De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 (12/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 05-07-2011 15:08
Hallo iedereen!

Bij deze.
De late leeuw lacht 52!
Voor al JOUW oftopic post.
Leef je lekker uit!
Maar hou het netjes en ga geen ruzie maken!

Eindelijk zomer,
Geniet daarom lekker in onze DJR?cocktailbar Happy, laughing.

En nu voor iedereen eindelijk de voe!

Have fun!

Stef

User edit by LilQuint on 05-07-2011 @ 22:09:08 (23%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 ??

Vote :   

mrmagix    posted on 25-07-2011 18:18
Poster: T-to-the-J
Zo, net begonnen met het maken van een mapping voor mijn hercules steel. Ik heb de basis functies gemapt, en ben best trots op mezelf, aangezien dit de eerste keer is dat ik heb geprobeerd te mappen LOL

Zo moeilijk is het niet vind ik, noch in Traktor noch in VDJ... 't is maar als je met effecten, wet dry, effecten kiezen, combinatie's, ... gaat werken dat het vloeken begint :D. Ben nog steeds aan het uitdokteren voor mijn DNS 3700's goed te mappen. Spinning platter, ledjes in de juiste kleur, effecten op de juiste knop, ... 't is een werk :O
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Ywe    posted on 25-07-2011 20:34
Poster: mrmagix
Zo moeilijk is het niet vind ik, noch in Traktor noch in VDJ... 't is maar als je met effecten, wet dry, effecten kiezen, combinatie's, ... gaat werken dat het vloeken begint :D. Ben nog steeds aan het uitdokteren voor mijn DNS 3700's goed te mappen. Spinning platter, ledjes in de juiste kleur, effecten op de juiste knop, ... 't is een werk :O

en dat is juist hetgene wat ik wil :p
Met tijdcode draaien en dan de hercules puur voor effecten, sample slots en sample recording

User edit by Ywe on 25-07-2011 @ 20:35:07 (6%)
Henri_D    posted on 25-07-2011 20:44
zo heb ik het ongeveer van mapping zonder dan je sample slots want draai nog met de gewone versie van scratch, werkt best wel goed, jogwheels voor browsing is ook erg prettig werken. Dit in samenwerking met m'n nieuwe turntables is zalig gewoon Thumbs Up
Ywe    posted on 25-07-2011 20:57
Ach ik kom er wel uit, eerst traktor eens even goed leren kennen. Met tijdcode draaien gaat in elk geval goed Happy, laughing
Henri_D    posted on 25-07-2011 21:00
Ja dat wel... als je multicore kabel niet kapot is zoals bij mij, voor audio 4 moet ik die via NI gaan bestellen, dus zal wss even duren.
Dolivieira    posted on 25-07-2011 21:15
Je kan toch ook gewoon een RCA kabel gebruiken inplaats van een Multicore kabel. Kan je gewoon in traktor zelf schakelen tussen analoge en digitaal. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Henri_D    posted on 25-07-2011 21:59
ah is dus geen probleem als ik gewoon even 2 RCA kabels ga inpluggen in plaats van die van audio 4DJ? door de overgang van 6 naar 4 jacks heb ik dit maar niet even zitten uittesten zomaar, (vond ook niet echt hier vermelding van in manual).?

Zou mooie oplossing voor m'n probleem zijn :p moet ik niet meer met 1 turntable mixen.
T-to-the-J    posted on 25-07-2011 22:09
Poster: Ywe
Ik ga mn RMX proberen te mappen in Traktor 2... bij VDJ was het zo gepiept, maar hierbij moet ik toch even goed onderzoek doen!

Het is echt niet moeilijk, althans, tot wat ik heb gehad Tongue

Poster: mrmagix

Ontmoedig me nou niet Tongue Met ledjes word inderdaad lastig, moet ik me dan nog in verdiepen Winking my eye
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Dolivieira    posted on 25-07-2011 22:46
Poster: Henri_D
ah is dus geen probleem als ik gewoon even 2 RCA kabels ga inpluggen in plaats van die van audio 4DJ? door de overgang van 6 naar 4 jacks heb ik dit maar niet even zitten uittesten zomaar, (vond ook niet echt hier vermelding van in manual).?

