Morgen wil een vriend van mij een dj setje gaan kopen. Nu ben ik even aan het uitzoeken naar welke winkel we moeten gaan. Nu vond ik RJshop en Bax-Shop wel goed. Met welke winkel hebben jullie goede ervaringen?
Alvast bedankt,
User edit by maartenw on 01-07-2011 @ 20:30:38 (27%)
What do you think about rjshop of bax-shop? Welke is beter? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Beter is een kwestie van eigen ervaringen, voorkeuren en andere mogelijke selectiecriteria. Maar ze leveren beiden de bestelde artikelen zonder poespas en zeg nu zelf, wat heb je daarna nog met zo'n shop van doen? (Uitzondering reparatie indien nodig).
Ik bestelde altijd al via Bax, dus die vind ik 'beter'.
Volgens mij is dit topic inderdaad niet toegestaan.
?
Daarnaast heb je eigenlijk ook niks aan zo'n poll, zoals AdenFarleigh ook zegt: als je goede ervaringen hebt met ??n van de twee, zal je die aanraden, ook al ken je de andere winkel niet. En zelfs de mensen die ervaring hebben met beide shops kunnen je niks meer geven dan hun verhaal en hun mening. Zegt nog vrij weinig over wat jouw ervaringen zullen worden, aangezien de meningen over beide shops in het algemeen positief zijn.
Topics als deze zijn inderdaad niet toegestaan. Het benoemen van webshops mag volgens de regels niet. Ben je opzoek naar een goede winkel of webshop, check dan de ShopSurvey. Slotje!
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.