Apple PowerMac G5 te koop met Logic Pro
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Nesko    posted on 04-07-2011 13:21
Deze pc is ideaal voor diegene die een stapje verder willen gaan. De Mac wordt verkocht met Logic Pro, alle Adobe Applicaties (voor websites en andere multimedia bewerkingen), ?Soundstation, etc ... . Daarnaast worden er nog een tal van VST Plugins bijgeleverd?zoals, Rob Papen Albino, Rob Papen Blue, NI FM8, NI Absynth, Novation, en andere ...

Pc specs.

2 x 2Ghz G5 processors
6 gb Ram (uitbreidbaar tot 12 GB ram)
Videokaart: Gforce FX 5200
400 GB HardDisk

Deze?MAC is de ideale home studio voor zowel muzikale als grafische bewerkingen.
Af te halen in Antwerpen.

Vraagprijs: 550 ?

User edit by Nesko on 05-07-2011 @ 09:14:27 (13%)

What do you think about Apple PowerMac G5 te koop met Logic Pro ??

Vote :   

Bouncy    posted on 04-07-2011 13:35
Vraagprijs?
Nesko    posted on 04-07-2011 14:20
550 ?
Sebasz    posted on 04-07-2011 17:42
Zijn de plugins legaal? Dan is de vraagprijs misschien nog te verantwoorden..
D-From-Dutch    posted on 04-07-2011 20:06
deam heb wel intressn, maar het geld ff nietCool
music is a religion
Sebasz    posted on 04-07-2011 20:44
Poster: D-From-Dutch
deam heb wel intressn, maar het geld ff nietCool

niet om er een apple vs microsoft topic van te maken, maar laat je niet leiden door de naam 'apple' alleen he. deze pc is wel een stuk ouder en trager dan een goeie pc die je voor dat geld kan krijgen. ik wil de verkoop ook verder niet belemmeren ofzo hoor, dit systeem kan prima zijn voor iemand met speciale eisen en budget. maar misschien ben jij beter af met een nieuwe pc voor dat geld + ableton.

just my 2cents
Nesko    posted on 04-07-2011 22:20
Poster: Sebasz
niet om er een apple vs microsoft topic van te maken, maar laat je niet leiden door de naam 'apple' alleen he. deze pc is wel een stuk ouder en trager dan een goeie pc die je voor dat geld kan krijgen. ik wil de verkoop ook verder niet belemmeren ofzo hoor, dit systeem kan prima zijn voor iemand met speciale eisen en budget. maar misschien ben jij beter af met een nieuwe pc voor dat geld + ableton.

just my 2cents

Beste Sebasz

Het is duidelijk dat jij nog geen ervaring hebt Apple/Macintosh en of Logic ?... De kwaliteit zit em daarom niet per se in de computer zelf ... Maar in de stabiliteit tussen de Apple computer met zn EIGEN ontworpen software Macintosh, kan geen 1 pc aan tippen, dan mag de processor nog sterker zijn ... Ik werk nu sinds 3 jaar met Apple .... En moet niets anders meer hebben ...
Xurion    posted on 04-07-2011 22:24
Ojee ik voel een MAC vs. PC fight aankomen.
Nesko    posted on 04-07-2011 22:42
Dat is geen duel Xurion Thumbs Up
Bennet    posted on 04-07-2011 22:42
@NESKO

Ik ben een hardcore Apple gebruiker. Sterker nog: heb nog nooit met een Windows computer gewerkt.
En ik kan je vertellen dat voor nu een G5 geen verstandige aankoop is. De meeste software draait puur op intel, niet op de verouderde G5's. Ook is Youtube filmpjes en andere flash bedoelingen niet erg fijn met een G5. Heb zelf naast een Mac Pro nog een 2.5 GHZ dual core G5 staan, en die gebruik ik ook niet meer omdat het gewoon te langzaam gaat.
Nesko    posted on 04-07-2011 22:49
@ Bennet?

Tuurlijk, maar de vraagprijs is ook geen 1000 euro he ... Voor de applicaties die erop staan is deze goed genoeg ... WIl je voor het uiterste gaan ... neem dan al maar een budget van 3000 euro
Bennet    posted on 04-07-2011 23:03
Ja klopt. Maar het blijft niet echt een aankoop voor de lange termijn..
bambamstudio    posted on 05-07-2011 00:37
Poster: Sebasz

just my 2cents

Helemaal mee eens. HEt is een verouderd systeem, en je hebt al een goede nieuwe i7 Windows onder de 700 euro en die is sneller dan deze mac. En de software die erop staat zal ook wel niet legaal zijn. Want alleen dat is al voor ruim 1000 euro.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Tekhead    posted on 05-07-2011 02:38
Ik ga eerstdaags m'n MBP bestellen en dat kost idd wel menig knikkers,? zoals bij de meeste hier, gaat m'n muziek hier een prominente plaats krijgen, maar ik ga hem voor meer dan alleen maar muziek gebruiken, hij gaat m'n Ibook vervangen, niet omdat deze te traag, of te oud is, neen,? maar?omdat de nieuwste soft voor muziek , e.a. multimedia draait op Intel, anders had ik nu nog niet die aankoop gedaan en dat beestje is al minstens 9 jaar oud ! Wil zeggen in mijn ogen dat een mac alleen iets duurder is in aankoop dan een laptop, maar een vergelijk geven, mijn vrouw heeft in die 9 jaar al 3 pc's gehad, een notebook, en nu net aan haar 3de laptop toe, en allemaal weggegooid, weges gebrek aan (potentieele) kopers, ik daarentegen heb gisteren m'n ibook nog verkocht voor 225,00 euro, en heb hem destijds net geen 600,00 ? betaald.
Ik heb ook bewust gewacht op de intel Mac's, en alhoewel dit een mooi en nog snel machine is?raad ik hem ook niet aan om te kopen, maar door te sparen voor een nieuwere versie of toch maar een windows laptop als je niet kan wachten.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

250 Users online: 129 Guests (121 Unknown)
Pages generated today : 86.562
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.883.599