Poster: T-to-the-J
Zo, net begonnen met het maken van een mapping voor mijn hercules steel. Ik heb de basis functies gemapt, en ben best trots op mezelf, aangezien dit de eerste keer is dat ik heb geprobeerd te mappen
Poster: mrmagix
Zo moeilijk is het niet vind ik, noch in Traktor noch in VDJ... 't is maar als je met effecten, wet dry, effecten kiezen, combinatie's, ... gaat werken dat het vloeken begint :D. Ben nog steeds aan het uitdokteren voor mijn DNS 3700's goed te mappen. Spinning platter, ledjes in de juiste kleur, effecten op de juiste knop, ... 't is een werk :O
Poster: Ywe
Ik ga mn RMX proberen te mappen in Traktor 2... bij VDJ was het zo gepiept, maar hierbij moet ik toch even goed onderzoek doen!
Poster: mrmagix
Zo moeilijk is het niet vind ik, noch in Traktor noch in VDJ... 't is maar als je met effecten, wet dry, effecten kiezen, combinatie's, ... gaat werken dat het vloeken begint :D. Ben nog steeds aan het uitdokteren voor mijn DNS 3700's goed te mappen. Spinning platter, ledjes in de juiste kleur, effecten op de juiste knop, ... 't is een werk :O
Poster: Henri_D
ah is dus geen probleem als ik gewoon even 2 RCA kabels ga inpluggen in plaats van die van audio 4DJ? door de overgang van 6 naar 4 jacks heb ik dit maar niet even zitten uittesten zomaar, (vond ook niet echt hier vermelding van in manual).?
Zou mooie oplossing voor m'n probleem zijn :p moet ik niet meer met 1 turntable mixen.
ik luister even :d
Thx voor de tip. Sluit ik het gewoon zo aan en bespaart het me heel wat problemen ivm levertermijn en toch wel nog dure kabel (zal vlug 30 euro + levering zijn).?
Zit nu even op kot, zodra ik thuis ben test ik het uit. Bedankt voor de hulp dolivieira!
Poster: LLCoolP
De Sak Noel -Losse Flodders people ( DJ LL Cool P mix)
En hij is hier te vinden:
http://soundcloud.com/llcoolp/sak-noel-losse-flodders-people
Mocht er comments? komen, dan zijn deze welkom hier op djr!
Poster: TH3llC
wouw juist een bestelling doen bij musicstore via een overschrijving..
alles gaat zoals het moet, ik krijg een bevestiging van mijn bestelling maar nergens iets om de betaling te doen..
concept is erg leuk, maar hier en daar mist het wel nog wat afwerking (ook logisch na een dagje natuurlijk). Maar er zit wel iets in alvast! Mocht je je nog wat langer vervelen hoor ik graag wat je er verder kan uit halen.
(met afwerking doel ik op het te eenvoudig wegfilteren van originele track, begin van track vind ik wat de flodder vocals te stil ivm rest van vocals originele song. Soms lopen de 2 wel wat over elkaar. Kan zelf niets van producing dus verwacht geen erg duidelijke uitleg, maar hopelijk kun je verstaan waar ik op doel)
Maar steek er wat opbouw in meer nog (mensen na 1min track al kunnen wat meer roepen hier en daar) en zit best wel leuk apr?s ski feest plaatje in