De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 (10/40)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LilQuint    posted on 05-07-2011 15:08
Hallo iedereen!

Bij deze.
De late leeuw lacht 52!
Voor al JOUW oftopic post.
Leef je lekker uit!
Maar hou het netjes en ga geen ruzie maken!

Eindelijk zomer,
Geniet daarom lekker in onze DJR?cocktailbar Happy, laughing.

En nu voor iedereen eindelijk de voe!

Have fun!

Stef

User edit by LilQuint on 05-07-2011 @ 22:09:08 (23%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 52 ??

Vote :   

Tekhead    posted on 22-07-2011 18:59
Poster: Sebasz
En je hebt niet gelijk na je 1e keer geleerd om voordat je wegrijdt nog even te bellen om te controleren of het inderdaad door gaat?

Doe ik altijd, dan nog bij mijnen tutter.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MaximDJ    posted on 22-07-2011 19:14
Volgende keer gelijk vragen waar hij de knal wil..
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Aziaat    posted on 22-07-2011 19:18
Thah! Dat Tekhead dan maar gelijk oppast dat hij de knal van de deur niet krijgt..
Tekhead    posted on 22-07-2011 21:43
Poster: Aziaat
Thah! Dat Tekhead dan maar gelijk oppast dat hij de knal van de deur niet krijgt..

Jij bent nog nieuw hier he ? Ben zeer verdraagzaam maar er zijn grenzen. Winking my eye
mrmagix    posted on 22-07-2011 21:57
Poster: Tekhead
Ik maak afspraak, bevestigd dat altijd met een email en/of sms, en doe ik nog eens op de dag vd afspraak zelf. Maar dat blijkt voor sommige nog niet genoeg te zijn.

Er zijn nu eenmaal mensen die geen respect kennen Happy, laughing.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Aziaat    posted on 22-07-2011 22:09
Jij bent nog nieuw hier he ? Ben zeer verdraagzaam maar er zijn grenzen. Winking my eye

Sorry, was helemaal niet negatief bedoeld...
Ik reageerde op de post van MaximDJ: 'Volgende keer gelijk vragen waar hij de knal wil..'
Daarmee dat ik zeg, dat je moet oppassen om zelf geen knal te krijgen. Ludiek, niet aanvallend.
Nogmaals excuses voor het misverstand Tekhead Happy, laughing
Tekhead    posted on 22-07-2011 22:25
No offence Aziaat, ik voelde het ook niet aan als negatief. Bedoelde zelf dat de volgende het zal geweten hebben.? Ben Antwerpenaar en?die draaien niet graag rond de pot, rechtdoor en direct het enorm Winking my eye
mrmagix    posted on 22-07-2011 22:30
No offence Aziaat, ik voelde het ook niet aan als negatief. Bedoelde zelf dat de volgende het zal geweten hebben.? Ben Antwerpenaar en?die draaien niet graag rond de pot, rechtdoor en direct het enorm Winking my eye

Spijtig dat ik hier geen duimpje omhoog kan geven :D. Hier in mechelen hebben we de gulden middenweg denk ik :D Beetje van alles, maar wordt zelf toch ook als Antwerpenaar aanschouwt. En 'k vin da ni erg :D
Tekhead    posted on 22-07-2011 23:05
Poster: mrmagix
Spijtig dat ik hier geen duimpje omhoog kan geven :D. Hier in mechelen hebben we de gulden middenweg denk ik :D Beetje van alles, maar wordt zelf toch ook als Antwerpenaar aanschouwt. En 'k vin da ni erg :D

haha, ne kakker (of ben je RCM) Antwerpenaar ? Ja een klein beetje zeker, want Mechelen?is onderdeel van Provincie Antwerpen Winking my eye
Ben je voetbalfan Magix ? ?
mrmagix    posted on 22-07-2011 23:24
Wel, volg het eigenlijk niet erg het voetbal, maar als ik dan toch moet kiezen, ne kakker :D Vanwaar de interesse? Zelf voetbalfan? Happy, laughing. Grappig, iemand die dit leest zal denken, why the hell noemt ie zichzelf ne kakker :D
Aziaat    posted on 22-07-2011 23:57
Hah, kijk naar zijn avatar en je hoeft al niet meer te vragen mrmagix.
Geen probleem Tekhead, kleine storing in de communicatie Winking my eye

Verlang trouwens zelf naar het nieuw seizoen en zie Club nog ver geraken (al die transfers...), ben zelf Zulte-Waregem fan Happy, laughing
Tekhead    posted on 23-07-2011 00:04
Ik ben idd een echte voetballiefhebber (anders zou ik niet weten dat supporters van KV Mechelen hun bijnaam kakker is), en met passie supporter van de oudste club en meest besproken club van't land Royal Antwerp FC.
Ik vroeg het omdat morgenavond een Galamatch is op den Bosuil nl. Antwerp-KVM. Er zijn voor deze vriendenwedstrijd al rond de 12.000 tickets verkocht. Het is eigenlijk een vervangmatch voor de return Beerschot - Antwerp van vorig seizoen, maar de nieuwe voorzitter van Beerschot vindt Antwerp een te zwakke ploeg om tegen te voetballen, is alleen vergeten dat Antwerp vorig jaar met brio heeft gewonnen die vriendschappelijke derby.
KV Mechelen was direct bereid om Beerschot te vervangen en hier te komen spelen, en Antwerp is er zeer blij mee, ook omwille van fantastische supporters.
Tekhead    posted on 23-07-2011 00:07
Hah, kijk naar zijn avatar en je hoeft al niet meer te vragen mrmagix.

