De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 (18/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 05-07-2011 15:08
Hallo iedereen!

Bij deze.
De late leeuw lacht 52!
Voor al JOUW oftopic post.
Leef je lekker uit!
Maar hou het netjes en ga geen ruzie maken!

Eindelijk zomer,
Geniet daarom lekker in onze DJR?cocktailbar Happy, laughing.

En nu voor iedereen eindelijk de voe!

Have fun!

Stef

User edit by LilQuint on 05-07-2011 @ 22:09:08 (23%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 ??

Vote :   

TH3llC    posted on 09-08-2011 11:50
Poster: Tekhead
gewoon je dienst doen, niet op missie ?

ja het was de bedoeling dat ik in juni naar afganistan ging..
maar toen vroegen ze voor die cursus te doen en heel mijn sectie gaat die cursus doen..
en een maand na we ons hadde ingeschreven blijkt dat de voorbereidingen voor afganistan al beginnen als wij in die cursus gingen.. maar ze gingen kijken of we toch nog mee konden maar ze zeiden er direct bij dat de kans klein is omdat die voorbereidingen te belangrijk zijn om een deel te missen.. we zullen zien, vind het wel spijtig moest ik niet mee kunnen.. langs de andere kant, 4 maanden is lang he :p maar toch..
ArTy    posted on 09-08-2011 14:56
Altijd leuk, moest gister draaien@ Kermis in venray.. Ik werd om 19:00 uur gebeld of ik er heel misschien om 21:00 zou kunnen zijn dan. Geen probleem voor mij aangezien ik op 30 min rijden woon. Daar vervlgens een top feestje gehad en krijg vanmiddag een smsje van de eigenaar of ik ook nie vanavond en morge avond wilde komen draaien en hij heeft me voor volgend jaar ook al voor de volle kermisweek geboekt?Cool
Dyno    posted on 09-08-2011 15:12
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
nickvdp    posted on 09-08-2011 17:07
ey,

als je tweedehands gaat kopen (de cdj400) moet je dan ergens specifiek op letten.

grtjs,nick
kollius    posted on 09-08-2011 17:22
Cue en playknoppen lijken mij het meest voor de hand liggend.... (no pun intended)
Qualix    posted on 09-08-2011 17:24
Gewoon testen, kijken of alle knopjes het nog doen, jogwheel enz. Kijken naar beschadigingen.
Wel zeker tijdje muziek af laten spelen, want soms heb je ook dat?bijv. CD er na een tijdje
automatisch uitgaat ofzo, had ik ergens gelezen. Misschien handig om eerst nieuw te testen?
Weet je meteen hoe het zou moeten zijn. Zo zou ik het doen, denk ik
Music is my god
nickvdp    posted on 09-08-2011 18:10
Poster: Qualix
Gewoon testen, kijken of alle knopjes het nog doen, jogwheel enz. Kijken naar beschadigingen.
Wel zeker tijdje muziek af laten spelen, want soms heb je ook dat?bijv. CD er na een tijdje
automatisch uitgaat ofzo, had ik ergens gelezen. Misschien handig om eerst nieuw te testen?
Weet je meteen hoe het zou moeten zijn. Zo zou ik het doen, denk ik

Dat lang testen zal wel geen probleem worden. Hij komt naar mijn huis met de cd spelers omdat hij thuis niks meer had staan hij komt donderdag avond. Hij woont het dorp naast mij. Ik ga ze grondig testen want ik vin de prijs voor de twee heel goedkoop.?? (600? voor de twee)
Aziaat    posted on 09-08-2011 22:40
Nostalgie, gameboy met pok?mon teruggevonden!
Tekhead    posted on 09-08-2011 23:15
Poster: TH3llC
ja het was de bedoeling dat ik in juni naar afganistan ging..
maar toen vroegen ze voor die cursus te doen en heel mijn sectie gaat die cursus doen..
en een maand na we ons hadde ingeschreven blijkt dat de voorbereidingen voor afganistan al beginnen als wij in die cursus gingen.. maar ze gingen kijken of we toch nog mee konden maar ze zeiden er direct bij dat de kans klein is omdat die voorbereidingen te belangrijk zijn om een deel te missen.. we zullen zien, vind het wel spijtig moest ik niet mee kunnen.. langs de andere kant, 4 maanden is lang he :p maar toch..

Zou het vreemd vinden als ze jullie nu al op zo een missie sturen naar een gevaarlijk gebied of land zoals Afghanistan.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Maikelxxl    posted on 10-08-2011 01:33
nog een oude mix van me gevonden?LINK
LilQuint    posted on 10-08-2011 10:33
Net te horen gekregen dat ik 3 September op Paradise Dance Festival valkenswaard mag draaien Happy, laughing
Roog, baggi begovic, groovenatics en nog wat andere djs Happy, laughing
Ken iemand in de organisatie en ze zouden een goede tijd voor me regelen Happy, laughing
Moet ook die dag op @-tje outdoor draaien, Het dancefestival van mij dorp :P
Estacy    posted on 10-08-2011 15:00
net terug van een weekje altijd zonnig curacao

nog iets gebeurd hier op DJR?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
DJADMIN    posted on 10-08-2011 16:54
Ik ben ook net terug...

by the way even vraagje....

ik heb zelf 2 850's staan, een djm700 er tussen...en werk toch graag op 3 / 4 decks....

