beats by dr. dre solo (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

A-123    posted on 01-07-2011 23:02
beste mensen, ik ben van plan een dr. dre beats solo te kopen. is een namaak van 50 euro goedkoper een hele slechte geluidskwaliteit vergeleken de originele? alvast bedankt A-123
Berend

What do you think about beats by dr. dre solo ??

Vote :   

JeBoyKie    posted on 01-07-2011 23:11
Gaarne zou ik een goed geformuleerde vraag zien.

PS: Ga beide modellen uit testen bij de muziek zaak bij u in de buurt. (Tip: bel even voordat u gaat of ze beide modellen op voorraad hebben.)
Xurion    posted on 01-07-2011 23:28
Voor 50 euro meer zou ik liever voor de orginele gaan als je toch veel geld weggeeft. Naar mijn idee breekt die koptelefoon zo doormidden. Full plastic.
martijnvandam    posted on 02-07-2011 00:48
Kijk is bij de music store in duitsland daar is hij 139,95 voor SOLO en 159,95 SOLO HD > ORGINEEL!
Koop niet die namaak troep is echt niks geluidskwaliteit is gewoon veel slechter.
D-From-Dutch    posted on 02-07-2011 08:46
zelf verkoop ik op me werk ook solo's t is een kwestie van smaak maar ik vind het 3x niets, en trouwens de originele gaan ook heel snel kapot.
en ik vind zelf het geluid hele maal niets.
maar ieder zijn eigen ervaringen natuurlijk maar ik raad deze hoofdtelefoon AF.

grz
?

music is a religion
maartenw    posted on 02-07-2011 11:28
nooit namaak kopen. Orgineel is top kwaliteit. Echt geweldige koptelefoon
Tekhead    posted on 02-07-2011 11:33
namaak zal nooit het origineel evenaren.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
bambamstudio    posted on 02-07-2011 16:23
Ik vndt die dr. Dre hoofdtelefoons helemaal niet goed klinken. Het lijkt het of het stereo beeld verbreedt wordt, en dat luistert niet prettig
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
-FLoriZ-    posted on 02-07-2011 17:00
Die beats by dre hebben een overdreven bass en teveel treble voor mij. Ik houd 't bij m'n Sennheiser in-ears en Ortofon hp.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Laidback    posted on 02-07-2011 22:04
Poster: bambamstudio
Ik vndt die dr. Dre hoofdtelefoons helemaal niet goed klinken. Het lijkt het of het stereo beeld verbreedt wordt, en dat luistert niet prettig

de opper DRE Beats Studio High Performance Professional headphone van 399,99 euro klinkt wel fantastisch.
en is daarnaast echt heel erg sterk! volledig uit aluminium gegoten, niet stuk te krijgen!

heb em een aantal keer mee gehad met draaien en ook op locatie is het een super fijne headset! zit als gegoten, je merkt wel dat je iets op je hoofd hebt, maar dat moet ook.

Zuivere tonen, misschien soms een beetje Te veel bass, maar zuiver genoeg!

iets wat een nadeel en een voordeel is, is dat de hoofdtelefoon al bij 15% volume je volledig afsluit van de omgeving, dit is super voor Studio en Voor-afsluisteren, maar als je staat te mixen kan dit soms erg irritant zijn en tegen je werken!

Heb em met dikke korting gekocht op Ebay 2 maandjes terug, iemand die hem toch niet zo fraai vond, en te zwaar deed em weg voor 200 euro (1 maand oud, brand spanking new!)

of ik er zelf 400 euro voor neer zou leggen; Nee, no way. niet voor een hoofdtelefoon, hij is geweldig, maar niet 400 euro geweldig.
misschien als je een beetje te veel geld hebt en er graag vanaf wilt..

--maargoed.

back on Topic.

