De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 (17/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 05-07-2011 15:08
Hallo iedereen!

Bij deze.
De late leeuw lacht 52!
Voor al JOUW oftopic post.
Leef je lekker uit!
Maar hou het netjes en ga geen ruzie maken!

Eindelijk zomer,
Geniet daarom lekker in onze DJR?cocktailbar Happy, laughing.

En nu voor iedereen eindelijk de voe!

Have fun!

Stef

User edit by LilQuint on 05-07-2011 @ 22:09:08 (23%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 ??

Vote :   

mrmagix    posted on 08-08-2011 12:29
Poster:?tek-zotic
haha op de pioneer kalender staat armin van buuren mooi te zwaaien met een technics HP deze maand :D

Op mijn kalender staat Ga?lle Garcia Diaz met heel wat andere dingen te zwaaien hoor :D
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 08-08-2011 @ 12:30:05 (100%)
LLCoolP    posted on 08-08-2011 13:39
Poster: Dolivieira
Ja, Ik vond de aankleding juist wel mee vallen om eerlijk te zijn. Wat mij tegen veel was de weg er heen is in die jaren nog steeds niets aan veranderd. Ook dat er teveel mensen op het terrein waren en dat er niks aan voorbereiding was gedaan zoals meer grote afdaken meer paden van ijzeren platen. of hooi om het blubber te latten absorberen. Ik vond aanbod aan DJ dit jaar juist goed. De diverse area's en het verschillende soorten eten waren ook goed. Ben voornamelijk bij Roog's House geweest.

Edit: Wat mij ook opviel was dat ze er wel een slaatje uithebben geslagen door 14 euro voor het parkeren en dat de prijs consumptie munten ook best aan de hoge kant waren. Zo hebben ze het entree geld weer ruim schots goed gemaakt.

Parkeerplaats was id weer een grote chaos. Zat lekker in de bus, zagen (zoals als meerdere jaren) heel wat wagens die in de sloot lagen etz etz. . .

wat afdaken waren id wel beter geweest. achja mainstage was wel vet op het einde.

Hmm hoor net dat de set van Steve Angelo niet live was aangezien hij een voergang maakte terwijl hij gedraaid stond, zijn headphone niet gebruikte en dat soort dingen. Viel dat meerdere mensen op?

Edit:
Steve Angello @Dance Valley 2011 ( LIVE?. . . .? )
http://www.youtube.com/watch?v=NJHSngqep60&sns=tw
Staan de camera's op je gericht, sta je wat rondt te gapen? Grote naam maar doet hem geen eer aan!
Beetje dj beluistert iets voor? of draait wat knopjes? maar dit. . . . . schaam ervoor dat ik hierop los ben gegaan

Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 08-08-2011 @ 14:58:08 (50%)
LLCoolP    posted on 08-08-2011 13:42
Poster: dj-zero
opdrogen in een tent ?:O dat is mij niet gelukt!!!XD?
pinkpop 2011 tijden bloody beetroots... buiten was t droog.. ik kom die tent uit en was letterlijk compleet nat!!!
alsof ik had gedoucht ofzo....(maar dan stinkend!!!!)

vandaag weer:D vanavond bloody beetroots op Solar!!!

zie je daar luc:P

Geheh heb nog de fans van bloody beetroots 'een lintje' gegeven.
http://www.youtube.com/watch?v=n827ZgwcJlM
! Was wel vet om te zien hoe rustig en dan BAM die mensne los gingen. Maar niet mijn muziek voor hele set aan te horen.
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 08-08-2011 @ 14:00:15 (8%)
Dolivieira    posted on 08-08-2011 16:40
Poster: LLCoolP
Parkeerplaats was id weer een grote chaos. Zat lekker in de bus, zagen (zoals als meerdere jaren) heel wat wagens die in de sloot lagen etz etz. . .

wat afdaken waren id wel beter geweest. achja mainstage was wel vet op het einde.

Hmm hoor net dat de set van Steve Angelo niet live was aangezien hij een voergang maakte terwijl hij gedraaid stond, zijn headphone niet gebruikte en dat soort dingen. Viel dat meerdere mensen op?

Edit:
Steve Angello @Dance Valley 2011 ( LIVE?. . . .? )
http://www.youtube.com/watch?v=NJHSngqep60&sns=tw
Staan de camera's op je gericht, sta je wat rondt te gapen? Grote naam maar doet hem geen eer aan!
Beetje dj beluistert iets voor? of draait wat knopjes? maar dit. . . . . schaam ervoor dat ik hierop los ben gegaan

Niks van mee gekregen. Was al om 2100 weg.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Henri_D    posted on 08-08-2011 17:55
haha, me zaterdag zitten vervelen wat, dus maar eens sketch-up afgehaald. Gratis software dus wat mee lopen prutsen. Resultaat is 3D model van Dj hoek van me kamer. Alles is op ware grote, paar details kloppen niet maar alles van meubels is correct. (M'n turntables zijn synq en geen technics, zo van die foutjes Thumbs Up )

uurtje of 7 werk geweest, maar had ervoor wel nooit veel met sketchup gedaan, dus kon eigenlijk wel wat sneller.

tek-zotic    posted on 08-08-2011 18:11
ziet er vet uit Happy, laughing
Aziaat    posted on 08-08-2011 18:36
idd, heel mooi.
Ik zou het niet kunnen :p
Xurion    posted on 08-08-2011 18:59
waar zijn de speakers? Heel mooi gemaakt trouwens!
Henri_D    posted on 08-08-2011 19:00
haha, verveling is een krachtige motivatie. Was gewoon begonnen met die expedit waar meeste van m'n gear op staat te tekenen omdat ik wat aanpassingen er aan ga doen (zoals je ziet zit pc in kast achter deur weggewerkt, dit is een mod die in in realiteit nog moet doen). Maar toen dat klaar was jah... had ik nog veel tijd die dag zonder iets beters te doen.?

maar bedankt alvast Thumbs Up vond het wel leuk om hier even op te zetten.

