Poster: bambamstudio
Ik vndt die dr. Dre hoofdtelefoons helemaal niet goed klinken. Het lijkt het of het stereo beeld verbreedt wordt, en dat luistert niet prettig
Poster: Estacy
wat ik NIET kan hebben zijn van die gastjes die hem alleen maar om de nek hangen en mij gaan vertellen dat ze beter zijn dan alle andere koptelefoons.
Poster: Snoey
Haha, voor zulke prijzen weet je toch dat je het niet blind moet kopen.?
Zeker niet via via....
Als die persoon in een winkel werkt, waarom doe je het niet via de winkel.
Overstock kan, maar dan wel met een bon en een echt adres.
Zodat je, als je genept wordt of hij gaat stuk, je recht hebt op gerantie.?
En ja, als je een vermoede hebt dat er iets niet klopt, inderdaad zelf even op internet zoeken wat de meest voorkomende verschillen zijn tussen echt en nep.
Mijn vriendin wou er ook 1 op der school kopen voor 100 euro.
Toen zei ik ook, hoe komt diegene eraan, want ze kosten 400 euro in de winkel.
Achteraf ging het om een neppe en heeft ze, dankzij mij, gelukkig geen neppe gekocht! En kon die gozer ze lekker in zijn reed steken! (Ik heb een hekel aan kruimeldieven, aangezien anderhalf jaar geleden me halve kamer leeg gehaald hebben)
Ontopic
Namaak hoeft niet perse slecht te zijn, wel moet men weten of hij of zij een nepproduct koopt.
Tuurlijk is 99 van de 100 keer het origineel beter, maar voor vele hangt het maar net af of de prijs/kwaliteit verhouding tussen het origineel en het namaak product het waard is.
Zo zullen professionele?Dj's en producers of fanatieke hobby'ers liever de prijs van het origineel neer leggen voor de beste kwaliteit, dan een persoon die graag een trendy koptelefoon als assecoire voor zijn ipod of telefoon gebruikt om zijn muziekjes onderweg te luisteren. Immers gebruikt de gemiddelde persoon oortjes van 10 euro en mp3tjes van 192kbps, dus is 70 euro meer (de meeste nep dre's zijn 70 dollar inkoop) best een investering, maar is het waard omdat het origineel veel duurder is en het verschil voor de gemiddelde persoon nihiel is!?
En zo zullen er nog 100 producten bestaan die bijna niet van echt te onderscheiden zijn, maar zelf opzich toch voor die prijs zeer goede producten zijn. Ik vind een Louis Vuitton riem in het grijs/zwart heel mooi, maar ik ga er geen 400 euro voor betalen. Kom ik een hele goede namaak tegen die ook van echt leer is en het verschil heel moeilijk te zien is, zou ik het kopen. (Terwijl ik wel weer 100en euro's uitgeef aan bijv horloges)
Maar het allerbelangrijkste vind ik -> LICHT MENSEN NIET OP
Heb je nep producten, prima. Maar kom niet met bullshit dat je originele spullen verkoopt en je donders goed weet dat die spullen nep zijn, want je bent in dat geval een vieze oplichter en je maakt een hoop mensen ongelukkig met je gezwendel voor slechts een 10je winst per stuk. (Meeste zijn jonge mensen die dan 3 koptelefoontjes van een iemand kopen, die ze dan wel grootschalig uit asie heeft laten vliegen, en die voor een 10je meer doorverkopen)
Poster: Estacy
aha een daar zit de catch, een goede koptelefoon is 400 euro waard. Beats zijn goed, maar dan wel in de 60-100 euro prijsklasse (en daar wint?de MDR 7506 nog steeds).