de SOLO beats vind ik erg slap. in klank en prestaties.
het voelt te plastic aan, en de headphone zelf zit niet fijn op (mijn) je oren.
kan je beter geld bijleggen en een Grote witte of zwarte Beats By Dre kopen.
(al heeft die het nadeel dat er batterijen in moeten...)
User edit by Laidback on 02-07-2011 @ 22:18:25 (6%)
A-123    posted on 05-07-2011 17:25
bij bax-shop kun je een solo hd kopen voor 150 euro. doen of niet doen?
Berend
Kestrel    posted on 01-03-2012 00:43
Ik heb vandaag een beats by dre pro gekocht. Of dat dacht ik toch. Na het uitpakke wou ik hem meteen uitproberen en heb de 3.5mm jack erop gedraait, waarbij ik kracht moest zetten, dan weet je dat er iets mis is. Bij het af draaien van de jack brack alles af, de hoofdtelefoon is dus nu stuk..
Heb hem niet via winkel of site besteld, maar via via. De heer in kwestie zou werken in een winkel, en door overstock de headphones goedkoper mogen verkopen. mijn contact persoon heeft dus ook valse headphones gekocht .
Ik heb 250? betaald voor een valse , kapotte headphone..
Door dat de cable stuk is heb ik hem nog niet kunnen testen. Maar heb kennis van elektriciteit dus moet enkel de 2 draden opnieuw solderen en alles goed vast draaien in de schroefdraad... Blijkbaar zijn de valse soms ook nog redelijk op het gebied van geluid. Afwachten dus. Ik kan er nu enkel nog maar het beste vn make.....

De boodschap is dus ; KOOP JE HEADPHONE IN DE WINKEL
En voor aankoop op youtube 'beats by dre fake vs real ' op zoeken. Ik heb nu 250 euro betaald voor een headphone die maar 80 of minder waard is en op dit moment stuk is...
Snoey    posted on 01-03-2012 02:43
Haha, voor zulke prijzen weet je toch dat je het niet blind moet kopen.?

Zeker niet via via....

Als die persoon in een winkel werkt, waarom doe je het niet via de winkel.
Overstock kan, maar dan wel met een bon en een echt adres.

Zodat je, als je genept wordt of hij gaat stuk, je recht hebt op gerantie.?

En ja, als je een vermoede hebt dat er iets niet klopt, inderdaad zelf even op internet zoeken wat de meest voorkomende verschillen zijn tussen echt en nep.

Mijn vriendin wou er ook 1 op der school kopen voor 100 euro.
Toen zei ik ook, hoe komt diegene eraan, want ze kosten 400 euro in de winkel.

Achteraf ging het om een neppe en heeft ze, dankzij mij, gelukkig geen neppe gekocht! En kon die gozer ze lekker in zijn reed steken! (Ik heb een hekel aan kruimeldieven, aangezien anderhalf jaar geleden me halve kamer leeg gehaald hebben)

Ontopic

Namaak hoeft niet perse slecht te zijn, wel moet men weten of hij of zij een nepproduct koopt.

Tuurlijk is 99 van de 100 keer het origineel beter, maar voor vele hangt het maar net af of de prijs/kwaliteit verhouding tussen het origineel en het namaak product het waard is.

Zo zullen professionele?Dj's en producers of fanatieke hobby'ers liever de prijs van het origineel neer leggen voor de beste kwaliteit, dan een persoon die graag een trendy koptelefoon als assecoire voor zijn ipod of telefoon gebruikt om zijn muziekjes onderweg te luisteren. Immers gebruikt de gemiddelde persoon oortjes van 10 euro en mp3tjes van 192kbps, dus is 70 euro meer (de meeste nep dre's zijn 70 dollar inkoop) best een investering, maar is het waard omdat het origineel veel duurder is en het verschil voor de gemiddelde persoon nihiel is!?

En zo zullen er nog 100 producten bestaan die bijna niet van echt te onderscheiden zijn, maar zelf opzich toch voor die prijs zeer goede producten zijn. Ik vind een Louis Vuitton riem in het grijs/zwart heel mooi, maar ik ga er geen 400 euro voor betalen. Kom ik een hele goede namaak tegen die ook van echt leer is en het verschil heel moeilijk te zien is, zou ik het kopen. (Terwijl ik wel weer 100en euro's uitgeef aan bijv horloges)

Maar het allerbelangrijkste vind ik -> LICHT MENSEN NIET OP
Heb je nep producten, prima. Maar kom niet met bullshit dat je originele spullen verkoopt en je donders goed weet dat die spullen nep zijn, want je bent in dat geval een vieze oplichter en je maakt een hoop mensen ongelukkig met je gezwendel voor slechts een 10je winst per stuk. (Meeste zijn jonge mensen die dan 3 koptelefoontjes van een iemand kopen, die ze dan wel grootschalig uit asie heeft laten vliegen, en die voor een 10je meer doorverkopen)

www.soundcloud.com/ten-hooven
djmstr223    posted on 01-03-2012 08:18
IK heb helemaal niets met beats by dre. slechte bouw kwalitijd en geen goed geluid terwijl je er ontigelijk veel geld voor neer legt. http://www.fannywang.com/2000-series.html check deze desine is gejat maar de bouw kwalitijd en geluid is zo veel beter. Happy, laughing

