Poster: Sebasz
En je hebt niet gelijk na je 1e keer geleerd om voordat je wegrijdt nog even te bellen om te controleren of het inderdaad door gaat?
Poster: Aziaat
Thah! Dat Tekhead dan maar gelijk oppast dat hij de knal van de deur niet krijgt..
Poster: Tekhead
Ik maak afspraak, bevestigd dat altijd met een email en/of sms, en doe ik nog eens op de dag vd afspraak zelf. Maar dat blijkt voor sommige nog niet genoeg te zijn.
Jij bent nog nieuw hier he ? Ben zeer verdraagzaam maar er zijn grenzen.
No offence Aziaat, ik voelde het ook niet aan als negatief. Bedoelde zelf dat de volgende het zal geweten hebben.? Ben Antwerpenaar en?die draaien niet graag rond de pot, rechtdoor en direct het enorm
Poster: mrmagix
Spijtig dat ik hier geen duimpje omhoog kan geven :D. Hier in mechelen hebben we de gulden middenweg denk ik :D Beetje van alles, maar wordt zelf toch ook als Antwerpenaar aanschouwt. En 'k vin da ni erg :D
Hah, kijk naar zijn avatar en je hoeft al niet meer te vragen mrmagix.
Verlang trouwens zelf naar het nieuw seizoen en zie Club nog ver geraken (al die transfers...), ben zelf Zulte-Waregem fan
Z-W is een en al sfeer ehzullen dit seizoen ook wel ver geraken geloof ik.
Was vroeger wel Club supporter, maar dat was in de jeugd. Toen was het ofwel RSCA of FCB :p
Dat van uw zoontje is met photoshop gedaan neem ik aan? Anders ben ik wel erg onder de indruk
Ik ben idd een echte voetballiefhebber (anders zou ik niet weten dat supporters van KV Mechelen hun bijnaam kakker is), en met passie supporter van de oudste club en meest besproken club van't land Royal Antwerp FC.
Ik vroeg het omdat morgenavond een Galamatch is op den Bosuil nl. Antwerp-KVM. Er zijn voor deze vriendenwedstrijd al rond de 12.000 tickets verkocht. Het is eigenlijk een vervangmatch voor de return Beerschot - Antwerp van vorig seizoen, maar de nieuwe voorzitter van Beerschot vindt Antwerp een te zwakke ploeg om tegen te voetballen, is alleen vergeten dat Antwerp vorig jaar met brio heeft gewonnen die vriendschappelijke derby.
KV Mechelen was direct bereid om Beerschot te vervangen en hier te komen spelen, en Antwerp is er zeer blij mee, ook omwille van fantastische supporters.
Poster: mrmagix
All?, da klinkt als een dik feestje :D. 2 top clubs, met super sfeer in ??n stadion.
ik zal proberen om wat sfeerbeelden op youtube proberen te plaatsen
Poster: LilQuint
Amy Winehouse dood aangetroffen,
Bijna de hele wereld weet dat ze dood is, behalve zijn vader. die zit in het vliegtuig en niemand kan hem bereiken!
Ik gok een overdosis?