Poster: Tekhead
gewoon je dienst doen, niet op missie ?
Poster: Qualix
Gewoon testen, kijken of alle knopjes het nog doen, jogwheel enz. Kijken naar beschadigingen.
Wel zeker tijdje muziek af laten spelen, want soms heb je ook dat?bijv. CD er na een tijdje
automatisch uitgaat ofzo, had ik ergens gelezen. Misschien handig om eerst nieuw te testen?
Weet je meteen hoe het zou moeten zijn. Zo zou ik het doen, denk ik
Poster: TH3llC
ja het was de bedoeling dat ik in juni naar afganistan ging..
maar toen vroegen ze voor die cursus te doen en heel mijn sectie gaat die cursus doen..
en een maand na we ons hadde ingeschreven blijkt dat de voorbereidingen voor afganistan al beginnen als wij in die cursus gingen.. maar ze gingen kijken of we toch nog mee konden maar ze zeiden er direct bij dat de kans klein is omdat die voorbereidingen te belangrijk zijn om een deel te missen.. we zullen zien, vind het wel spijtig moest ik niet mee kunnen.. langs de andere kant, 4 maanden is lang he :p maar toch..
Poster: Henri_D
hmm... :p persoonlijk lijkt mij dat vreselijk werken, maarja zal wel liggen aan feit dat ik zeker weet van mezelf dat ik zou het verpesten en verkeerde deck besturen met met 850. haha
Poster: feestbeest
Ik heb nog wel een Xone 1D liggen die ik eigenlijk niet meer gebruik maar die moet je zelf mappen(Is makkelijk anders ou ik eventueel een mapping kunnen maken)