Nu heb ik me samen met de 850's indertijd traktor duo gekocht....maargoed...doordat dit niet goed werkt...en ik ook wel een 3e of 4e deck wil...zat ik eens te kijken hoe ik kan uitbreiden...hoe ik dus traktor kan aansturen.

Wie weet hier wat ''simpels'' voor dat niet ''te duur'' is ??
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Henri_D    posted on 10-08-2011 17:00
gewoon een NI X1 of zoek je iets meer voor aan te sturen?
mrmagix    posted on 10-08-2011 17:00
De 850's in layers mappen voor midi. Zodat elke 850 2 decks kan aansturen. Volgens mij werken de pioneer midi controllers DDJ-T's ook zo... Dan moet je gewoon een knopje vinden dat je ervoor wil gebruiken... Bijvoorbeeld de EJECT, vermits die bij midi toch niets te doen heeft Happy, laughing

Je hebt nu toch al het apparatuur en de software, dus dan kost deze oplossing je alleen maar tijd...
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Henri_D    posted on 10-08-2011 17:04
hmm... :p persoonlijk lijkt mij dat vreselijk werken, maarja zal wel liggen aan feit dat ik zeker weet van mezelf dat ik zou het verpesten en verkeerde deck besturen met met 850. haha

Maar is zeker optie als het geen probleem ivm overzichtelijk is voor je.
Aziaat    posted on 10-08-2011 17:09
Voor zoiets zal je toch wel al een mapping vinden niet?
Persoonlijk zou ik inderdaad iets aanschaffen omtrent de X1.
Kun je dan veel meer aansturen dan enkel de decks alleen zoals effecten, looprecorder, samples,...
Zijn toch wel mooie aanvullingen in een set vind ik.
mrmagix    posted on 10-08-2011 17:12
Poster: Henri_D
hmm... :p persoonlijk lijkt mij dat vreselijk werken, maarja zal wel liggen aan feit dat ik zeker weet van mezelf dat ik zou het verpesten en verkeerde deck besturen met met 850. haha

Haha, ik snap perfect wat je bedoeld, ik zou het ook voor hebben :p.
Zelf zou ik inderdaad hardware bij aan kopen dat elke stukje zijn eigen deck heeft; maar het dubbel mappen blijft een optie, ze doen het ook bij de DDJ-T van pioneer, dus waarom niet op de CDJ-850 h? Happy, laughing
DJADMIN    posted on 10-08-2011 17:12
Die X1 is inderdaad een leuke oplossing.

Kijk, ik heb allemaal geen zin in dat ge-map enzo. Liefst wil ik gewoon plug&play. Dus ik sluit mn set aan...sluit mn laptop aan op mn mengpaneel...en dan wil ik dus gewoon traktor aan kunnen sturen soms, als ik bijvoorbeeld verzoekjes krijg....en dat ik dat niet hoef te doen via de muisknop (instarten) maar via een button.

X1 is leuk...maar deze is voorgeprogrammeerd ? Dus plug & play ? Of moet deze ook nog gemapt worden ?
mrmagix    posted on 10-08-2011 17:15
is volledig pre-mapped als je hem aankoopt Happy, laughing
LouisCasper    posted on 10-08-2011 17:29
IS er iemand die toevallig nog een HBO opleiding muziekproductie of iets in die richting weet die nog niet vol zit?
http://www.louiscasper.com
feestbeest    posted on 10-08-2011 17:42
Ik heb nog wel een Xone 1D liggen die ik eigenlijk niet meer gebruik maar die moet je zelf mappen(Is makkelijk anders ou ik eventueel een mapping kunnen maken)
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
DJADMIN    posted on 10-08-2011 18:12
Poster: feestbeest
Ik heb nog wel een Xone 1D liggen die ik eigenlijk niet meer gebruik maar die moet je zelf mappen(Is makkelijk anders ou ik eventueel een mapping kunnen maken)

Hoe kan t zo zijn dat die in de winkel pre mapped is, en bij jou niet ?

Wat is je richtprijs ... en hoe oud is ie ?
ArTy    posted on 10-08-2011 18:12
zijn jullie al bekend met www.be-at.tv ? Dit is een website waar filmpjes van live optredens van dj's op grote festivals staan. Zo kan je bijvoorbeeld livesets sensation of tomorrowland bekijken met beeld. Ik vind het zelf erg leuk en leerzaam om de echte pro's aan het werk te zien. Kwam de site toevallig laatst een keer tegen en ik denk ik deel hem hier met jullie
-FLoriZ-    posted on 10-08-2011 18:28
Wist niet dat een mens zich zo slecht kon voelen.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

142 Users online: 12 Guests (130 Unknown)
Pages generated today : 63.291
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.671.042