Zou mooie oplossing voor m'n probleem zijn :p moet ik niet meer met 1 turntable mixen.

Thuis heb ik mijn Audio8dj gewoon met gewone RCA kabels aangesloten. Als je op A of B van je decks druk kan je bij TSP of TSD Audiothru en bij TSP2 en TSD2 Live input kiezen en dan kan je gewoon normale platen draaien in de desbetefende deck. GA je weer naar Track Deck kan je weer digitaal draaien. En je kan ook gewoon de kabels van de audio8dj bestellen werkt ook gewoon op de audio4DJ. Heb hier van beide een setje. Maar gebruik ze alleen onroad?maar ook niet altijd. Ik heb altijd 4 Audio RCA kabels in mijn Traktor bag zitten als ik?buiten de deur gaat draaien.
Henri_D    posted on 26-07-2011 00:13
Thx voor de tip. Sluit ik het gewoon zo aan en bespaart het me heel wat problemen ivm levertermijn en toch wel nog dure kabel (zal vlug 30 euro + levering zijn).?

Zit nu even op kot, zodra ik thuis ben test ik het uit. Bedankt voor de hulp dolivieira!
mrmagix    posted on 26-07-2011 00:14
Nu op kot?! What about vacation?
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 26-07-2011 @ 00:14:31 (100%)
Henri_D    posted on 26-07-2011 00:18
vacation ended Thumbs Up tijdens de week ga ik hier zitten al (weekenden werk ik wel nog gewoon). Vandaag naar drukker voor zaken voor masterproef af te drukken. Moet tegen start schooljaar al wat zaken bestellen enzo dat ik ga nodig hebben voor m'n opstellingen, maar eerst nog maar even zo'n 1500pg's van documentatie doornemen die ik tot nu toe heb ontvangen zodat ik eens weet waarmee ik bezig ben. Ook binnenkort starten met wat leren voor herexamens, eerste is 23ste ofzo (maar zit vak tussen die vrij zwaar is, en ik tijdens jaar nooit naar gekeken heb of lessen gedaan :p en ook pro forma examens gemaakt).?

grrr aan het proberen film te streamen, m'n HD thuis vergeten, kijk je eerst 30min gaat hij dan gaan laggen voor dood. Heel de sfeer van de film kapot + ik wil nu wel rest zien haha.
LLCoolP    posted on 26-07-2011 21:25
Voor de gene die zich vervelen en?
(?waarbij?het origineel van??WTF All day , All night van Sak Noel allang begon te vervelen) heb ik goed nieuws!

Ik begon me ook even te vervelen vandaag,
vandaar dat ik de Sak Noel en Flodder in Amerika samen in de mixer heb gegooid.
en daar kwam het volgende uit:

De Sak Noel -Losse Flodders people ( DJ LL Cool P mix)
En hij is hier te vinden:
http://soundcloud.com/llcoolp/sak-noel-losse-flodders-people

Mocht er comments? komen, dan zijn deze welkom hier op djr!
Join the party and become famous!
Henri_D    posted on 26-07-2011 21:32
ik luister even :d
LLCoolP    posted on 26-07-2011 22:20
ik luister even :d

En wat vinden ze er in Belsj van?
Dolivieira    posted on 26-07-2011 22:23
Thx voor de tip. Sluit ik het gewoon zo aan en bespaart het me heel wat problemen ivm levertermijn en toch wel nog dure kabel (zal vlug 30 euro + levering zijn).?

Zit nu even op kot, zodra ik thuis ben test ik het uit. Bedankt voor de hulp dolivieira!