succes met je keuze!
www.bramvanbergen.nl
Chavizz1991    posted on 01-03-2012 13:49
Ik heb de beats by dre Studio versie, niet de Solo. Om te draaien raad ik hem af, vraag me niet waarom, maar ik vind hem niet goed klinken (misschien omdat ik al 5 jaar met een andere draai) maar gewoon voor on the road vind ik hem echt geweldig. Mensen die roepen dat hij nergens naar klinkt en snel kapot is, is onzin. Mijn eerste indruk was ook dat hij wat slapjes aanvoelde, maar hij gaat (bij normaal gebruik) zeker niet zomaar kapot. Hij zit zeer fijn op mijn oren, niet te zwaar ook.

Dit gaat dus over de studio versie, van de solo weet ik niks. Al zit die OP het oor, en de studio OVER het oor. Op het oor lijkt me niks..
niiicola    posted on 01-03-2012 13:58
Ik zal echt gaan kijken naar een gewone koptelefoon voor een normale prijs.
Je betaalt bij beats by dr? 99% voor de naam en 1% voor het geluid.
Ik had eerst een JB Systems HP 1500, lelijkste ding ter wereld maar daar kwam toch een goed geluid uit. Voor twee tientjes.
Ik vind de beats studio (Pro) wel mooi maar daar is alles mee gezegd. En je koopt voor minder geld een Pioneer HDJ-2000 en dan heb je toch echt een STUK meer kwaliteit.
En over die Solo, het is natuurlijk geen DJ koptelefoon. Ik vind em er persoonlijk niet uit zien maar dat is een kwestie van smaak. Misschien eens naar een alternatief zoeken? Ik denk dat je daar een stuk meer tevreden over zal zijn.
Gewoon.
Estacy    posted on 01-03-2012 15:53
1 member likes this  het feit dat de studio niet werkt zonder batterijen maakt em al geen DJ koptelefoon in mijn ogen, een extra ding wat kapot kan gaan

Ik heb echter niks tegen DJ's met Beats, als de HP zn werk doet is alles prima. Wie ben ik om te zeggen dat ie niet wat stijl mag? het zijn zeker mooiere hoofdtelefoons dan bijv.?de meeste sennheisers (ahum HD280). Geluidskwaliteit mag dan best op de 2e plek komen.?
eerlijk is eerlijk,?bijna iedereen op dit forum loopt toch op sneakers rond??als je echt?comfortabele schoenen wilt dan had je wel wandelschoenen gekocht. Die zijn ook nog eens steviger.
??
wat ik NIET kan hebben zijn van die gastjes die hem alleen maar om de nek hangen en mij gaan vertellen dat ze beter zijn dan alle andere koptelefoons.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
djmstr223    posted on 01-03-2012 16:30
Poster: Estacy
wat ik NIET kan hebben zijn van die gastjes die hem alleen maar om de nek hangen en mij gaan vertellen dat ze beter zijn dan alle andere koptelefoons.

Amen!
www.bramvanbergen.nl
Unidentified    posted on 01-03-2012 16:37
Ik heb ze nog nooit beluisterd, maar ik heb ze wel al eens vast gehad in de Mediamarkt, en ik vond het maar een grote plastiekboel. Eerlijk gezegd vind ik ze niet eens mooi?Cool Een HD25 vind ik veel mooier.
TheMole    posted on 01-03-2012 16:47
Mijn broer heeft zo'n Beats Pro gekocht. Ik vind ze wel leuk, zitten goed, klinken goed, maar inderdaad iets te veel bas maar dat stoort helemaal niet.
Jayro    posted on 01-03-2012 17:00
zijn idd goed voor gewoon luisteren, dan is het wel fijn wat extra bass. Voor te draaien heb ik ze ook geprobeerd, maar vond ik een stuk minder fijn dan mijn oude vertrouwde Stanton DJ Pro 2000.
vanilladj    posted on 01-03-2012 21:15
Poster: Snoey
Haha, voor zulke prijzen weet je toch dat je het niet blind moet kopen.?

Zeker niet via via....

Als die persoon in een winkel werkt, waarom doe je het niet via de winkel.
Overstock kan, maar dan wel met een bon en een echt adres.

Zodat je, als je genept wordt of hij gaat stuk, je recht hebt op gerantie.?

