Poster: TimmyV
Heb mijn Pioneer CDJ stands vorige week binnen gehad.
KRK's kunnen helaas niet anders dan op de zijkant. Tussen de KRK's komt een laptop te staan waar de RMP-3's mee worden aangestuurd i.c.m. Traktor.
Poster: Dolivieira
Als je een Golf gaat kopen kijk eest wat voor gast er eerst in gezeten hebben. Opzich hele goede auto`s maar soms afgeracht door de vorige eigenaar.
Poster: Sandr
Mensen, als ik een auto wil gaan kopen van rond de 5000 euro, wat is dan een leuke optie?
Ik zoek iets sportiefs, niet al te groot en degelijk natuurlijk. Hoeft geen dikke motor in te liggen, als het maar fatsoenlijk rijdt en er een beetje leuk uitziet.
Ik zat zelf te denken aan:
VW Golf,
Suzuki Swift,
iets in die richting. Ik ben een redelijke autonoob. Weten jullie misschien interessante auto's in deze prijsklasse?
Ik ga ook naar Dance Valley.
We hebben al 2 vriendinnen die mee gaan.
Mooi, Graag ook bij de booths plaatsen. Mooie indeling ook Tim. Maar zou het niet zo zijn dat de RMPs de Laptop aanstuurd I.P.V De Laptop de RMPs. RMPs zijn tenslotte de controllers ?
Poster: Sandr
Mensen, als ik een auto wil gaan kopen van rond de 5000 euro, wat is dan een leuke optie?
Ik zoek iets sportiefs, niet al te groot en degelijk natuurlijk. Hoeft geen dikke motor in te liggen, als het maar fatsoenlijk rijdt en er een beetje leuk uitziet.
Ik zat zelf te denken aan:
VW Golf,
Suzuki Swift,
iets in die richting. Ik ben een redelijke autonoob. Weten jullie misschien interessante auto's in deze prijsklasse?
Poster: DJ_OB
Ik zou ook eens kijken naar toyota. Zeker voor tweedehands auto's een degelijk merk dat lang mee gaat!
Poster: Dyno
NU LIVE! Tot een uur of 4
http://www.blogtv.com/people/DJDyno