Dat het Messi is m'n Avatar dat moet ik je niet vertellen, maar die foto op z'n shirt die hij laat zien is m'n zoontje.

Verlang trouwens zelf naar het nieuw seizoen en zie Club nog ver geraken (al die transfers...), ben zelf Zulte-Waregem fan Happy, laughing

Oef, dacht al dat je fan van FCB was. Z-W vind ik ook een sympathieke ploeg, FCB degoutante zakken zijn dat.
User edit by Tekhead on 23-07-2011 @ 00:11:25 (24%)
Aziaat    posted on 23-07-2011 01:25
Z-W is een en al sfeer eh Winking my eye zullen dit seizoen ook wel ver geraken geloof ik.
Was vroeger wel Club supporter, maar dat was in de jeugd. Toen was het ofwel RSCA of FCB :p
Dat van uw zoontje is met photoshop gedaan neem ik aan? Anders ben ik wel erg onder de indruk Winking my eye
Tekhead    posted on 23-07-2011 01:38
Z-W is een en al sfeer eh Winking my eye zullen dit seizoen ook wel ver geraken geloof ik.
Was vroeger wel Club supporter, maar dat was in de jeugd. Toen was het ofwel RSCA of FCB :p
Dat van uw zoontje is met photoshop gedaan neem ik aan? Anders ben ik wel erg onder de indruk Winking my eye

Klein beetje overlopertje dus Winking my eye !
Ik wou dat ik kon zeggen, ja je mag onder de indruk zijn.
Dat van m'n zoontje is geen photoshop, was op een website ergens waar je een photo van iets of iemand kon importeren op van die plaatjes, wel leuk bedacht van mezelf Happy, laughing .... en wie droomt er eens niet over iets heel mooi's
mrmagix    posted on 23-07-2011 09:51
Ik ben idd een echte voetballiefhebber (anders zou ik niet weten dat supporters van KV Mechelen hun bijnaam kakker is), en met passie supporter van de oudste club en meest besproken club van't land Royal Antwerp FC.
Ik vroeg het omdat morgenavond een Galamatch is op den Bosuil nl. Antwerp-KVM. Er zijn voor deze vriendenwedstrijd al rond de 12.000 tickets verkocht. Het is eigenlijk een vervangmatch voor de return Beerschot - Antwerp van vorig seizoen, maar de nieuwe voorzitter van Beerschot vindt Antwerp een te zwakke ploeg om tegen te voetballen, is alleen vergeten dat Antwerp vorig jaar met brio heeft gewonnen die vriendschappelijke derby.
KV Mechelen was direct bereid om Beerschot te vervangen en hier te komen spelen, en Antwerp is er zeer blij mee, ook omwille van fantastische supporters.

All?, da klinkt als een dik feestje :D. 2 top clubs, met super sfeer in ??n stadion.
Tekhead    posted on 23-07-2011 15:18
Poster: mrmagix
All?, da klinkt als een dik feestje :D. 2 top clubs, met super sfeer in ??n stadion.

ik zal proberen om wat sfeerbeelden op youtube proberen te plaatsen
mrmagix    posted on 23-07-2011 15:34
ik zal proberen om wat sfeerbeelden op youtube proberen te plaatsen

Zeker doen! Ben benieuwd Happy, laughing.
-FLoriZ-    posted on 23-07-2011 16:02
Zo. Weekje weg naar Buitenkunst, hier nog wat gemist op DJR?
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
LilQuint    posted on 23-07-2011 18:59
Amy Winehouse dood aangetroffen,
Bijna de hele wereld weet dat ze dood is, behalve zijn vader. die zit in het vliegtuig en niemand kan hem bereiken!
Ik gok een overdosis?
T-to-the-J    posted on 23-07-2011 19:08
Poster: LilQuint
Amy Winehouse dood aangetroffen,
Bijna de hele wereld weet dat ze dood is, behalve zijn vader. die zit in het vliegtuig en niemand kan hem bereiken!
Ik gok een overdosis?

Sinds wanneer is Amy Winehouse een hij? Winking my eye

Zij kan ook zelfmoord hebben gepleegd, aangezien ze 2 dagen geleden zowat weggejaagd is van het podium door het publiek omdat ze daar stomdronken stond. Misschien schaamde ze zich daar zo voor.
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Ashley    posted on 23-07-2011 19:21
Totaal van het padje af of niet, ik vond haar muziek zeker goed. Zonde dat we het weer met 1 legende minder moeten doen. RIP!
Maar wat nou als het lukt, mama?
tek-zotic    posted on 23-07-2011 19:22
sher    posted on 23-07-2011 20:50
Ik heb een PB maar kan hem niet openen.. Ik denk omdat er geen 'titel' aan het bericht is gegeven.. is er een andere manier om het bericht te openen..?
Bootstrap    posted on 23-07-2011 21:12
Nu live op BlogTV!
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini

144 Users online: 49 Guests (95 Unknown)
Pages generated today : 31.471
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.839.930