En ja, als je een vermoede hebt dat er iets niet klopt, inderdaad zelf even op internet zoeken wat de meest voorkomende verschillen zijn tussen echt en nep.

Mijn vriendin wou er ook 1 op der school kopen voor 100 euro.
Toen zei ik ook, hoe komt diegene eraan, want ze kosten 400 euro in de winkel.

Achteraf ging het om een neppe en heeft ze, dankzij mij, gelukkig geen neppe gekocht! En kon die gozer ze lekker in zijn reed steken! (Ik heb een hekel aan kruimeldieven, aangezien anderhalf jaar geleden me halve kamer leeg gehaald hebben)

Ontopic

Namaak hoeft niet perse slecht te zijn, wel moet men weten of hij of zij een nepproduct koopt.

Tuurlijk is 99 van de 100 keer het origineel beter, maar voor vele hangt het maar net af of de prijs/kwaliteit verhouding tussen het origineel en het namaak product het waard is.

Zo zullen professionele?Dj's en producers of fanatieke hobby'ers liever de prijs van het origineel neer leggen voor de beste kwaliteit, dan een persoon die graag een trendy koptelefoon als assecoire voor zijn ipod of telefoon gebruikt om zijn muziekjes onderweg te luisteren. Immers gebruikt de gemiddelde persoon oortjes van 10 euro en mp3tjes van 192kbps, dus is 70 euro meer (de meeste nep dre's zijn 70 dollar inkoop) best een investering, maar is het waard omdat het origineel veel duurder is en het verschil voor de gemiddelde persoon nihiel is!?

En zo zullen er nog 100 producten bestaan die bijna niet van echt te onderscheiden zijn, maar zelf opzich toch voor die prijs zeer goede producten zijn. Ik vind een Louis Vuitton riem in het grijs/zwart heel mooi, maar ik ga er geen 400 euro voor betalen. Kom ik een hele goede namaak tegen die ook van echt leer is en het verschil heel moeilijk te zien is, zou ik het kopen. (Terwijl ik wel weer 100en euro's uitgeef aan bijv horloges)

Maar het allerbelangrijkste vind ik -> LICHT MENSEN NIET OP
Heb je nep producten, prima. Maar kom niet met bullshit dat je originele spullen verkoopt en je donders goed weet dat die spullen nep zijn, want je bent in dat geval een vieze oplichter en je maakt een hoop mensen ongelukkig met je gezwendel voor slechts een 10je winst per stuk. (Meeste zijn jonge mensen die dan 3 koptelefoontjes van een iemand kopen, die ze dan wel grootschalig uit asie heeft laten vliegen, en die voor een 10je meer doorverkopen)

ik heb trouwens een Beat Pro maar dat ff terzijde hahaha

Ingaande op dat nep spul... heb ooit eens dikke ruzie met iemand gehad omdat ze beweerde dat haar zoontje een originele mini iPhone had (uit Indonesie).
Kreeg d'r niet aan dr verstand dat die niet bestaan hahaah (als geen originele)
Was voorheen: Nils7
dance2mix    posted on 01-03-2012 22:45
Maar is een goede koptelefoon dan geen 400 euro waard?

En Vanilla, zou je je ervaringen willen delen met mij over de Beats Pro, want het lijkt me een ontzettend degelijke koptelefoon Happy, laughing

CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
Estacy    posted on 01-03-2012 23:11
aha een daar zit de catch, een goede koptelefoon is 400 euro waard. Beats zijn goed, maar dan wel in de 60-100 euro prijsklasse (en daar wint?de MDR 7506 nog steeds).
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 01-03-2012 @ 23:11:25 (3%)
Chavizz1991    posted on 02-03-2012 00:11
Poster: Estacy
aha een daar zit de catch, een goede koptelefoon is 400 euro waard. Beats zijn goed, maar dan wel in de 60-100 euro prijsklasse (en daar wint?de MDR 7506 nog steeds).

Je overdrijft, het geluid van een beats (studio) is echt onzettend goed. Veel beter dan mijn Stanton hoofdtelefoon, die kostte 70 euro nieuw. Ik ben het ermee eens dat je voor een Beats een klein bedrag betaald voor het merk, maar al die bashers die er tegen zijn...
dance2mix    posted on 02-03-2012 07:11
uuhm uhgh PC uuhgh Mac discussie ugh ugh
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS

120 Users online: 6 Guests (114 Unknown)
Pages generated today : 30.001
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.209.870