Tabletop rechtstreeks aansluiten op speaker
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

rivo    posted on 03-07-2011 10:30
Goedesmorgens!

Ff een vraagje, wellicht een domme...

Is er een mogelijkheid dat ik mijn tabletop (numark ndx-400)?kan aansluiten op mijn boxen? Ik krijg mijn mixer namelijk pas over een paar dagen en ik wil mijn nieuwe speelgoed ook uit kunnen testen Cool
Ik heb KRK Rokit 5 g2, er zit dus al een versterker in.

Mij lijkt gewoon een audiokabel (wit, rood) van mijn tabletop naar RCA voor in mijn speaker.

Die kabel heb ik al dus voordat ik t ook ga doen is mijn vraag: Kan dat gewoon of loop ik risico dat er iets niet goed gaat?

Alvast bedankt!

What do you think about Tabletop rechtstreeks aansluiten op speaker ??

Vote :   

Vivarov    posted on 03-07-2011 11:35
deze heb je dan nodig ?

Hosa GXM-133 RCA Female to XLR Male Adaptor

rivo    posted on 03-07-2011 11:51
Kan die RCA kabel niet gewoon dan? Dat kan namelijk ook in mijn boxen Happy, laughing
Estacy    posted on 03-07-2011 11:52
1 member likes this  die heb je niet nodig omdat de KRKs een RCA aansluiting hebben.

waar je op moet letten is dat je het volume op je KRKs helemaal omlaag draait en dan als de cd speler aanstaat pas langzaam omhoog draait tot een luistervolume, zodat je niet per ongelijk te veel naar je krks stuurt
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
rorex    posted on 03-07-2011 11:54
In mijn krk`s kan ik ook gewoon rca stoppen. je moet dan 2 rca kabels pakken. eentje waar je alleen de rooie en eetje waarvan je alleen de witte connectors gebruikt. Deze laat je dan van je table top naar je krk`s lopen. Let er wel op dat je met het vollume helemaal dichtgedraaid begint. Want je hebt natuurlijk geen idee van het output level van je cd speler.
rivo    posted on 03-07-2011 11:54
Top!
Wordt dan maar wel via 1 box, maar ik ken in ieder geval testen Cool

tnx!
rivo    posted on 03-07-2011 11:59
@ rorex: Je bedoeld dan ongeveer dit?:
???????????????????????????????????????????????????????????????? -----------------
---------------|Rood???????????????????????=======Rood?|Speaker 1?|
CD SPELER?| ===================???????????????????-----------------
---------------|Wit???????????????????????? =======Wit??? |Speaker 2|
?????????????????????????????????????????????????????????????????----------------

'====' is dan de kabel :p
rorex    posted on 03-07-2011 12:00
precies!
DJADMIN    posted on 03-07-2011 12:02
Even misschien ander vraagje, maar past misschien wel beetje in dit topic.

Ik heb 2 actieve macks 450v2 en wil daar zonder mixer een ipod o.i.d. op aansluiten. Welke kabel heb ik dan nodig ?
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
rivo    posted on 03-07-2011 12:02
tnx!
ga ik t maar es aansluiten!
Estacy    posted on 03-07-2011 12:24
Poster: DJADMIN
Ik heb 2 actieve macks 450v2 en wil daar zonder mixer een ipod o.i.d. op aansluiten. Welke kabel heb ik dan nodig ?

je hebt een 3.5mm jack naar 2x XLR male nodig. mischien moeten daar verloopstukjes tussen. overigens is het handiger om er toch een mixer tussen te zetten
rivo    posted on 03-07-2011 12:40
Poster: rorex
In mijn krk`s kan ik ook gewoon rca stoppen. je moet dan 2 rca kabels pakken. eentje waar je alleen de rooie en eetje waarvan je alleen de witte connectors gebruikt. Deze laat je dan van je table top naar je krk`s lopen. Let er wel op dat je met het vollume helemaal dichtgedraaid begint. Want je hebt natuurlijk geen idee van het output level van je cd speler.

bij helemaal dicht gedraaid staat het al redelijk hard. Kan ik de output level van mijn cd speler veranderen of kan datalleen met een mixer?
Estacy    posted on 03-07-2011 13:25
je cd speler heeft een vaste output. daar heb je een mixer voor omdat omlaag te teugelen
Winston    posted on 03-07-2011 15:37
Als het niet helmaal uit kan op de krk's, dan maar liever niet mee doorgaan.
Tic Toc

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

114 Users online: 25 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 4.490
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.741.005