@xurion: de speakers zijn in beide hoeken van kamer opgehangen, maar aangezien dat ik niet echt aan plafond en dergelijke begonnen ben te tekenen zijn deze er ook niet bij gekomen, de versterker een denon hifi zie je, boxen moet je links en rechts van set in hoeken denken (en dus nog bruine kabelgootjes die naar boven lopen). ?Mss als ik ooit eens nog veel tijd over heb doe ik nog wat meer de details Cool maar vond dit toch wel al genoeg, zelf m'n fles jack daniels en 2 glazen staan er op.
User edit by Henri_D on 08-08-2011 @ 19:03:27 (100%)
Maikelxxl    posted on 08-08-2011 20:36
Poster: Tekhead
Het heeft ooit anders geweest he Miakel, met jou op dit forum, maar je weet ook al langer dat ik van m'n woord ben en dat ik jouw reactie, nadat je inzag dat je fout bezig was, zeer volwassen en moedig vond. En tot op heden is daar nog niks aan veranderd.
Ik hoop en doe een oproep, aan degene die het kunnen, om je rode vlag weg te halen.

Btw, ben dus net terug uit Haarlem bij aangetrouwde familie, en was gevraagd om eventjes te komen draaien op een enthousiast uitgaans volkje ! De rest vh verhaal vertel ik er beter niet bij, viel daar bijna plat achterover.

Harstikke bedankt voor je compliment en oproep

Ik heb me veranderd en hopelijk zien andere dat ook in.

Daarom? ben ik ook begonnen onder een andere naam ik wil alles achter me laten en gewoon opnieuw? beginnen.

Tekhead    posted on 08-08-2011 22:04
Poster: Maikelxxl
Harstikke bedankt voor je compliment en oproep

Ik heb me veranderd en hopelijk zien andere dat ook in.

Daarom? ben ik ook begonnen onder een andere naam ik wil alles achter me laten en gewoon opnieuw? beginnen.

Als ik pastoor was zou ik zeggen:? 'je hebt mijn zegen,... mijn zoon.'
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
TH3llC    posted on 08-08-2011 22:07
ah rodger, lang geleden.
hoe is het ermee?Cool
Tekhead    posted on 08-08-2011 22:16
De Stef se,
Alles gaat goed met mij, en jij ? Hoe is't in den Arm?e ?
TH3llC    posted on 08-08-2011 23:34
met mij ook alles goed, pas gaan samenwonen enzo daarmee dat ik wat minder actief was op djr.
in het leger kan het niet beter! juist aan m'n 3de week verlof begonne :p
Tekhead    posted on 09-08-2011 00:17
All? proficiat met je samenwoonst en zorg maar goed voor elkaar he ?
Tja 3 weken verlof is altijd fijn, zeker als het een beetje zonnig is Winking my eye Zit je opleiding er bijna op ?
TH3llC    posted on 09-08-2011 00:28
na het verlof nog 2 weken opleiding als stormfuselier, zal blij zijn als die over is..
heb mn grenzen verlegt.. en dan in oktober ga ik nog een cursus doen.
en dan is het voor een paar maanden genoeg denk ik:p
Tekhead    posted on 09-08-2011 01:47
Poster: TH3llC
na het verlof nog 2 weken opleiding als stormfuselier, zal blij zijn als die over is..
heb mn grenzen verlegt.. en dan in oktober ga ik nog een cursus doen.
en dan is het voor een paar maanden genoeg denk ik:p

gewoon je dienst doen, niet op missie ?
-FLoriZ-    posted on 09-08-2011 01:56
Bohh. Over 5,5 uur alweer op, trein pakken richting Heerenveen.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
maxmantz    posted on 09-08-2011 01:58
Woohoo eindelijk 16!!!
-FLoriZ-    posted on 09-08-2011 01:59
Poster: maxmantz
Woohoo eindelijk 16!!!
  Gefeliciteerd. =)
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Henri_D    posted on 09-08-2011 09:42
proficiat :p
maxmantz    posted on 09-08-2011 11:02
Bedankt!
Ashley    posted on 09-08-2011 11:10
Woohoo eindelijk 16!!!

congrats!
Maar wat nou als het lukt, mama?
mrmagix    posted on 09-08-2011 11:12
Woohoo eindelijk 16!!!

Cool 16 is een zalige leeftijd Happy, laughing. Je mag veel meer, maar als je iets fout doet wordt het meestal naar je ouders doorgeschoven :D.?
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Jayro    posted on 09-08-2011 11:23
gefeliciteerd !

148 Users online: 21 Guests (127 Unknown)
Pages generated today : 58.082
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.794.597