Graag gedaan.
Bouncy    posted on 26-07-2011 22:30
Poster: LLCoolP
De Sak Noel -Losse Flodders people ( DJ LL Cool P mix)
En hij is hier te vinden:
http://soundcloud.com/llcoolp/sak-noel-losse-flodders-people

Mocht er comments? komen, dan zijn deze welkom hier op djr!

HILARISCH! Waar kan ik 'm downloaden?
Henri_D    posted on 26-07-2011 22:30
concept is erg leuk, maar hier en daar mist het wel nog wat afwerking (ook logisch na een dagje natuurlijk). Maar er zit wel iets in alvast! Mocht je je nog wat langer vervelen hoor ik graag wat je er verder kan uit halen.

(met afwerking doel ik op het te eenvoudig wegfilteren van originele track, begin van track vind ik wat de flodder vocals te stil ivm rest van vocals originele song. Soms lopen de 2 wel wat over elkaar. Kan zelf niets van producing dus verwacht geen erg duidelijke uitleg, maar hopelijk kun je verstaan waar ik op doel)

Maar steek er wat opbouw in meer nog (mensen na 1min track al kunnen wat meer roepen hier en daar) en zit best wel leuk apr?s ski feest plaatje in
Dolivieira    posted on 27-07-2011 09:46
Mij maak je er ook niet blij mee. Vind het orgineel al helemaal niks. Laat staan die losse flodders. Niet mijn cup of thee.
TH3llC    posted on 27-07-2011 11:07
wouw juist een bestelling doen bij musicstore via een overschrijving..
alles gaat zoals het moet, ik krijg een bevestiging van mijn bestelling maar nergens iets om de betaling te doen..
TimmyV    posted on 27-07-2011 11:20
Poster: TH3llC
wouw juist een bestelling doen bij musicstore via een overschrijving..
alles gaat zoals het moet, ik krijg een bevestiging van mijn bestelling maar nergens iets om de betaling te doen..

Ik had het juist andersom. Betaling gedaan, maar geen bevestiging. Bleek dat de bestelling helemaal niet geplaatst was.
Best vervelend als je daar dan weer achteraan moet.

edit: was niet bij musicstore trouwens
Let's go f*cking mental
User edit by TimmyV on 27-07-2011 @ 11:20:42 (11%)
TH3llC    posted on 27-07-2011 11:22
dan heb ik nog geluk.
vind het wel raar, heb de mail enzo nog eens nagekeken en nergens staat iets vermeld over een betaling.
heb juist een mailtje gestuurd, ben benieuwd wanneer ze reageren.
LLCoolP    posted on 27-07-2011 12:42
concept is erg leuk, maar hier en daar mist het wel nog wat afwerking (ook logisch na een dagje natuurlijk). Maar er zit wel iets in alvast! Mocht je je nog wat langer vervelen hoor ik graag wat je er verder kan uit halen.

(met afwerking doel ik op het te eenvoudig wegfilteren van originele track, begin van track vind ik wat de flodder vocals te stil ivm rest van vocals originele song. Soms lopen de 2 wel wat over elkaar. Kan zelf niets van producing dus verwacht geen erg duidelijke uitleg, maar hopelijk kun je verstaan waar ik op doel)

Maar steek er wat opbouw in meer nog (mensen na 1min track al kunnen wat meer roepen hier en daar) en zit best wel leuk apr?s ski feest plaatje in

Ik snap wat je bedoelt!
Zal kijken indien ik weer tijd heb en een filter vindt (want is met Audiacity in elkaar gezet) het wat minder door elkaar loopt!
Bouncy    posted on 27-07-2011 18:10
Zo, komende week maar eens flink aan de gang met de akoestiek hier Happy, laughing?

Vrijdag beginnen met de bouw van tube traps,?QRD-Diffusers en PRD-Diffusers en dan plaatsen Happy, laughing

Seca    posted on 27-07-2011 22:26
Leuke website bouncy, interessant!

117 Users online: 24 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 20.077
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.828.536