging zitten op het perron omdat ik geen zin had om verder te reizen en daarna pak ik de verkerde aansluiting. Ik vind t wel echt tof dat iedereen me zo steunt hier jongens, echt merci (=
Zonde, hoop voor je dat goedkomt man! Zo'n dag m?et idd echt klote zijn geweest.
Poster: Henri_D
zou ik me geen zorgen over maken, tenzij ze zelf timecoded systeem voorzien zit 90% van de dj's met een probleem dan. Ze zullen niet zonder afspraak enkel een turntable set zetten.
@tek-zotic haha, dat moet wel vreselijk geweest zijn. Wat dan gedaan? Tegenwoordig zul je dat probleem toch wel al eens vlug hebben in kleine clubs/danscaf??
Poster:?mrmagix
Inderdaad... Iedereen verschuild zich tegenwoordig achter zijn schermpje, waar hij veilig en wel zit.