Poster: Xurion
Ik woon dichtbij valkenswaard en ga er op school. Paparazzi, B&N en De Senaat zijn denk ik wel de grootste clubs daar. Weet er niet heel veel van af.
Poster: Sandr
Mensen, als ik een auto wil gaan kopen van rond de 5000 euro, wat is dan een leuke optie?
Ik zoek iets sportiefs, niet al te groot en degelijk natuurlijk. Hoeft geen dikke motor in te liggen, als het maar fatsoenlijk rijdt en er een beetje leuk uitziet.
Ik zat zelf te denken aan:
VW Golf,
Suzuki Swift,
iets in die richting. Ik ben een redelijke autonoob. Weten jullie misschien interessante auto's in deze prijsklasse?
Poster: T-to-the-J
Fiat Stilo Sport. Ik ken iemand die deze heeft, erg leuke auto's!
Poster: Dyno
Voor de mensen die mijn show gemist hebben en er heeeeeeeeeeeel graag bij hadden willen zijn is hier het laatste deel van de mix te zien en horen: http://www.youtube.com/watch?v=i5s9zESiy_c
Ongeveer 40 minuten.
Poster: Ashley
Vandaag 18 geworden
tevens is er een nieuwe plaat een paar dagen terug uitgekomen.. zou leuk zijn als jullie 'm zouden supporten!! main portals: beatport - dancetunes - en itunes is ook beschikbaar, gewoon via de store!
op de kleinere portals is ie ook te vinden!
Vandaag 18 geworden
tevens is er een nieuwe plaat een paar dagen terug uitgekomen.. zou leuk zijn als jullie 'm zouden supporten!! main portals: beatport - dancetunes - en itunes is ook beschikbaar, gewoon via de store!
op de kleinere portals is ie ook te vinden!
Poster: Dolivieira
Lekker setje Dyno. Lekkere plaatjes ook. Die remix van Soy como Soy van wie is die trouwens
Vandaag 18 geworden
Poster: dj-zero
moet zeggen had je wat ouder ingeschat :P
anyway ik kan nu eindelijk legaal in clubs spinnen!!
Poster: Aziaat
En we leren weer voor 2e zit x)
ben nog maar dag bezig en ben het nu al beu...